osse-mon waits for alice Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hadde en fast kunde da jeg jobbet på 7/11. Hun kom hver fredag og kjøpte en pakke Nøkken kondomer og en stratos. Nå får jeg et mentalt bilde av ei dame som ligger på magen og gumler Stratos mens hun blir høvla over... En helt vanlig stratos-bar, ikke plate. Og en pakke nøkken. Hver fredag ettermiddag. Noen folk er vanedyr Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har en fast kunde som kommer innom hver mandag ca 9.40 for å levere lottokupongene. Kan nesten stille klokka etter han. Nå er skolen begynt igjen etter ferien så nå tenker eg meg det blir å flørte litt med disse VGS elevene alltid like morro 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 4. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2012 Mens de sikkert har sittet og gledet seg til å treffe igjen den ekle 33-åringen på butikken etter ferien. 95 Lenke til kommentar
Populært innlegg Malvado Skrevet 4. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2012 Litt teit Episode i går : Var en runde i butikken for den ene brukeren jeg jobber for via Uloba og måtte selvsagt pante ca 100 Ølbokser som har hopet seg opp i løpet av forrige år , bak meg stod det en litt eldre kvinne som fulgte godt med på meg mens jeg kjørte hver enkel boks igjennom panteautomaten. Så, når jeg hadde kommet halvveis begynner hun å fortelle meg hvor usunt det er å drikke alkohol , at gud ikke ønsker at ungdommen skal bli ødelagt og en masse annet rart , jeg prøver å forklare henne at jeg faktisk er på jobb men hun hører ikke etter. Til slutt er jeg ferdig med å pante boksene , snur meg og ser henne i øynene og sier til henne : Kjære deg , kanskje om noen år så er det jeg som skal komme og jobbe for deg og dra til butikken når du har behov for det. Bare pass på sånn at du ikke samler så mange tomflasker sånn at jeg slipper at noen skal preke til meg mens jeg er på jobb som du nå har gjort. Hun ble rimelig bleik ja når jeg sa dette he he ^_^ 32 Lenke til kommentar
Populært innlegg Psykake Skrevet 4. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2012 Prøvde meg på "vil du ha pose?" - "Nei takk, tar den under armen", da jeg kjøpte deodorant i dag. Virket ikke om om den var så poppis. Jenten trakk ikke en gang på smilebåndet. Kanskje det faktisk er noe i det dere sier. MÅTTE bare. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pubé Skrevet 4. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2012 Prøvde meg på "vil du ha pose?" - "Nei takk, tar den under armen", da jeg kjøpte deodorant i dag. Virket ikke om om den var så poppis. Jenten trakk ikke en gang på smilebåndet. Kanskje det faktisk er noe i det dere sier. MÅTTE bare. Feil tråd. 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 4. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. januar 2012 Kjøpe kondomer. Mannen i kassa spør "Trenger du pose?" og du svarer "Neida, hun er ikke så stygg!" Da vinner du i livet. 82 Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Kjøpe kondomer. Mannen i kassa spør "Trenger du pose?" og du svarer "Neida, hun er ikke så stygg!" Da vinner du i livet. Hahaha, brøt ut i latter mitt i Norsk timen, heldigvis lo læreren også av den da han leste den og slapp anmerkning 7 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Så om læreren ikke hadde syntes det var morsomt hadde du fått anmerkning? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 5. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2012 Kjøpe kondomer. Mannen i kassa spør "Trenger du pose?" og du svarer "Neida, hun er ikke så stygg!" Da vinner du i livet. Hahaha, brøt ut i latter mitt i Norsk timen. Vanlige folk hadde derimot ment at du hadde trengt denne norsktimen. 56 Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Vanlige folk hadde derimot ment at du hadde trengt denne norsktimen. Ouch, du tok meg der 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Vanlige folk hadde derimot ment at du hadde trengt denne norsktimen. Ouch, du tok meg der Vel, tok og tok. Jeg synes det er sjokkerende at enkelte her i landet skriver som om de går i tredje klasse. 5 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ikke snakk så stygt om tredjeklassingene da 5 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Vi minner om at iht. retningslinjene skal man ikke diskutere skrivefeil i tråden. ;-) 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg ehs5 Skrevet 5. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2012 En medarbeider snakket med en kunde i dag, mens jeg sto ved siden av og hørte på. Kunden var kanskje 30 år, kvinne, virket litt godtroende kanskje. Kunden skulle i alle fall ha en vaskemaskin, men vi hadde ikke den hun ville ha på lager. Medarbeideren min sa hun kunne sjekke opp om de hadde på lager i en annen butikk i nærheten, men kunden hadde det veldig travelt og måtte et eller annet først. Så sa medarbeideren min, kanskje noe misvisende: "Men det går bra, bare gjør det du skal du, så skal jeg sjekke opp om det er i den andre butikken og så får du en telefon". I det øyeblikket LYSTE kunden opp og sa "Gjør jeg?? Hvilken telefon??? " For ordens skyld mente selvfølgelig medarbeideren min at hun skulle ringe henne opp, ikke at vi skulle gi bort noen telefon. :!: 17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Hun dama.....kunne hatt Dongen som kallenavn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=EpxFvrSJXrY Norge....kverulantens høyborg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 "Jeg jobber som fengselsbetjent og tenker av og til på at det er enda flere gærninger ute i samfunnet enn de vi har inne. Skremmende å tenke på når man har erfaring med slike..." Falske politimenn , falske postmenn....you name it Lenke til kommentar
Populært innlegg sebbur Skrevet 6. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. januar 2012 Dette skjedde en gang i sommer. Jeg er allergisk, og hadde gått tom for allergimedisin. I tillegg var dette en lørdag, og jeg skulle reise på mandag så jeg trengte å komme meg på apoteket. Entret apoteket ca 17:55, trakk kølapp og ventet. Bak skranken var det to litt eldre mennesker som dreiv på å surra med de før meg. Ti minutter senere ble det min tur, så jeg går opp til skranken, leverer resepten og alt det der. Mannen leiter fram det jeg skal ha, men tar en omvei fra en annen verden tilbake. Jeg ser han står å ser på noe. Han ser nølende på meg før han blir stående å se på det han så på litt til. Plutselig kommer han gående tilbake, gir meg det jeg skal ha før han sier: "Ikke kom på lørdager mellom klokka 18 og 19. Da er det trav på TV'n!" Jeg hadde store problemer med å ikke bryte ut i latterkrampe. 28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå