Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er forsåvidt enig, jeg føler ikke at hun burde fått viljen sin, men jeg har veldig aversjon mot å krangle med kunder i butikken, spesielt når det er andre kunder i umiddelbar nærhet. Det skal også sies at hun har lagt igjen noen kroner i butikken, men det gjør henne ikke automatisk til dronning. Mulig jeg burde ordlagt meg litt annerledes i den innledende setninga mi til henne, men føler allikevel at hun skal ha mye av æren for det sure humøret sitt.

Lenke til kommentar

I dag var det ei dame som var helt tullerusk foran meg i køen på posthuset. Hun skulle hente ut noen brev for tanta og mora si, men hun måtte ha fullmakt for å hente ut disse. Hun sa da at tanta hennes bodde i andre etasje og hadde vonde bein, så hun kunne ikke få fullmakt fra henne. Mora hennes var død, så hun forklarte til henne bak kassa at hun måtte jo da skjønne at det ikke gikk an å få underskrift fra henne. MEN, hun fortalte at hun var trossalt dattera til mora si, så det kunne vel gå greit allikevel.

Når hun ble spurt om legitimasjon, hadde hun heller ikke med dette (men kunne komme tilbake over helga og vise det da). Å nei, å nei!

:hmm::nei:

Endret av jigaplow
  • Liker 6
Lenke til kommentar

I dag var det ei dame som var helt tullerusk foran meg i køen på posthuset. Hun skulle hente ut noen brev for tanta og mora si, men hun måtte ha fullmakt for å hente ut disse. Hun sa da at tanta hennes bodde i andre etasje og hadde vonde bein, så hun kunne ikke få fullmakt fra henne. Mora hennes var død, så hun forklarte til henne bak kassa at hun måtte jo da skjønne at det ikke gikk an å få underskrift fra henne. MEN, hun fortalte at hun var trossalt dattera til mora si, så det kunne vel gå greit allikevel.

Minner meg om en episode på posten en gang, da jeg skulle hente en pakke.

Oftest går det uten ID, men ble så klart spurt den ene gangen jeg ikke hadde med.

Så jeg sa til faren min, som var med, at vi fikk dra hjem å hente ID.

Men, dama i kassa får ett lyst øyeblikk og sier "Du har med deg noen ja, men da er det jo greit" og gir meg pakka. Ingen ID ble vist fra noen av oss :hmm:

Og, var å handlet sko og en tskjorte i dag, sjefen for butikken nevnte flere ganger at hun ville ha meg som mannekeng for butikken, får se om det blir noe av senere :p

Fikk 20% rabatt da.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Minner meg om en episode på posten en gang, da jeg skulle hente en pakke.

Oftest går det uten ID, men ble så klart spurt den ene gangen jeg ikke hadde med.

Så jeg sa til faren min, som var med, at vi fikk dra hjem å hente ID.

Men, dama i kassa får ett lyst øyeblikk og sier "Du har med deg noen ja, men da er det jo greit" og gir meg pakka. Ingen ID ble vist fra noen av oss :hmm:

Og, var å handlet sko og en tskjorte i dag, sjefen for butikken nevnte flere ganger at hun ville ha meg som mannekeng for butikken, får se om det blir noe av senere :p

Fikk 20% rabatt da.

Edita nå, for det samme var det med henne. Ikke noe legitimasjon heller :D

Lenke til kommentar

Fikk 20% rabatt da.

Se opp, mulig sjekketriks. Du har nå tre valg:

1. Du kan gå etter henne.

2. Du kan dra litt på tilbudet og leeche ut mer rabatt.

3. Du kan faktisk bli mannekeng.

Lykke til. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...