Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, som sagt, jeg leser ut i fra konteksten, men når jeg prøver å mane frem en "skal ha"-kunde, så er det svært sjeldent de som sier takk, eller hilser når de kommer, eller sier hadet når de går. Ikke en gang de som svarer når jeg sier "håper det smaker!" eller "ha en fin dag!".

Lenke til kommentar

Til mann i 35-års alderen:

 

Sånne er så drøyt irriterende. Aner ikke hvor mange 4-pack med pepsi max jeg har vasket opp fra gulvet fordi idiotene tror det er smart å bære i plasten. Wtf? Hold under, din jævla idiot. Burde vært allmenn vitenskap.

 

Jeg og en liten gruppe medelever var på skoletur på Hafjell denne helga. Etter at vi hadde brukt dagen på å komme oss fra Indre Østfold og inn på hotellrommet, og så gått på langrenn, bestemte vi oss for å ta en fest. Vi skyndte oss ned fra fjellet og inn i butikken for å rekke ølsalget. Vi kom fram ca klokka 17.50. Ei jente som kom inn rett etter meg gikk til hyllene og klarte å knuse tre ølflasker. Istedenfor å si ifra til betjeningen og gjøre opp for seg, slik jeg hadde gjort, gikk hun til en butikkansatt og sa at noen hadde knust tre flasker, før hun kjøpte det hun skulle ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er utrolig mange utakknemmlige som bor i dette landet, og som ikke klarer å bruke en hjernecelle eller to til å faktisk bruke hodet! Hadde vært så mye bedre om folk faktisk kunne ha vært ydmyke og innrømmet at de knuste noe - framfor at de skal si at "noen" har knust f.eks øl. Dumme som dem er, så ser vi ansatte godt på en person om det er den som har knust det eller ikke...

Lenke til kommentar

Det er faktisk en ganske så ufin ting å gjøre. Med mindre det er med fullt overlegg er dette noe butikkene og leverandørene har budsjetert inn. Jeg sier alltid i fra om jeg river ned noe, eller knuser noe, og jeg tilbyr meg alltid å vaske/rydde etter meg. Dette har dog ikke vært nødvendig til nå.

Det er det som er nøkkeltingen her, vettu. Om man er ærlig og beklager for å ha gjort en feil, og i tillegg tilbyr seg å rydde opp etter seg, er det mye større sjanse for at de ansatte smiler og sier: Neida, det går så fint! Jeg skal ta det jeg! :)

Endret av triha
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal love deg at de bak disken er som regel superblide dersom du er det. Kommer du inn som adolf hitler så får vel ikke personen bak disken mye lyst til å være grei mot deg?

 

Husk at oss bak disken er mennesker og ikke roboter som er der for å utføre dine innerste ønsker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skal love deg at de bak disken er som regel superblide dersom du er det. Kommer du inn som adolf hitler så får vel ikke personen bak disken mye lyst til å være grei mot deg?

 

Husk at oss bak disken er mennesker og ikke roboter som er der for å utføre dine innerste ønsker.

 

Jeg oppfører meg veldig hyggelig mot alle kundeveiledere. Har lest her ganske lenge, så vet hvordan de har det. Bruker bestandig å smile, og ha en god tone, men er ikke alltid man får spesielt god respons.

Lenke til kommentar

Jeg oppfører meg veldig hyggelig mot alle kundeveiledere. Har lest her ganske lenge, så vet hvordan de har det. Bruker bestandig å smile, og ha en god tone, men er ikke alltid man får spesielt god respons.

Du er ikke en av de som mener de kan bedre enn kundeveilederene?

Har hatt uendelig med folk som nesten nekter å gjøre det jeg sier, fordi det ikke er logisk eller fordi det tilsynelatende ikke har noe med problemet å gjøre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er ikke en av de som mener de kan bedre enn kundeveilederene?

Har hatt uendelig med folk som nesten nekter å gjøre det jeg sier, fordi det ikke er logisk eller fordi det tilsynelatende ikke har noe med problemet å gjøre...

 

Nei absolutt ikke. Er en av de som har hatt med dårlige it ansvarlige å gjøre. jeg kjefter ikke på dem, og jeg er ikke sta. Om de nekter å høre på hva jeg har å si, så får de bare lete etter problemet selv. Jeg taper ikke noe på det.

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...