Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og, var å handlet sko og en tskjorte i dag, sjefen for butikken nevnte flere ganger at hun ville ha meg som mannekeng for butikken, får se om det blir noe av senere :p

Fikk 20% rabatt da.

Se opp, mulig sjekketriks. Du har nå tre valg:

1. Du kan gå etter henne.

2. Du kan dra litt på tilbudet og leeche ut mer rabatt.

3. Du kan faktisk bli mannekeng.

Lykke til. :)

1. hun er over dobbelt så gammel som meg, ser ut og oppfører seg som ett hespetre.

Men igjen, butikken hennes er en hobby, ikke noe hun trenger inntekt fra. Loaded med cash altså. Bakdelen er at hun sikkert har 20 år igjen før hun sier takk for seg.

2. går etter rabattene ja.

3. om hun faktisk var seriøs, jepp, så lenge betalingen og/eller rabattene er gode nok :)

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Ja, ja, du kommer godt ut av det uansett. :)

Anyway. Litt verre med denne historien. Det var rekekø på jobb mens ei sto og fylte opp disken. Hun er mørkhudet, vet ikke hvor fra. Sa utbryter ei dame "Jeg visste ikke at de ansatte negrer på Obs" mens hun lo og liksom skulle være morsom. Jeg ble helt satt ut og klarte ikke å svare henne noe som helst. Folk altså.

Endret av Hyperio
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Se den i sammenheng med dette innlegget :)

Anyway. Litt verre med denne historien. Det var rekekø på jobb mens ei sto og fylte opp disken. Hun er mørkhudet, vet ikke hvor fra. Sa utbryter ei dame "Jeg visste ikke at de ansatte negrer på Obs" mens hun lo og liksom skulle være morsom. Jeg ble helt satt ut og klarte ikke å svare henne noe som helst. Folk altså.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...