Bear^ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kjenner meg godt igjen i den, Zzarac. Skulle vært noen i studioet hele tiden - eller så ofte som mulig - som tok seg av slike folk samt hjelpe nykommlingene å trene rett. Bruker selv frivekter så mye det lar seg gjøre (grunnet støtte musklene). Veldig irriterende når du da har en venneflokk som suger til seg alle manualene men så vidt klarer å løfte dem en gang før de slår dem i bakken, med påfølgende skryt hvor flink de var og hvor sliten de er og derfor ikke klarer mer. Proteinshake sutting er en klassiker her og, like morsomt å se dem vær gang jeg kommer i garderoben, der de sitter og sutter på denne shaken og skryter seg selv opp i skyene 6 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det er heller ikke særlig behagelig å stå og vente med 70 kg på ryggen fordi de absolutt ikke skal flytte seg før man ber dem om det. Det er enten det, eller sende 70 kg inn i skulderen eller ryggen til jævelen. Syns du skal gjøre det neste gang. Da passer de seg sikkert for senere anledning. 2 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det er heller ikke særlig behagelig å stå og vente med 70 kg på ryggen fordi de absolutt ikke skal flytte seg før man ber dem om det. Det er enten det, eller sende 70 kg inn i skulderen eller ryggen til jævelen. Syns du skal gjøre det neste gang. Da passer de seg sikkert for senere anledning. Om det er sikring slik at du ikke får stanga over deg støtter jeg denne. Kanskje gjengen lærer noe da =) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Det var nok du som var idioten her, de som stod spredt rundt i lokalet hadde trekt en kølapp, noe du åpenbart ikke hadde fått med deg, Jeg hadde kølapp, men man kan iverfall stå slik at de som er ferdig å skal ha med seg pakker ut får fri vei. Bare fordi det er et køsystem betyr ikke at man skal stå i veien. Køsystemet er perfeksjonert og mere eller mindre bygd inn i Norsk handle kultur, hvorfor ikke bruke det om det gir mere plass for trafikk. Endret 16. desember 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Populært innlegg dysfunctional Skrevet 16. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2011 Må slenge ut irritasjonen over div. mennesker i dagligvarebutikk. Sitter noen ganger i kassa når det er mye kunder, og min oppfatning er at "Ingen liker å stå i kø" derfor prøver jeg å være så rask som mulig med å slå inn varene, (er noen ganger jeg pakker inn i poser til folk også, pga manglende plass til deres varer på båndet etter du har slått de inn) men det er vanskelig å gjøre det når kundene er så forbanna treige. Kan man ikke stå klar med lommeboka, kortet, pengene osv? Slik at det bare er å sette det inn, betale, og så gå ned å pakke varene. Neida, her har du stått å sett på meg slå inn varene, og så etter jeg har sagt totalsum, så skal du begynne å lete etter lommeboka. Denne ligger gjerne nederst i veska, og da tar det ekstra tid for å lete opp denne, så ta ut kortet, og så er man klar til å betale. En annen ting som også er kraftig irriterende er kunder som snakker i tlf samtidig. Dette gjør det umulig for kommunikasjon, og da gjør det hele prosessen saktere, hvis man i tillegg ikke har tatt frem lommeboka. Og gud nei, telefonsamtalen kan ikke vente 5-10 minutter til du er ute av butikken, samtalen må du ta nå. Og sist, men ikke minst, "de som har glemt noe"-kundene. Lar hele køen bak stå å vente, mens du "bare" skal løpe til den andre siden av butikken for å hente en boks rømme. Om kunden bak har lite varer, setter jeg bare salget på vent, mens jeg betjener neste kunde. Da kan du bli så sur du vil, første kunde, men jeg vil gjerne at det skal gå så effektivt og fort som mulig for alle sammen. ... kom faktisk på en ting til. De som skal stå å prate med alle de kjenner mens de pakker varene sine. Ja, jeg har faktisk flere kunder å betjene etter deg, og jeg må sette varene deres en plass også. Da hjelper det ikke at du skal stå å diskutere de nye gardinene til naboen med en kjenning. 17 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg irriterer meg over det samme, Zeromac, og jeg er han som står bakerst i køen med kortet klart. Effektive kassekunder - vi er der ute! 7 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bah. Også var det dem som ikke gadd å plukke ut varene sine selv, men bare satte selve kurven på samlebåndet. :roll: Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bah. Også var det dem som ikke gadd å plukke ut varene sine selv, men bare satte selve kurven på samlebåndet. :roll: Jeg tror faktisk det er vanlig noen steder, om ikke akkurat i Norge. Husker ikke hvor men mener jeg har fått kjeft for å ta varene ut av kurven. Kanskje det var i gamle dager før rullebåndene? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sk!ppy Skrevet 16. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg tror jeg kan identifisere meg som "Den kunden" de ansatte på Humac snakker dritt om på julebordet. Har flere ganger tatt de på å gi direkte feilinformasjon til andre kunder, og sender lass av klagemail til hovedkontoret. Igår sa personen jeg har identifisert som leder, eller en form for sjef når han solgte varer til over 25.000 kr: "Om du får noe feil innen 2 år, som er så lenge garanti og reklamasjon er, så må du bare komme innom, så ser vi om det er en garantisak." Jeg ser på han, og gir tegn til at jeg kommer til å fortelle kunden hvor lang reklamasjon han faktisk har. Selger ser på meg, og sier fort til kunden "5 år, mener jeg. Du har 5 års reklamasjon." 39 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (...) Det burde vært 18-årsgrense på treningssenteret. Jeg kan se at du blir irritert, men det blir for dumt at treningsentrene skal bli stengt for alle under 18. Jeg er selv 16, trener aktivt, kommer meg unna apparatene og rydder opp etter bruk. Synd at det finnes noen som skal føre til generalisering. 8 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har alltid kortet klart, men det har hendt jeg snakker i telefonen. Det er ikke noe problem så lnge man følger med og sier ja takk til pose og kvittering. Det er sikkert ikke toppen av høflighet, men det er liksom ikk noe poeng å legge på for å betale i kassen på matbutikken heller. Spesielt ikke hvis jeg har blitt oppringt, og det koster meg å ringe opp igjen den andre parten etterpå. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (...) Det burde vært 18-årsgrense på treningssenteret. Jeg kan se at du blir irritert, men det blir for dumt at treningsentrene skal bli stengt for alle under 18. Jeg er selv 16, trener aktivt, kommer meg unna apparatene og rydder opp etter bruk. Synd at det finnes noen som skal føre til generalisering. Aldersgrensen kunne vært 16 for min del. Der jeg trener er det ingen aldersgrense, men barn under 15 år må være sammen med en foresatt. Men hvis ansatte ser at ungdommer bare sitter og dasser, bør de få beskjed om å forlate stedet, for de er bare til sjenanse for dem som er der for å trene. I andre enden kunne maks alder for medlemskap være 50 - 55 år. Mye av det jeg sa om ungdommer gjelder også hordene av pensjonister som stormer treningssenteret i 12-tiden hver dag og gjør beslag på hver eneste tredemølle, trappemaskin og. Etter 10 minutter gange på 4 km/t henger de rundt og prater og gjør alt de ellers gjør på eldresenteret, før de setter seg på en benk eller i fødestolen og kreperer videre. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Hadde ei dame med tydelig OCD innom en dag. Hun brukte lang tid på å finne ut hvilken vare hun skulle ha og endte opp med å stable om en pall for å finne akkurat den varen hun ville ha. Hun ryddet da opp etter seg, så det var jo egentlig greit nok det. Litt værre var det da hun gjerne ville bytte alle myntene til de blankeste jeg hadde, og sedlene til de som var så rette og rene som mulige... Trodde jeg hadde vært borti det meste, men den var ny for min del. Endret 16. desember 2011 av multisync 4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kjøpte julegavene mine 23.Desember i fjor. Var helt perfekt. Stor kjøpesenter helt for meg selv, kunne telt de andre kundene på én hånd tror jeg. Passet meg ypperlig. 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hadde ei dame med tydelig OCD innom en dag. Hun brukte lang tid på å finne ut hvilken vare hun skulle ha og endte opp med å stable om en pall for å finne akkurat den varen hun ville ha. Hun ryddet da opp etter seg, så det var jo egentlig greit nok det. Litt værre var det da hun gjerne ville bytte alle myntene til de blankeste jeg hadde, og sedlene til de som var så rette og rene som mulige... Trodde jeg hadde vært borti det meste, men den var ny for min del. Stakkars dame... 5 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ja, er sikkert ikke lett for henne, for hun var helt klar over at folk så rart på henne der hun holdt på. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg elsket å jobbe på julaften av to grunner: JEg slapp stresset hjemme, og de som kom for å handle var stort sett i knallhumør 4 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det er jo greit så lenge man er hjemme til julemiddagen. Litt verre hvis man jobber kveld/natt. Må være særdeles kjipt. 2 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Glad jeg aldri har jobbet lillejulaften, juleaften eller i romjula. Siden familien normalt sett er spred for alle vinder, er det kjempekoselig å kunne samles alle sammen om så bare en ukes tid. What can I say, I'm soft hearted 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Var ute en tur på polet i dag, for å handle inn en "nødpressang" Da eg var ferdig satte eg meg i bilen og akkurat da eg skulle til å kjøre kommer det et kvinnfolk som ble fristet av parkeringsplassen på siden av meg. Hun stoppet da rett fremfor meg. Hun målte opp parkeringsplassen på langs og på tvers med blikket, mens hun diskuterte noe med mannen i passasjersete. Eg vet jo ikke hva de diskuterte, men fikk følelsen av at hun sa noe alla "eg rygger IKKE inn der!". Det gikk nærmere to minutt før eg høflig gav et lite tut på hornet mens eg tenkte stille for meg selv at de to burde ha byttet plass. Så kjørte de. Hater juleshopping. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå