Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Synes jeg hørte den på P4 i dag...

 

Reklame det..

 

Når dine ansatte har problemer med printeren og du spør om det er en sort/hvit printer og de svarer; Nei, den er litt mer grå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes jeg hørte den på P4 i dag...

 

Ja den gikk på P4 i dag.. Men er uansett en gammel klassiker..

 

 

Jeg sitter for tiden på supportlinje, og hører mye rart.. Helt utrolig hvor talentløse enkelte folk er.. Men jeg vil heller stille meg mer spørrende til lederne til de talentløse når de deler ut hjemmekontor utstyr til folk som knapt klarer å skru på en PC.. Og hvem blir sittende og slite med det? Jo meg...:thumbdown:

Endret av vesleengen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sitter for tiden på supportlinje, og hører mye rart.. Helt utrolig hvor talentløse enkelte folk er.. Men jeg vil heller stille meg mer spørrende til lederne til de talentløse når de deler ut hjemmekontor utstyr til folk som knapt klarer å skru på en PC.. Og hvem blir sittende og slite med det? Jo meg...:thumbdown:

 

Jeg er veldig glad for erfaringene jeg fikk fra pc-supporttelefonarbeidet mitt, men er overlykkelig for at jeg slipper det nå :p

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvordan den gjevne operagjenger bærer sin Rolex, men jeg har alltid trodd det var et arbåndsur. Altså et ur som fungerer som et armbånd - et bånd rundt håndleddet. Dette bærer man altså rundt på hele tiden. Man legger det ikke fra seg i garderober.

 

 

Var bare et eksempel, men ser nå at det ikke var helt gjennomtenkt. :ph34r:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt første ordentlige bidrag i denne tråden :D

 

På jobb i dag så kom det inn en bil med en ulyd + at den skulle ha service. Reparasjon av ulyden var 1. prioritet så derfor startet jeg demontering for den kunne ikke kjøres noe særlig mer før dette var i orden. Feilen tar ca 1,5 dag og ordne faktisk så det blir ei heftig regning.

 

Da jeg har fått demontert det som er nødvendig for å komme til på problemet, så har kunden hørt på pris på resten av jobben på et annet verksted og der var det litt billigere. Kunden mener da at han skal taue bilen dit og få resten av jobben gjort det. Wtf?? Så da skal jeg kaste alle delene baki bilen og samle sammen alle skruene ca 50 stk også skal en på et annet verksted ta over denne jobben med deler og skruer strødd over det hele. Den stakkaren vet jo da ingenting om hvilke skruer som hører til her og hvilke smådeler som sitter der. Dette var selvfølgelig noe det verkstedet som den evt skulle taues til takket nei til.

 

Tenker folk i det heletatt over slike ting?? Skulle tro det var ganske elementært at det ikke er veldig gjennomførbart... :ermm:

My friend, there is your problem. Folk tenker ikke :) Det gjelder alle bransjer som har med kundebehandling å gjøre etter hva jeg har forstått fra denne tråden her.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Akkurat som når dagligvarebutikker ikke har mere av en vare igjen. Det kommer alltid en smart kunde og sier "Da må dere bestille mere da" eller "Hvorfor har dere ikke bestilt mer". Hurr fucking durr sier jeg bare når slike kunder kommer innom. Blir vel helst et sarkastisk "Ja, hvorfor tenkte vi ikke på det før" svar for så å gå. Det er vel heller det at folk tror de selv er så smarte i forhold til andre og skal derfor komme med dumme forslag eller captain obvious svar.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...