m0ffe Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 På Milano på Sortland brukte vi å gå på bunnpris å kjøpe brus (15 meter unna) som vi drakk til pizzaen på Milano. onkel skrue 9 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det værste er nå man får beskjed om at "medbragt ikke er tillatt" når man har med to brøskiver til toåringen sin når man går på cafe og de tre andre ved bordet spiser full lunsj.... På f. eks. Jordbærpikene i Tromsø selger de "brødskiv med Nugatti" og andre pålegg til absurd overpris. Så intet behov for medbrakt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Dragen Skrevet 16. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. februar 2012 Var på Posten for noen timer siden. Fyren foran meg var en eldre kar, som ikke hadde fått pakken sin. Diskusjonen mellom han og dama i skranken gikk som følgende: M: Jeg har ikke fått en pakke, og sporinga sier den har ligget her siden fjerde februar. D: Det hørtes rart ut, kan jeg få sporingsnummeret sånn at jeg sjekke den i registeret vårt? M: Sporingsnummer? Nei, det kan du ikke få. D: Ehm, hvorfor ikke? Jeg trenger det nummeret for å finne pakken. Det er flere tusen pakker på lageret vårt. M: Fordi det er privat, og jeg har det ikke med meg. Jeg vet at pakken ligger her, så gå og finn den nå. D: Men... M: Ikke noe men! Jeg SKAL ha pakken min! D: Jeg får ik... M: FÅ SNAKKE MED SJEFEN DIN! På dette tidspunktet hadde jeg fått printeren min, så jeg gikk. 41 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 16. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. februar 2012 På Milano på Sortland brukte vi å gå på bunnpris å kjøpe brus (15 meter unna) som vi drakk til pizzaen på Milano. onkel skrue Det gjør ikke jeg. Jeg spiser av og til på en lokal kebab-/pizzarestaurant. Eieren driver stedet selv. Han og de ansatte er hyggelige og servicen er alltid god. Da synes jeg at det er passe frekt å kjøpe brus på Meny rett over veien og ta med den hvis jeg skal spise der. Da betaler jeg heller ~10 kr mer for brusen og regner mellomlegget som betaling for servicen og plassen jeg spiser på. Hvis jeg vil spare penger, ber jeg heller om et glass vann. 12 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 All right! Brus- og medbraktdiskusjon nå, fort, før moderatorene kommer! Butikkprisene på brus har steget mye mer enn kioskprisene i det siste, i hvert fall på de mindre kyniske stedene. Betaler gladelig tjue kroner hos kebaben fremfor atten eller hva det nå er Rimi skal ha for tiden. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 All right! Brus- og medbraktdiskusjon nå, fort, før moderatorene kommer!Siden du tar den, så sier jeg like gjerne at vi har digregert nok og kan gå videre til morsomme, frustrerende eller på annen måte interresante historier om eller fra kunder. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Simon Aldra Skrevet 16. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 16. februar 2012 Favoritten som dørvakt må være da en muskelbrande av dimensjoner sto i trappa og røkte. Mannen virket litt vel påvirket, muligens av amfetamin, og man kan si at slike karakterer gjør en litt mer oppmerksom enn folk flest. Plutselig hører man gisp og lignende fra trappa, og labber ut for å se. Da har muskelbunten dratt fram en ballong og laget et ballongdyr. En hund, forøvrig. Morsomt. 50 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fantastisk. Var det en puddel? Det kan jeg og lage. Lenke til kommentar
Populært innlegg Scatch Skrevet 17. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. februar 2012 Fra Ole Robert Reitan på Twitter: "En godt voksen dame klaget på elendig hermetisk tunfisk. Vanskelig å vite hvordan du skal forklare at hun hadde kjøpt Kittekat #kassapårema" 24 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Når Twitter ble nevnt siterer jeg like godt en av de jeg følger som for en stund siden skrev: Kjøpte kondomer, kisen i kassa spurte om jeg trengte pose. "Nei, hun er ikke så stygg". Lenke til kommentar
Populært innlegg dysfunctional Skrevet 17. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. februar 2012 Åååhhhh, den er så oppbrukt. 31 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Når Twitter ble nevnt siterer jeg like godt en av de jeg følger som for en stund siden skrev: Kjøpte kondomer, kisen i kassa spurte om jeg trengte pose. "Nei, hun er ikke så stygg". Det tror jeg ikke noe på. Hvem trenger pose for å bære en pakke kondomer egentlig? 4 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bare sånn for å ha sagt det: IKKE POSEDISKUSJON IGJEN!!! Føre var enn etter snar, som man sier. Takk 4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Vært fin dag på jobb i dag. Kunder er fornøyde og takker for ekstremt god service. Nå kom kunde med kakao til meg som takk!. Digger jobben min. Hadde og Annen kunde som jeg fortalte at jeg hadde et grisebillig kontantkort til og han var Jo muslim eller islam og kunne ikke ha noe med med gris å gjøre. Men hvisket muntert at han tok en marsipangris i jula. Morsom fyr! 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ikke noe store greier, men en sjelden gang skjer det visst noe i livet mitt også. Var på lokale Meny og la varene på kassabåndet. Jeg hadde helt normale klær på meg, jeans og svart jakke. Plutselig kommer en eldre mann, angivelig berusa da han stinket øl. Sa at han hadde bytta noen ølbokser. Jeg trodde han hadde betalt og skulle ut, så flyttet vognen min ut av veien. Nei da, han måtte ha hjelp med noe øl greier. Jeg jobber ikke her, sa jeg, og sa han skulle finne noen andre. "Jobber du ikke her?! Nei, unnskyld, trodde du jobbet her jeg" var hans respons. Jodda, gamle mann, jeg går bare rundt i sivile klær og later som jeg handler. Artig. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Det er vel ikke første gangen det skjer. En gang jeg hadde pause på jobb og bestemte meg for å stikke innom Platekompaniet iført "NSB - god tur"-genseren min, kom en gutt på rundt 12 år og lurte på om vi hadde en Flo Rida-cd. Dette var et svar til Myst, altså. Endret 17. februar 2012 av Zarac 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jepp. Lurer på om folk blir for opptatt med andre tanker noen ganger til å virkelig se hvem de snakker til. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bjørnli Skrevet 18. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. februar 2012 Jepp. Lurer på om folk blir for opptatt med andre tanker noen ganger til å virkelig se hvem de snakker til. Minner meg om en artig hendelse som skjedde meg en gang for noen år siden, jeg var innom smart club iført en orange genser( kanskje litt lik farge som de ansattes sin farge på gensern, but still, ikke i nærheten av samme stil på gensern) brått så får jeg spørsmål fra en av de andre ansatte om jeg kan ta over i kassa litt:P ble så satt ut da, fint de vet hvem som jobber der og ikke 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyperio Skrevet 18. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg vet ikke om kunden min visste at jeg (egentlig) var ferdig 17.00 i dag da hun klarte å miste en pakke med 200 spiker ut over hele kassa kl. 16.58. God helg til deg og. 11 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg vet ikke om kunden min visste at jeg (egentlig) var ferdig 17.00 i dag da hun klarte å miste en pakke med 200 spiker ut over hele kassa kl. 16.58. God helg til deg og. typisk, du skulle ikke stresset henne 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå