Muffinss Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jobber på TM sjæl, awesome er det. Digger flaue kunder som kommer og spør om sexleketøy, lett å ha det morsomt. Lenke til kommentar
Populært innlegg vesleengen Skrevet 20. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. desember 2011 Ahhh.. Gamle folk uten forståelse for engelsk.. Classic Husker selv min bestemor kalte Sprite for sprit... Ganske gøy å se hun spørre butikkpersonalet på kiwi hvor spriten er 13 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 sip Hahahaha, tror dette må være noe av den beste historien jeg har lest. Tør jeg spørre hvilken by dette skjedde i?? Avdeling Karl Johan. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg skulle nedover til faren min for å feire jul der, og tok toget som gikk fra Moelv. Det jeg ikke hadde fått med meg var at de hadde begynt arbeider på togstasjonen sånn at man må gå en lang omvei for å komme til plattform 2, en vei jeg ikke kjente til, så jeg var sikker på at jeg mistet toget mitt. Men neida, en kar fra Jernbaneverket skulle tilfeldigvis over på den andre siden og tilbød meg skyss så jeg rakk toget hjem til jul. Det var veldig snilt 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Psykake Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) En fæl blunder som skjedde for en stund siden. Jeg jobber på kontor og sender en del e-poster frem og tilbake med en venn. Når det er lite å gjøre, man er trøtt og lar fantasien få fritt spillerom blir gjerne de sykeste historiene skrevet. Kort fortalt hadde jeg jeg nettopp tatt ctrl+c å kopiert en historie jeg skulle sende. Samtidig skulle jeg sende en e-post til en kunde hvor jeg kopierte inn noe jegtrodde var relatert til de han spurte om. Trykte send før jeg i det hele tatt rakk å oppfatte hva jeg hadde kopiert inn. Her er det som ble sendt til kunden. Jeg fikk aldri svar.. "Press! Press! Pust" - Sykepleieren skrek til min kone i det et lite barnehode begynte og vise seg ut av f*** hennes. Jeg ble kvalm av tanken at jeg en gang hadde kjørt k**** min inn i det hølet, det så ut som et kjøttsår forårsaket av en særdeles hissig og kjøttetende bakterie. Min kone skrek av smerte i det hodet og overkroppen til den lille pjokken kjempet seg ut av åpningen. Jeg ble nesten rørt av hennes skrik, her hadde hun gått og båret denne krabaten i 9mnd og nå gikk hun igjennom et smertehelvete for vår skyld. Det var så vakkert og jeg felte en liten tåre, av glede selvagt. "Bare litt til nå Beate, bare litt til, du er snart der!" Jordmoren gjorde sitt beste for å motivere henne til og få presset hardere. PLOPP! En ploppende lyd gjorde seg kjent og jeg visste at nå var den kommet ut. "griiiin skriiiik wrææææl" Den lille rosa saken skrek for full hals og virket nokså oppegående til å være nyfødt. "Ja dette var nå en kraftkar sa jordmoren og la babyen på brystet til moren. Han fant instinktvis puppen hennes og begynte og suge for harde livet. Ja, næring måtte gutten ha. Ja det var en liten gutt og jeg kan vedde på at stoltheten min kunne sees i fjeset mitt. Jordmoren spurte om jeg ville klippe navlestrengen og jeg takket naturligvis ja, men jeg hadde et lite ønske...Jeg ville gjøre det på den urgamle måten, altså bite den over med tennene. Hun ble mildt sagt sjokkert over mitt ønske men hun kunne godta denne merkelige forespørselen så lenge hun fikk ta et bilde. Jaja, tenkte jeg. Du skal få lov til å ta så mange bilder du vil... #resten av historien bryter med enkelte av forumets retningslinjer, og er derfor blitt slettet av moderator# Endret 21. desember 2011 av Black Star 30 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Til å begynne med tenkte eg at enhver noelunde forståelsesfull kunde hadde smilt av glippen og deretter fortsatt som før, men etter å ha lest hele historien ser eg for meg litt av et oppgjør mellom deg og sjefen. 5 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Til å begynne med tenkte eg at enhver noelunde forståelsesfull kunde hadde smilt av glippen og deretter fortsatt som før, men etter å ha lest hele historien ser eg for meg litt av et oppgjør mellom deg og sjefen. Det er en stund siden så tror ikke det blir noen konsekvenser. Var meget nervøs en stund. Er jo en helt forferdelig ting å sende en kunde, men er iallefall mye mer forsiktig nå om dagen. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Stakkars kunde er sikkert fortsatt i sjokk 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lovegame Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 Det der er noe av det sykeste jeg har lest.. 17 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hadde du vært min ansatt og jeg hadde fått vite om sånt hadde ord nummer tre blitt stikkordet her. 6 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hadde du vært min ansatt og jeg hadde fått vite om sånt hadde ord nummer tre blitt stikkordet her. Nei, det kan ei forsvares. Men var kjapp ute med å sende en "OBS IKKE LES, FEILSENDT" epost og siden jeg ikke hørte noe er det sannsynlig at han slette den uten å lese. Dog, å få fyken for en feilsending er litt ekstremt. Lenke til kommentar
Populært innlegg NgZ Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 Joda, men legger du til al arbeidstidn du har brukt på å skriv den sadomasochistiske ekshihibisjonistiske incestuøse historien din i tillegg, så blir det jo enda verre. Ellers hender det det går gal ting på chatten her på jobb og. "Haha, du er klin gærn." til en kunde som lurte på noe om betalingsfrister f.eks. "SÅ dumt spørsmål var det vel ikke?" lurte kunden... 20 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Tviler på at det, som et enkelttilfelle, er grunn god nok for oppsigelse. Men hadde eg vært sjefen i det tilfellet, og fått vite det der, så hadde det blitt en seriøs samtale om bruk av arbeidstid, bedriftens IT utstyr, forventet oppførsel ovenfor kunder, bedriftsimage og selvdisiplin. Tipper kunden har lest mailen, til tross for mailen du sendte etterpå, og deretter slettet begge to. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg vesleengen Skrevet 21. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. desember 2011 Det der er noe av det sykeste jeg har lest.. 18 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Men man pleier jo ikke poste det i en tilfeldig tråd på diskusjon. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Var akkurat det jeg mente 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg sender alle mailene mine fra gmail.com, og har lagt inn sånn Labs-opplegg som gir meg 10 sekunder å angre på. Nå har jeg heldigvis ikke hatt behov for å angre på noe, men sender til tider latterlige mengder til bedrifter (i forbindelse med en studentorganisasjon), så det er kjekt å ha muligheten. Uendelig flaut å sende noe slikt til en bedrift. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg sender alle mailene mine fra gmail.com, og har lagt inn sånn Labs-opplegg som gir meg 10 sekunder å angre på. Nå har jeg heldigvis ikke hatt behov for å angre på noe, men sender til tider latterlige mengder til bedrifter (i forbindelse med en studentorganisasjon), så det er kjekt å ha muligheten. Uendelig flaut å sende noe slikt til en bedrift. Hvordan legger du inn de Labs-greiene du skriver om? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Klikk på lille tannhjulet helt øverst i høyre hjørne, velg Labs og søk etter "Undo Send". 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå