ilpostino Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Dere som jobber innenfor kollektivtrafikken. Hvordan har det seg at bussene jeg tar daglig (541 & 542, Ruter) alltid kommer 5-10 minutter for sent når min holdeplass bare er tre kilometer fra bussens første holdeplass? Det er det samme med flybussen der jeg bor. Det tar cirka 10 minutter å kjøre fra der jeg bor til flybussen starter men det er likevel ikke til hinder for at flybussen har vært opptil 20 minutter forsinket iht rutetabellen. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Husk at det gjerne er slik at bussen kjører frem og tilbake. Altså er den forsinket til endestasjonen, blir den forsinket ut ifra denne stasjonen som "startplass" 1 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kunde i dag som kjøpte 3 pakker kondomer, lurer på hva vedkommende skulle med det Ellers stod jeg og skiftet labels i dag, mens jeg gikk i min egen verden. Så på klokka og tenkte at psykologen snart kom til å dukke opp. Plutselig kommer han, så sier jeg til han: "Jeg stod akkurat og tenkte på deg nå". Tror han ble litt flau egentlig, men det får så være. Han har en tendens til å prøve å gjøre meg flau. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 3. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2012 Kunde i dag som kjøpte 3 pakker kondomer, lurer på hva vedkommende skulle med det På tide å gå niendeklasse om igjen. 31 Lenke til kommentar
Populært innlegg dysfunctional Skrevet 3. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2012 Hva tror du han skulle med tre pakker kondomer? 16 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Antakligvis skuløe de ha sex;). Alltid kleint å kjøpe kondomer:p 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Kunde i dag som kjøpte 3 pakker kondomer, lurer på hva vedkommende skulle med det Aaaaahahahah! Kondomer?? Lite flaut!! Haha! Nei, nå var jeg stygg.. Endret 3. januar 2012 av Diskutant 4 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kunde i dag som kjøpte 3 pakker kondomer, lurer på hva vedkommende skulle med det Aaaaahahahah! Kondomer?? Lite flaut!! Haha! Nei, nå var jeg stygg.. Var det med smak? om så kanskje dette skjer http://www.youtube.com/watch?v=6l-b0tRiWUc 2 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvis det er meg du spør, så aner jeg ikke. Jeg jobber som sagt i NSB, og jeg kunne ikke gitt noe dypere svar på forsinkelser enn værforhold, tekniske feil og personalmangel på tog. Men jeg kan fortelle at Jernbaneverket oftere er ansvarlig for forsinkelser enn NSB. Men det er vi i NSB som må møte kunden, så det er så klart vi som får kjeft og dårlig rykte. Tekniske feil tar vi i JBV oss av, været er det lite vi kan få gjort noe med enn å gjøre de vanlige sikringene Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kunde i dag som kjøpte 3 pakker kondomer, lurer på hva vedkommende skulle med det Vel, om jeg hadde vært din kunde i dag så kunne du fått lov til å lure... Kondomer, agurker, sjampinjong... 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kunde i dag som kjøpte 3 pakker kondomer, lurer på hva vedkommende skulle med det Hadde en fast kunde da jeg jobbet på 7/11. Hun kom hver fredag og kjøpte en pakke Nøkken kondomer og en stratos. 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvorfor en stratos? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Sjokolade = energi! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg osse-mon waits for alice Skrevet 3. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2012 Hvorfor en stratos? Kanskje fordi hun synes stratos er godt? 15 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hvis det er meg du spør, så aner jeg ikke. Jeg jobber som sagt i NSB, og jeg kunne ikke gitt noe dypere svar på forsinkelser enn værforhold, tekniske feil og personalmangel på tog. Men jeg kan fortelle at Jernbaneverket oftere er ansvarlig for forsinkelser enn NSB. Men det er vi i NSB som må møte kunden, så det er så klart vi som får kjeft og dårlig rykte. Tekniske feil tar vi i JBV oss av, været er det lite vi kan få gjort noe med enn å gjøre de vanlige sikringene Nei, så klart har utenforliggende forhold en stor del av skylden. Men kunden blir absolutt ikke blidere hvis toget er forsinket på grunn av umenneskelige store mengder snø en hard vinter. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Husk at det gjerne er slik at bussen kjører frem og tilbake. Altså er den forsinket til endestasjonen, blir den forsinket ut ifra denne stasjonen som "startplass" Og det hjelper ikke alltid med tidsbuffer heller. For sjåføren skal sitte sine ti minutter og drikke kaffe! I hvert fall enkelte Tide-sjåfører... Kakket litt forsiktig på ruten til "pausehytten" og pekte på klokken, men da pekte han på kaffekoppen. Jeg skulle ikke så mange stopp, så jeg gikk. Han kjørte ikke forbi meg på de fem-seks minuttene det tok i hvert fall. Hvorfor en stratos? Det spørs, det kan jo ha vært en av de små Stratosene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Nei, så klart har utenforliggende forhold en stor del av skylden. Men kunden blir absolutt ikke blidere hvis toget er forsinket på grunn av umenneskelige store mengder snø en hard vinter. Det er jo oftere tilfellet at det er feil uten at det har vært hverken en uvanlig hard vinter eller annet ekstremvær som har årsaken. Har vel blitt litt bedre de siste årene, men jeg husker godt at "signalfeil" var en ukentlig hendelse. Minst. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Buss-diskusjonen stopper her? 3 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hadde en fast kunde da jeg jobbet på 7/11. Hun kom hver fredag og kjøpte en pakke Nøkken kondomer og en stratos. Nå får jeg et mentalt bilde av ei dame som ligger på magen og gumler Stratos mens hun blir høvla over... 5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Nei, så klart har utenforliggende forhold en stor del av skylden. Men kunden blir absolutt ikke blidere hvis toget er forsinket på grunn av umenneskelige store mengder snø en hard vinter. Ja, 2 cm. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå