Populært innlegg Xzii Skrevet 14. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. april 2012 I dag var det et par i 50-årene innom. Damen kom rett bort til meg og sa at de hadde kjøpt oppvaskmaskin her og ALDRI fått med bestikkurven og forlangte å få ny på dagen. Greit nok, jeg sjekker når den er kjøpt og ser fort at det er snart et år siden de hentet den ut fra lageret vårt. Nevner frampå at det kanskje er i seneste laget å si ifra om oppakningsmangler, men at jeg skal se hva jeg kan gjøre. Da svartner det helt for dama, hun begynner å kjefte høylytt på dårlig service og at man ikke kan behandle kunder på denne måten, hun jobber ifølge henne selv i handelsbransjen og hadde aldri i verden sett på maken til dårlig service. Så nappet hun bestikkurva ut av en tilsvarende utstillingsmodell og forlangte å få den. Blir litt paff, og jeg har ikke lyst til å stå i butikken og krangle med kundene mine, så bare godtok at hun fikk den, og da var hun blid som en lerke igjen. Noe feil må det være med forventningene hos folk, når de blir sure fordi de ikke får ting gratis i en butikk. Kall meg uproffesjonell, men jeg tenker ihvertfall at jeg ikke orker å yte henne veldig til service ved en senere anledning.... Takk for en god start på helga! 19 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hun kunne jo forvente å få en ny en gratis, men jeg er enig i at hun var sent ute. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hun kunne jo forvente å få en ny en gratis, men jeg er enig i at hun var sent ute. feil og mangler skal rapporteres innen 3 mnd fra kjøpstidspunkt. og ja jøss om hu ikke fikk den... tror hu ødla sin og ville ha ny gratis 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Macklemore Skrevet 14. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. april 2012 Vedder på at hun hadde ødelagt den som fulgte med 12 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 feil og mangler skal rapporteres innen 3 mnd fra kjøpstidspunkt Tror ikke du vil starte denne diskusjonen så lenge Herr Brun er tilstede 5 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Ville ikke gitt den til henne, heller solgt den for en liten, symbolsk sum. Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 14. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. april 2012 (endret) *snip* Takk for en god start på helga! Husk at hver gang vi lar folk slippe unna med noe sånt, gjør vi verden til et litt verre sted. Du hadde helt rett og skulle bare stått på ditt. Endret 14. april 2012 av Isbilen 11 Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Vel, jeg er forsåvidt enig, jeg føler ikke at hun burde fått viljen sin, men jeg har veldig aversjon mot å krangle med kunder i butikken, spesielt når det er andre kunder i umiddelbar nærhet. Det skal også sies at hun har lagt igjen noen kroner i butikken, men det gjør henne ikke automatisk til dronning. Mulig jeg burde ordlagt meg litt annerledes i den innledende setninga mi til henne, men føler allikevel at hun skal ha mye av æren for det sure humøret sitt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det er bedre å la kundene se at du står på ditt. Nå som du har belønnet uønsket oppførsel, er terskelen for å oppføre seg spydig i kjedelige situasjoner litt lavere for de kundene som ble vitner til dette. 3 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) I dag var det ei dame som var helt tullerusk foran meg i køen på posthuset. Hun skulle hente ut noen brev for tanta og mora si, men hun måtte ha fullmakt for å hente ut disse. Hun sa da at tanta hennes bodde i andre etasje og hadde vonde bein, så hun kunne ikke få fullmakt fra henne. Mora hennes var død, så hun forklarte til henne bak kassa at hun måtte jo da skjønne at det ikke gikk an å få underskrift fra henne. MEN, hun fortalte at hun var trossalt dattera til mora si, så det kunne vel gå greit allikevel. Når hun ble spurt om legitimasjon, hadde hun heller ikke med dette (men kunne komme tilbake over helga og vise det da). Å nei, å nei! Endret 14. april 2012 av jigaplow 6 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 I dag var det ei dame som var helt tullerusk foran meg i køen på posthuset. Hun skulle hente ut noen brev for tanta og mora si, men hun måtte ha fullmakt for å hente ut disse. Hun sa da at tanta hennes bodde i andre etasje og hadde vonde bein, så hun kunne ikke få fullmakt fra henne. Mora hennes var død, så hun forklarte til henne bak kassa at hun måtte jo da skjønne at det ikke gikk an å få underskrift fra henne. MEN, hun fortalte at hun var trossalt dattera til mora si, så det kunne vel gå greit allikevel. Minner meg om en episode på posten en gang, da jeg skulle hente en pakke. Oftest går det uten ID, men ble så klart spurt den ene gangen jeg ikke hadde med. Så jeg sa til faren min, som var med, at vi fikk dra hjem å hente ID. Men, dama i kassa får ett lyst øyeblikk og sier "Du har med deg noen ja, men da er det jo greit" og gir meg pakka. Ingen ID ble vist fra noen av oss Og, var å handlet sko og en tskjorte i dag, sjefen for butikken nevnte flere ganger at hun ville ha meg som mannekeng for butikken, får se om det blir noe av senere Fikk 20% rabatt da. 8 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 I dag var det ei dame som var helt tullerusk foran meg i køen på posthuset. Hun skulle hente ut noen brev for tanta og mora si, men hun måtte ha fullmakt for å hente ut disse. Hun sa da at tanta hennes bodde i andre etasje og hadde vonde bein, så hun kunne ikke få fullmakt fra henne. Mora hennes var død, så hun forklarte til henne bak kassa at hun måtte jo da skjønne at det ikke gikk an å få underskrift fra henne. MEN, hun fortalte at hun var trossalt dattera til mora si, så det kunne vel gå greit allikevel. Minner meg om en episode på posten en gang, da jeg skulle hente en pakke. Oftest går det uten ID, men ble så klart spurt den ene gangen jeg ikke hadde med. Så jeg sa til faren min, som var med, at vi fikk dra hjem å hente ID. Men, dama i kassa får ett lyst øyeblikk og sier "Du har med deg noen ja, men da er det jo greit" og gir meg pakka. Ingen ID ble vist fra noen av oss Og, var å handlet sko og en tskjorte i dag, sjefen for butikken nevnte flere ganger at hun ville ha meg som mannekeng for butikken, får se om det blir noe av senere Fikk 20% rabatt da. Edita nå, for det samme var det med henne. Ikke noe legitimasjon heller Lenke til kommentar
Populært innlegg Dragen Skrevet 14. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. april 2012 Husker en gang på NAV, da Aetat, hvor dama bak skranken skulle ha fødselsdatoen min. "tjueandre i første åttifire" "nei, du mangler et siffer" "nei, tjueandre i første åttifire" "nei, du må gi meg seks tall, ikke fem" "jeg gjorde det, tjueandre i første åttifire" Som vi alle vet, så skrives de første ni månedene i tallform med null først. "du får lese av på bankkortet mitt da" *gi* "åja, du mente tjueandre i nullførste åttifire" 53 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Høres ut som det typiske øyeblikket da noen innser de har feil og prøver å rette seg opp, men driter seg bare enda mer ut. That feeling. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Fruktene av byråkratiet til sosialdemokratiet. 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er det virkelig mulig å være så tjukk i hodet??? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Fruktene av byråkratiet til sosialdemokratiet. Right, dette er Jens sin skyld... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Nei, han er langt fra den eneste sosialisten her i landet. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 15. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. april 2012 Kjøpe kondomer. Mannen i kassa spør "Trenger du pose?" og du svarer "Neida, hun er ikke så stygg!" Da vinner du i livet. -Skal du ha pose? -Ja, det trenger jeg! Dama er faktisk stygg. (Hvis dere lurer så har jeg jobbet i litt over 3mnd. med denne oppfølgingsvitsen). 21 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Og, var å handlet sko og en tskjorte i dag, sjefen for butikken nevnte flere ganger at hun ville ha meg som mannekeng for butikken, får se om det blir noe av senere Fikk 20% rabatt da. Se opp, mulig sjekketriks. Du har nå tre valg: 1. Du kan gå etter henne. 2. Du kan dra litt på tilbudet og leeche ut mer rabatt. 3. Du kan faktisk bli mannekeng. Lykke til. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå