Isbilen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) I NSB er det en intern spøk som går igjen hver gang det er et togbrudd. En konduktør eller kontrollør kommer til en annen og spør hvordan det går. Kontrollør 1: "Hvordan går bruddet? Kjører alle bussene til rett tid?" Kontrollør 2: "Ja, det går kjempebra." Kontrollør 1: Det går på skinner, altså?" Begge to: HAHAHAHAHAHAAA!!!!! The first rule of Fight Club is you do not talk about Fight Club. Endret 1. februar 2012 av Isbilen 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Må man ikke gi navn for retur og? Det er nettopp det man må. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg l0Ff Skrevet 2. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. februar 2012 Deler en facebookstatus fra idag. Fin start på dagen.. Trodde jeg hadde mista mobilen, så jeg brukte min egen mobil på å ringe meg selv... Da kom det opptatt signal, jeg ble livredd, trodde noen hadde stjelt den! Så jeg ringte tele2 for å sperre mobilen, dem spurte hvilket nr det gjaldt, jeg leste opp nr og sa det var noen som hadde stjelt den og brukte den, siden det kom opptattsignal når jeg ringte. Han sa tilbake: du vet du ringer med ditt eget nr nå?Heheheh, FLAUT. Tingen er bare at hun er ikke den eneste som får til det der. 32 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Bra gjort. Ikke noe jeg hadde delt på facebook. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg SvennAndre Skrevet 2. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. februar 2012 Litt sånn som når jeg går gatelangs og snakker i telefonen, og sjekker lomma om telefonen er der fortsatt, og får panikk når den er borte.. Har heldigvis kapasitet nok til å skjønne hvorfor, noen milisekunder etterpå. 31 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Må si det frister lite å svare pent når mannen hennes da tar helt av, kaller oss en ubrukelig butikk, dårlige maskiner og noen bedritne ansatte, at dette er våres problem og det må fikses opp i. Prøvde å forklare at det var dessverre ikke stort vi fikk gjort siden vi ikke akkurat kan fikse de selv. Og først nå kom jeg på at jeg burde ha svart at kunne jeg fikset kortautomaten så hadde ikke jobben min vært å sitte i kassa på kiwi! Ved mindre du har en veldig kjip sjef så burde du få lov til å svare i alle fall litt spydig til slike folk På Ica der jeg jobba, fikk sjefen vår kritikk fordi han var spydig mot visse kunder.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Litt sånn som når jeg går gatelangs og snakker i telefonen, og sjekker lomma om telefonen er der fortsatt, og får panikk når den er borte.. Har heldigvis kapasitet nok til å skjønne hvorfor, noen milisekunder etterpå. Det der har jeg også gjort alt for mange ganger. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Alle kan ikke være gjennomsnittlig intelligente. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Når jeg jobbet på Spar var det en jævla sursatan av en eldre dame som mente jeg hadde tatt noen av vekslepengene hennes. Hun mente jeg prøvde å lure hun og at varene ikke kostet så mye. Jeg måtte til slutt bare rope på en annen ansatt, få hun til å ta over kassen, så gikk jeg bare og tok meg lunsj og lot de andre ta seg av surkuken. Tror ærlig talt jeg hadde gitt henne en strak høyre om jeg ikke hadde gått. Var temmelig forbanna resten av den dagen. Helt utrolig for dum og enkelte personer kan være. Skal sies at det var mange flere tilfeller der kunder var sur for ting de absolutt ikke burde være sur for. Ble skjelt ut flere ganger fordi vi ikke hadde varene kunder var ute etter osv. Jeg var glad den dagen jeg sluttet! Aldri mer butikkmedarbeider! 4 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Mye tilbud hos Meny om dagen, der det er mange varer som er satt ned 30% osv. Kunden betaler, får kassalappen og studerer denne. Etter et par sekunder så spør hun: - trekkes tilbudet av automatisk? En av få ganger der jeg faktisk har lyst til å finne på noe tull bare for å forvirre -_- Lenke til kommentar
Populært innlegg Black Star Skrevet 2. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Mann kommer inn i butikken med et kompaktkamera der lamellene foran objektivet ikke alltid vil åpne seg helt når kameraet slås på. Han vil gjerne ha det reparert på garanti. Min kollega tar i mot kameraet og bemerker for kunden at vi kan gjerne sende det inn for han, men at det er ikke sikkert at verkstedet godtar garanti ettersom det er en tydelig bulk på objektivet, som tilsier at det har vært utsatt for en støt eller klemskade. Og da var helvete løs... han fant seg ikke i å bli beskyldt for sånne ting, og han skulle ihvertfall ikke betale en krone for å få kameraet reparert for vi kunne jo ikke selge "sånn dritt som går i stykker". Han krevde å få navnet og telefonnummeret til direktøren for kjeden, for dette skulle han få høre om, at hans ansatte beskyldte kundene for alt mulig. Min stakkars kollega forklarer at han prøver ikke å beskylde han for noe som helst, men at han bare ville påpeke at kameraet på en eller annen måte kunne ha fått et slag, og da er det ikke sikkert at verkstedet godtar garanti, og at det er noe som verkstedet og ikke vi bestemmer. En ny tirade fra kunden om hvor slemme og frekke og fæle og lite kundevennlige vi er og at han ikke ser bulken på objektivet (den var veldig tydelig) før han til slutt krever at vi sender inn kameraet (noe vi aldri har sagt at vi ikke vil). Min kollega ber om kvittering, og på kvitteringen fremkommer det tydelig at kunden har kjøpt forsikring på kameraet... en forsikring som dekker alle skader som måtte oppstå. For det første ble vi jo sjeleglade for at det ikke ville bli en ny krangel om verkstedet nektet garanti, men for det andre... kunne han ikke sagt at han hadde forsikring til å begynne med da! Av erfaring etter ganske mange år i yrket, så er det de kundene som fyrer seg mest opp når vi påpeker at det de vil levere inn bærer preg av uheldig ytre påvirkning, som mest sannsynlig har utsatt utstyret for slag eller fukt, og de vet det veldig godt selv. De prøver bare å komme unna med å kjefte og på den måten prøve å få overtaket ved å "herske" over oss. Vel, guess what... det har akkurat motsatt virkning på de aller fleste som jobber i bransjen, for vi har sett det så mange ganger før, og vi er drittlei av det Endret 2. februar 2012 av Black Star 18 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg og kompisen min sto og satte på plass masse krydder, cumin,kanel, osv. Så spør magnus( kompisen min ) Hvor er cumin? Jeg trodde han sa Kuen min så vi lo i 10 minutter mens kundene så veldig rart på oss. Skal nevnes at vi begge var overtrøtte Skal sjekke om jeg kommer på flere historier Lenke til kommentar
Populært innlegg vesleengen Skrevet 2. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg og kompisen min sto og satte på plass masse krydder, cumin,kanel, osv. Så spør magnus( kompisen min ) Hvor er cumin? Jeg trodde han sa Kuen min så vi lo i 10 minutter mens kundene så veldig rart på oss. Skal nevnes at vi begge var overtrøtte Skal sjekke om jeg kommer på flere historier Sist jeg var på Rema1000 hadde guttene som fylteopp krydderhylla kjedet seg.. Flere av dere har sikkert lagt merke til en produsent som nå har en stor bokstav på alle typer krydder i serien.. Guttene hadde da brukt bokstavene til å lage en del "fine" ord i hylla... 18 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg og kompisen min sto og satte på plass masse krydder, cumin,kanel, osv. Så spør magnus( kompisen min ) Hvor er cumin? Jeg trodde han sa Kuen min så vi lo i 10 minutter mens kundene så veldig rart på oss. Skal nevnes at vi begge var overtrøtte Skal sjekke om jeg kommer på flere historier Ja, det er nettopp det som er rart med ordet "cumin". Cumin. Cum... in. 4 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det kan hende elitismen slår inn, men en kunde som ikke vet noe særlig hardware som har en formening om hvor kraftige slag en harddisk burde tåle, er litt som om jeg skulle gått bort til en bygning og sagt "Den burde nok ikke falle ned". *sukk* 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg CraigFinn Skrevet 3. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2012 I dag fikk jeg besøk av en kunde som jeg tror var veldig full. Han spurte meg om mye, men alt han sa var tull. Jeg viste ham rundt i lokalet og spurte om hva han skulle ha. Men jeg ble ikke noe klokere, for jeg skjønte ikke hva han sa. Men plutselig så lyste han opp da jeg viste ham en vaskemaskin. Den hadde han lyst til å kjøpe, fordi den var så fin. Men han hadde ingen penger, så jeg følte meg litt slem da jeg måtte kaste ham ut, og han gikk gråtende hjem. 53 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kunde i går: K:"Jeg skal en en 10-ukers kupong" Meg: "10 uker med hva?" K: 10 ukers, er det så mange da?. M: Ja, du har lotto, viking lotto, ekstra K: nei jeg vet ikke, jeg fikk bare beskjed om en å kjøpe en 10-ukers M: jeg vet jo ikke hva du skal ha 10 uker av, så det kan være vanskelig å vite Kunden tar opp telefonen og ringer til vedkommende som skulle ha denne 10-ukers. Hørte bare hun sa noe om det var mange forskjellige 10-ukers. Endte med at det var en 10-ukers lotto. Greit å vite når kunder kommer inn at de vet hva de skal ha. Ikke lett for meg å vite alltid. Men nå er det snart avgårde for en ny dag på jobben, blir spennende å se hva som skjer i dag 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 3. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har også truffet slike kunder. De kommer til meg og lurer på når og hvor bussen kommer, og når jeg spør hvor de skal hen, så ser de bare dumt på meg og sier "jeg skal ta buss for tog". Jeg er ingen tankeleser, så det er fint om de forteller meg hvilken stasjon de skal til, så de havner på riktig buss. En gang var det en fyr som kom til en konduktør og sa at han skulle ha en togbillett. "Greit, hvor skal du hen?" spurte konduktøren. "Det skal du bare drite i!" svarte kunden. 11 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 En gang var det en fyr som kom til en konduktør og sa at han skulle ha en togbillett. "Greit, hvor skal du hen?" spurte konduktøren. "Det skal du bare drite i!" svarte kunden. Da selger du ham en billett til endestasjonen, enkelt og greit. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå