Populært innlegg Black Star Skrevet 26. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2012 Vi fikk en kunde joggende inn i butikken en dag. Han hadde imidlertid veldig dårlig tid, for han ble visstnok forfulgt av en UFO. 21 Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Vi fikk en kunde joggende inn i butikken en dag. Han hadde imidlertid veldig dårlig tid, for han ble visstnok forfulgt av en UFO. Dette tror jeg ikke noe på Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 26. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg tror det så gjerne. Hadde ei innom med selvklippet frisyre, skjærefjær i håret og ellers fargerik utrustning som sa så mye rart at jeg skulle ønske jeg hadde gjort opptak. Etter litt konspirasjonsdiskusjon og avsynging av obskure bergenslåter endte i hvert fall møtet med at hun lovte meg å la sin aura hvile over meg og butikken. Jo takk. 17 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Vi fikk en kunde joggende inn i butikken en dag. Han hadde imidlertid veldig dårlig tid, for han ble visstnok forfulgt av en UFO. Dette tror jeg ikke noe på Ikke jeg heller, for jeg så ingen UFO. Og det er vel nettopp derfor jeg postet innlegget Har vært borte i liknende tilfeller, blant annet om en eldre dame som var overbevist om at verkstedet hadde puttet avlyttingsutstyr inn i mobiltelefonen hennes når den hadde vært på reparasjon. Man må bare jatte med sånne personer, ellers blir du beskyldt for å være "en av dem". Endret 26. februar 2012 av Black Star 5 Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Vi fikk en kunde joggende inn i butikken en dag. Han hadde imidlertid veldig dårlig tid, for han ble visstnok forfulgt av en UFO. Dette tror jeg ikke noe på Ikke jeg heller, for jeg så ingen UFO. Og det er vel nettopp derfor jeg postet innlegget Jeg mente at jeg ikke tror noe på at du har opplevd dette. Lenke til kommentar
Populært innlegg Black Star Skrevet 26. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg mente at jeg ikke tror noe på at du har opplevd dette. Det er opp til deg hva du tror eller ikke tror. Men fakta er at det er mange personer der ute med forfølgelsesvannvidd og konspirasjonsteorier eller en kombinasjon. Om jeg ikke skulle møtt på noen av dem etter å ha jobbet 10 år i butikk, hadde det vært enda vanskeligere å tro. 16 Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hvorfor ikke? Galne folk er det da nok av... 5 Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg mente at jeg ikke tror noe på at du har opplevd dette. Det er opp til deg hva du tror eller ikke tror. Men fakta er at det er mange personer der ute med forfølgelsesvannvidd og konspirasjonsteorier eller en kombinasjon. Om jeg ikke skulle møtt på noen av dem etter å ha jobbet 10 år i butikk, hadde det vært enda vanskeligere å tro. Da trekker jeg det tilbake Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Man må bare jatte med sånne personer, ellers blir du beskyldt for å være "en av dem". Jeg ville gitt meg ut for å være "en av dem" bare for å herje med paranoiaen til kunden. Ingenting er som å se fortvilelsen i noens øyne når de føler seg fanget. 2 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Vi fikk en kunde joggende inn i butikken en dag. Han hadde imidlertid veldig dårlig tid, for han ble visstnok forfulgt av en UFO. Dette tror jeg ikke noe på Ikke jeg heller, for jeg så ingen UFO. Og det er vel nettopp derfor jeg postet innlegget Du ville ikke fortalt oss hvis h*n faktisk ble forfulgt av en UFO? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Flimzes Skrevet 26. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2012 Hadde en kunde innom som akkuratt hadde sett på hus, men hadde valgt å stå over da det bare lå 100 meter fra høyspentlinja, noe selger ikke hadde informert om, hun kunne ikke overleve i en sånn miljø og sa hun hadde fått hodepine bare av å være innom et par minutter. Når jeg påpekte at butikken lå knappe 50 meter fra den samme linjen gikk hun så langt vekk fra kassa hun kom, og stod der og ventet i en halvtime, før hun bare gikk. Mye rart folk der ute... 17 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 I dag jobbet jeg på Skøyen stasjon. Der skjedde det ikke mye, men en mann med en liten hund kom og spurte meg om det kostet noe å ta den med på toget. Nei, den er under knehøyde, så den går gratis, svarte jeg. Men fortsatt var han litt usikker, for den kunne jo reise seg opp på bakbena, og da ville den være over knehøyde. Morsom som jeg er, svarte jeg at han i så fall fikk reise seg opp på bakbena han også. Du skulle ikke tilfeldigvis ha hjulpet en person med å validere et Flexus-kort også? Sånn omtrent litt over halv 2. Og som så stakk for å ta toget inn til sentrum? Nei, det var nok ikke meg. Var det en kar med blondt hår? Lenke til kommentar
Populært innlegg SvennAndre Skrevet 26. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2012 Hadde en kunde innom som akkuratt hadde sett på hus, men hadde valgt å stå over da det bare lå 100 meter fra høyspentlinja, noe selger ikke hadde informert om, hun kunne ikke overleve i en sånn miljø og sa hun hadde fått hodepine bare av å være innom et par minutter. Når jeg påpekte at butikken lå knappe 50 meter fra den samme linjen gikk hun så langt vekk fra kassa hun kom, og stod der og ventet i en halvtime, før hun bare gikk. Mye rart folk der ute... Haha, minner meg på historien om de "el-sensitive" i Trondheim. Kom i avisa at de nå hadde slått på trådløse trondheim, WLAN i mesteparten av sentrum. Dagen derpå stod det flere klagebrev i samme avis, om hodepiner og plager fra disse hypokonderne pga disse nye farlige strålingene. Lite visste de at WLAN-et hadde vært påslått og under testing i 6 måneder allerede. 46 Lenke til kommentar
tole Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er så lite farer i dagens samfunn at vi må mentalt lage dem selv. Hvis du virkelig ønsker at noe skal være skadelig så klarer du å gjøre det. Pass opp for sko uten borrelås. De kan få nesen din til å vokse ut 2 meter hvis du har dem på. Synes vi skal sende klagebrev til alle som lager joggesko uten borrelås. Grab your pitchforks and torches! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Du ville ikke fortalt oss hvis h*n faktisk ble forfulgt av en UFO? Tror det hadde passet bedre i en annen tråd på forumet i såfall Men jeg hadde vel blitt sperra inne på psykiatrisk avdeling et eller annet sted før jeg faktisk rakk å fortelle det her inne uansett Lenke til kommentar
janingar Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 I dag jobbet jeg på Skøyen stasjon. Der skjedde det ikke mye... Du skulle ikke tilfeldigvis ha hjulpet en person med å validere et Flexus-kort også? Sånn omtrent litt over halv 2. Og som så stakk for å ta toget inn til sentrum? Nei, det var nok ikke meg. Var det en kar med blondt hår? Litt usikker på hårfargen hans, men han stod sammen med ei blond dame. Dette var ved sørsiden av stasjonen like ved trappa opp til togene i retning sentrum. Jeg bor langt utenfor Oslo og skulle begynne å bruke det nye "smarte" Flexus-kortet, og var litt usikker på hvilken automat jeg skulle bruke for å validere det Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 26. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Var ei kunde innom jobben i dag på 40-50 år som hadde veldig dårlig tid, men trengte å få vasket vinduene på bilen med en av de bøttene med kost som står ved pumpene på bensinstasjoner. Hun kom inn med en bøtte og skreik at vannet var tomt. Greit nok, det skjer at det er tomt men veldig sjeldent at alle er det. Så jeg foreslår at hun kan sjekke en av de andre bøttene, da det er mange andre kunder. Neida, hun hadde sjekket alle, så jeg bare måtte komme, og det selvsagt _nå_. Greit nok, han andre i kassa klarte vel å ta de andre tenkte jeg. Det hun ikke visste tydeligvis var at vi har et rom med flere bøtter og koster rett rundt hjørnet hvor vi fyller de med vann og såpe, så jeg går ut og sjekker rommet. Joda, det står mange bøtter her klare til bruk (det er her de skal stå da det fryser ute). Så jeg peker på rommet for henne og sier at "det står flere bøtter her." Så med andre ord gadd jeg ikke å fylle hennes bøtte som hun hadde bært inn når det stod mange andre klare, særlig pga. vi hadde litt mye kunder når det skjedde. Å få en bøtte var tydeligvis ikke nok for henne, da hun hadde allerede hadde stelt seg på bakbeina. "Du trenger da faen ikke være så jævla sur da!!!", noe jeg ikke er, så jeg tenker bare inni meg over hvor ironisk det er at hun sier det når hun selv høres sur ut. Hun fortsetter med å si at hun hadde jobbet 20 år hos Shell (dette var hos Statoil) så dette var ikke måte på hvor dårlig oppførsel det var av meg, og hun sa at hun skulle rapportere meg og at dette rett og slett ikke gikk an. Da dette på ingen måte var min feil at bøttene var tomme og siden jeg kom og hjalp henne med en gang så var det hele helt latterlig så jeg bare smilte og lo av henne at joda, det måtte hun bare gjøre. Jeg skal uansett slutte på denne jobben snart til fordel for en annen (yay). Selv om det er frustrerende å oppleve slike personer da de er helt umulig å ha med å gjøre er det også veldig tilfredsstillende å le litt av de samtidig, kjenner trollet inni meg virkelig morer seg Så bare så det er klart; jeg kom med engang, jeg fant ei bøtte med vann til henne (noe som er raskere enn å fylle den hun hadde drasset med seg inn i butikken) og i tillegg tok jeg den frem til henne. Jeg smilte ikke spesielt da hun var ei masete kjerring, men samtidig var jeg ikke frekk eller noe, jeg bare poengterte at hun tok nok feil når hun sa at det var kun tomme bøtter. Utrolig hvordan holdningen til slike mennesker er. Jeg gir jo langt faen i om ei kjerring i midlivskrise har fått for seg at det er verden mot henne, men så lenge de har oppnevnt en selvrettferdighet så bare kjører de på virker det som, og driter i hvem de kjefter på. Forventer egentlig ingen spesielle reaksjoner på denne, men syns bare det er deilig å få klaget ferdig over hvor idioter noen er Endret 26. februar 2012 av Occi 11 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 I dag jobbet jeg på Skøyen stasjon. Der skjedde det ikke mye... Du skulle ikke tilfeldigvis ha hjulpet en person med å validere et Flexus-kort også? Sånn omtrent litt over halv 2. Og som så stakk for å ta toget inn til sentrum? Nei, det var nok ikke meg. Var det en kar med blondt hår? Litt usikker på hårfargen hans, men han stod sammen med ei blond dame. Dette var ved sørsiden av stasjonen like ved trappa opp til togene i retning sentrum. Jeg bor langt utenfor Oslo og skulle begynne å bruke det nye "smarte" Flexus-kortet, og var litt usikker på hvilken automat jeg skulle bruke for å validere det Da var det han jeg tenkte på. Jenta han sto sammen med var under opplæring. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Haha, minner meg på historien om de "el-sensitive" i Trondheim. Kom i avisa at de nå hadde slått på trådløse trondheim, WLAN i mesteparten av sentrum. Dagen derpå stod det flere klagebrev i samme avis, om hodepiner og plager fra disse hypokonderne pga disse nye farlige strålingene. Lite visste de at WLAN-et hadde vært påslått og under testing i 6 måneder allerede. Ikke for å være kritisk - men selv om el-overfølsomhet er noe som skyldes innbilt effekt, er plagene absolutt ekte. Det er såkalt nocebo-effekt (motsatt av placebo-effekt - med nocebo er det slik at man tror man får plager, derfor får man det). 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Da kunne det jo likegodt ha vært måser som driter på taket, eller brummingen fra dieselmotorer som gjør dem syke. Ordet stråling høres jo farlig ut, og trådløse signaler er jo skummelt, men hadde det ikke vært det de la som grunn, hadde de funnet noe annet tror jeg. Leste en artikkel om noen som ville ha elektronikkfri strandsone.. Da begynner det å gå for langt spør du meg. Meeeeeen tror vi setter strek for el-sensitivitet, tråden her har det med å spore helt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå