Sitronsaft Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ja takk, begge deler? De valgene der er vel ikke gjensidig ekskluderende? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Og, var å handlet sko og en tskjorte i dag, sjefen for butikken nevnte flere ganger at hun ville ha meg som mannekeng for butikken, får se om det blir noe av senere Fikk 20% rabatt da. Se opp, mulig sjekketriks. Du har nå tre valg: 1. Du kan gå etter henne. 2. Du kan dra litt på tilbudet og leeche ut mer rabatt. 3. Du kan faktisk bli mannekeng. Lykke til. 1. hun er over dobbelt så gammel som meg, ser ut og oppfører seg som ett hespetre. Men igjen, butikken hennes er en hobby, ikke noe hun trenger inntekt fra. Loaded med cash altså. Bakdelen er at hun sikkert har 20 år igjen før hun sier takk for seg. 2. går etter rabattene ja. 3. om hun faktisk var seriøs, jepp, så lenge betalingen og/eller rabattene er gode nok Endret 15. april 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Ja, ja, du kommer godt ut av det uansett. Anyway. Litt verre med denne historien. Det var rekekø på jobb mens ei sto og fylte opp disken. Hun er mørkhudet, vet ikke hvor fra. Sa utbryter ei dame "Jeg visste ikke at de ansatte negrer på Obs" mens hun lo og liksom skulle være morsom. Jeg ble helt satt ut og klarte ikke å svare henne noe som helst. Folk altså. Endret 15. april 2012 av Hyperio 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 15. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. april 2012 "Hører vi har begynt å slippe inn idioter også ja..." 19 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 "Hører vi har begynt å slippe inn idioter også ja..." Denne må jo være morsom, men jeg skjønner ikke sammenhengen her på morgenkvisten. Forklar, vær så snill? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Et svar til damen Hyperio snakket om. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Se den i sammenheng med dette innlegget Anyway. Litt verre med denne historien. Det var rekekø på jobb mens ei sto og fylte opp disken. Hun er mørkhudet, vet ikke hvor fra. Sa utbryter ei dame "Jeg visste ikke at de ansatte negrer på Obs" mens hun lo og liksom skulle være morsom. Jeg ble helt satt ut og klarte ikke å svare henne noe som helst. Folk altså. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Å fy faen. Det hadde faktisk blitt servicenekt her. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Jeg hadde bedt henne om å gå... Sånt sier man ikke. uanset.. Si det gjerne hjemme, men ikke til folk som gjør noe og er på jobb. >< Kunde kjøper pcbag (sånn med skulderreim) "pose?" "Ja takk." 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Argoniel Skrevet 16. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2012 Ok, dersom du skal ha nytt barberhode, vennligst RENS den du har, eller skaff deg informasjon om hvilket hode du skal ha. Jeg vil gjerne ikke ha alt skjegget ditt utover disken min. For å få ut hodet ut av maskinen hjelper det ikke å riste som en gærning. Det gjør bare at jeg får skjegget ditt over alt.. Dersom du er dame og har brukt den der, så kjøp ny maskin. Jeg vil ikke ha svette ******-hår på disken eller over meg >< 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dragen Skrevet 16. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2012 Det var ikke skjegg fyren rista over deg. 20 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hvordan ville dere reagert om en gutt i 20-årsalderen kom inn i butikken i morgenkåpe rundt kl. 15 en søndag for å kjøpe grillpølser og en grandiosa? 8 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Latterannfall rett etter han forlot butikken? 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 16. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. april 2012 Spurt om han hadde noe weed å selge. 18 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Hvordan ville dere reagert om en gutt i 20-årsalderen kom inn i butikken i morgenkåpe rundt kl. 15 en søndag for å kjøpe grillpølser og en grandiosa? "jasså gitt, ute i går?" Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Spurt om han hadde noe weed å selge. Ville antageligvis ikke brydd meg, men om noe så dette. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Alle er passende reaksjoner. Jeg gjorde dette i min lokalbutikk på søndag, og INGEN reagerte. Absolutt ingen reaksjon, fra noen. Synes det var litt rart. 3 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Vi lever i en verden hvor folk ønsker å stenge ute alt som er unormalt. Ja takk til flere kunder i morgenkåper, spør du meg! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå