Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra en kundes perspektiv, men det er jo mye av det og her. :)

 

Mitt Koss PortaPro Red ble ødelagt, kjøpt på elkjøp via collect@store. Når jeg først kjøpte, og hadde forklart at dette var collect@store, så prøvde han seg først på å ta butikkpris som er 399,- og ikke nettprisen jeg kjøpte det for (259,-). Måtte forklare enda en gang at han ikke skulle ta butikkpris, og at jeg hadde lagt inn en bestilling på nettet.

 

Kom i dag og leverte det inn på service, ingen problemer der. Så gikk jeg inn og fant et nytt, men måtte ta classic versjonen siden det var eneste de hadde inne. Kan legge til at dette er enda billigere på nettet (199,-), men koster også 399,- i butikk. Jeg kom i kassen, sa at det lå inne på mitt navn, og nok en gang ble jeg spurt om å betale 399,-. Nå var sikker det fordi det ikke var samme produktnummer, men jeg forklarte dama i kassen dette og da sa hun at butikkprisene er like nettprisene. Jeg sa at det er veldig feil, og fikk slengt tilbake at dette "vet jeg litt bedre enn deg". Heldigvis var det en annen dame der som sa at siden de røde ikke var inne så skulle hun gi meg dette til samme pris (Og ja, som jeg skrev er dette egentlig billigere men går ikke ann å kjøpe via collect@store). Fikk heldigvis med meg headsettet, men kan ikke skjønne at de ansatte ikke forstår seg på collect@store systemet, og skal gjøre det så vanskelig når de har feil, og i tillegg lyge om prisene når jeg må rette dem på det. Hun sa at prisen på nettet ikke lenger var den prisen jeg hadde kjøpt det for, men jeg måtte faktisk inn å sjekke nå på morroskyld og som jeg sa til henne koster det ikke 399,- på nettet, men 259,- som vanlig (Eller 199,- for det jeg fikk).

 

Og bare for å legge til sånn at dere service ansatte blir fornøyde, så holdt jeg meg rolig fra begynnelse til slutt, ingen kjefting eller krangling fra min side. :)

 

På min lokale Elkjøp får jeg alltid varen til nettpris fra butikkhyllene. Bare sier at jeg så den på nettsiden deres for xxx kr om den er lavere enn hylle prisen. Har ikke møtt motstand på det enda. Mulig det bare er serviceinnstilte folk jeg har møtt, men trodde dette var måten de gjorde det på..

Endret av Misshaped
Lenke til kommentar

Da er din lokale Elkjøp en bra Elkjøp butikk! :)

Det var mulig å gjøre det sånn på Elkjøp før, men de har lagt opp regler for at butikkpris og nettpris er to forskjellige ting, så de trenger ikke selge det for nettpris i butikken.

Men om du kjøper via collect@store får du det for nettpris, bare henter det på butikken. Som jeg har erfart vet visst ingen om dette på min lokale Elkjøp da. :p

Lenke til kommentar

Ikke dersom varen har kampanjepris, selges med underskudd og underskuddet dekkes av nettbutikken ved internettreservasjon.

 

edit: Men joda, god butikkskikk vil vel være å matche internettpris når kunden poengterer det, selv om man går litt i underskudd.

Endret av srbz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jobber på klesbutikk for voksne damer med stor lommebok.

 

Det værste er de som spør "Hvilken farge er dette?".

Eller;

"Åja dere stenger nå? Så fint at jeg akkurat rakk dere!"

 

Ikke så ille som enkelte av andres tilfeller, men nok til å irritere helt grenseløst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

"Åja dere stenger nå? Så fint at jeg akkurat rakk dere!"

 

 

DEN holdningen har jeg hørt før, riktignok av sånne kjærringer som går til oss først. Så til nabobutikken, og vi bare overhørte dem "Vi rekker jo det, bare vi er inne før de stenger".

Eneste grunnen til at vi ikke sa noe er at vi er ikke sånn kjempevenner med naboene :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar

DEN holdningen har jeg hørt før, riktignok av sånne kjærringer som går til oss først. Så til nabobutikken, og vi bare overhørte dem "Vi rekker jo det, bare vi er inne før de stenger".

Eneste grunnen til at vi ikke sa noe er at vi er ikke sånn kjempevenner med naboene :p

 

Så ufattelig irriterende, har hendt flere ganger at jeg har måttet si til damene i prøverommet at "beklager, vi stenger nå." For så å jage dem ut. Bare fordi jeg vil rekke bussen min. Ego like that.

Lenke til kommentar

Toppen av frekkhet, var en dame innom jobb her om dagen som ville levere tilbake 2 gensere og heller benytte seg av gavekort for samme sum. Så viser det seg etterpå når vi går inn på pc og sjekker, at hun har STJÅLET genserene på forhånd

 

 

På Europris i Mandal så begynte de å låse søpla av samme grunn... Resultatet var at de som stjal ifra søpla tok med seg avbiter(Og deretter prøvde å retunere tingene de fikk tak i)

 

Biltema Kristiansand krever kvittering for alle varer de selger da diverse utenlandske bander begynte å stjele ting for å så komme å heve "kjøpet"

 

PS.: Jeg jobber ikke på noen av de stedene!

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...