Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Det må da være mulig å skrive en post uten å ta med hele forbanna quoten, vel?

Eneste gangene jeg faktisk foretrekker Kvinneguiden. Der får du uansett bare med quoten av den posten du quoter. Har de selv quotet noe, må du lete opp den posten. Mye mer oversiktelig.

Uansett! Var på Estetique i går (parfymeri) for å få tak i en vannfast maskara i riktig farge. Fortalte damen at jeg skal gifte meg, og hun ble helt i fyr og flamme! Så herlig! "Trenger du noe mer? Har du husket alt? Er det mer jeg kan hjelpe deg med?" og da jeg takket for hjelpen og gikk sa hun "Masse lykke til! Kos deg! Åh!" :love:

Blir helt bortskjemt med god service når jeg forteller at jeg skal gifte meg! Synes det er hyggelig at sånt fortsatt betyr noe for folk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Eg skal ha eit nummer."

-Da må du nok ringe til 1881 etc.

"Men ka er nummeret til sveits?"

- Tja.. Landskoden til sveits er 0041 eller +41.

"Ja, +41, åså?"

- +41 og det nummeret du skal til.

"Ja, men ka er nummeret eg ska te?"

:dontgetit:

Rince, repeat.

Umulig å overbevise at han ikke hadde kommet til nummeropplysningen.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Nå hadde det passet bra med "Luringen" fra Radio 1, der en mann ringen 1881 eller noe og skal ha nr til internett. Veldig tålmodig person på kundesenteret

Selfølgelig er de det, har ikke de provisjon? :wee: Lenger samtale = mer penger i lomma. Uansett mer penger til bedriften, så da er jo en flink arbeidstaker tålmodigheten selv.
Lenke til kommentar

I dag kom det inn en kunde ett minutt før stengetid og skulle kjøpe en iPhone, med det abbonnementshelvetet som medfører. Dersom man har kjøpt en telefon med abbonnement før vet man at det tar litt tid å få alt i orden, da er det litt frekt å komme inn ett minutt før stengetid og be om det. Særlig om man da i tillegg skal klage på at det tar ti arbeidsdager å portere fra en annen operatør og nesten ombestemmer seg halvveis i prosessen.

• Liker 5
Lenke til kommentar

I dag kom det inn en kunde ett minutt før stengetid og skulle kjøpe en iPhone, med det abbonnementshelvetet som medfører. Dersom man har kjøpt en telefon med abbonnement før vet man at det tar litt tid å få alt i orden, da er det litt frekt å komme inn ett minutt før stengetid og be om det. Særlig om man da i tillegg skal klage på at det tar ti arbeidsdager å portere fra en annen operatør og nesten ombestemmer seg halvveis i prosessen.

"Denne" kunden pleier jeg å møte med: -"Hei, hva kan jeg hjelpe deg med 1 minutt før vi stenger butikken?"

• Liker 7
Lenke til kommentar

Takk, kjenner til den. Solgte mobiltelefoner for en stund siden, og det var alltid like gøy når det kom en kunde inn og skulle ha iPhone rett før stengetid. Ikke bare må man opprette abonnementet, man må koble iPhonen til PC og aktivere og styre og ordne med selve telefonen før kunden får lov til å dra derfra også. Og fortjeneste? På Apple-produkter? Det er en selvmotsigelse.

Jeg er, av utallige flere grunner enn iPhone, utrolig glad for at jeg ikke selger mobiltelefoner. Skal ALDRI ha meg jobb som mobiltelefonselger ever again.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje dere skal lære dere kommunikasjonsskillz så de skjønner hva dere snakker om da, no offense.

Tror det er generelt mange situasjoner i denne tråden som er rene misforståelser, og istedet for å snakke med folk går man og tenker HERREGUD FOR EN IDIOT for seg selv. Og verden blir et bedre sted hver dag :whistle:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...