Populært innlegg janingar Skrevet 15. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2011 Angående buss-historier, trodde nesten det ikke fantes "snille" bussjåfører lenger som strakk seg litt ekstra for å gjøre dagen bedre for passasjerene. Det minte meg uansett på en historie fra hjembygda som jeg fikk høre av en bekjent. Der var det alltid omtrent 4 faste sjåfører som kjørte runden i bygda på omgang. Blant annet stopper den utenfor et boligfelt. En gang da min bekjente hadde forsovet seg, så hadde bussjåføren lagt merke til at han ikke kom på, så han hadde likegodt kjørt bussen gjennom byggefeltet for å plukke han opp utenfor døra 19 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Sitter på jobb nå, jobber fortsatt i en bowlinghall. Hadde en bestilling på bursdagsbowling, 15 personer. I dag skulle vi egentlig handlet mat, fat osv., men grunnet begravelse så hadde ikke han som handler mulighet til å gjøre det. Har full hall, bortsatt fra tre baner som var reservert til bursdaen. Folket dukker opp og sier at "hele klassen" kommer, og det er 25... HVA FAEN?! Jeg vet ikke med dere, men jeg syns det er vanlig å si ifra om man blir flere enn man hadde tenkt på sånne reservasjoner! 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Om de uansett skal ha likt antall baner så er det vel ikke annet enn god butikk for dere? Hadde blitt happy jeg, men nå er min bransje avhengig av kunder som handler og trives hos meg 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tja, det hadde vært greit det om det ikke hadde vært for en bestilling for 25 til etter de andre var ferdig med bursdagen. God butikk, ja, men det er vanlig folkeskikk å si ifra om sånne endringer. Hadde det kommet en eller to til, så hadde jeg ikke brydd meg, men 10 til er ganske ekstremt. Det løste seg heldigvis, og de drar hjem happy nå. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hadde en kunde i dag, som skulle ha et kamera. Vi fant frem til et hun virkelig falt for, og jeg hentet frem kameraet og tilbehør og begynte å slå det inn på kassen. "Nei vent, jeg må bare hente penger" sa hun, og forsvant ut. Jeg har jo jobbet i butikk en del år, så da tok jeg bare og satt alle varene inn på lageret igjen med en gang. Og ganske riktig, vi så ikke mer til henne. Hvorfor kan ikke bare folk si at de må tenke litt mer på det, i stedet for å lyve? Jeg hadde ikke sagt noen sluttsum, så det var ikke det hun reagerte på heller. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Gjorde det samme en gang på Neo-Tokyo i Arkaden. Men da var problemet rett og slett at lommeboka lå igjen på bussen, så jeg var altfor stressa til å orke å forklare. Fikk den forresten igjen dagen etter. Endret 15. desember 2011 av Hanske 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kan noen vennligst minne meg på å aldri gå på et postkontor klokken 1730 midt i Desember igjen? Takk! 7 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Haha, sto i evig kø i sta jeg også. Det var en time før. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Ingen kø 2115 på post i btuikk her. Fikk kjøpt smartposteske, nå skal pakkene pakkes inn i morgen i god tid, og så skal jeg ned og sende. Regner med jeg bare kan snike meg inn og levere den uten å stille meg i kø... Endret 15. desember 2011 av NgZ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kan noen vennligst minne meg på å aldri gå på et postkontor klokken 1730 midt i Desember igjen? Takk! Aldri gå på et postkontor klokken 1730 midt i desember igjen. Jeg for min del skygger alt som heter kjøpesenter. Kjøper alt på Platekompaniet lille julaften etter kl 19, da er det ingen der unntatt betjening uansett. 6 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Kan noen vennligst minne meg på å aldri gå på et postkontor klokken 1730 midt i Desember igjen? Takk! AAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLDDDDRRIi gå på et postkontor klokken 1730 midt i Desember igjen!!! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bear^ Skrevet 16. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2011 Tar julehandlingen sent på kvelden, rundt en time før stengetid, over flere dager. Jeg HATER å handle midt på dagen eller litt sent på dagen ettersom der er så forbanna mye folk, og disse folkene har som oftest 0 sosial intelligens. Noen eksempler. Folk som står midt i inngangsdøra til kjøpesenteret (gjerne med røyken i handa) og snakker kjenning. Legg på en monster barnevogn og døra er 100% blokka. Folk kommer, skal inn, disse forbanna idiotene ser dumt på deg og lurer på hva som er feil. Så må man da faktisk be dem om at de må flytte seg. Nei huff, sto jeg i veien? La jeg ikke merke til. Folk som står i køen på matbutikken og snakker i mobilen, driter i at køen bak er lang og betjeninge i kassa er stresset og lysten å få køen unna, neida, her snakker vi i mobilen og har all tid i verden. Legg på en mor med unger som sender ungene rundt i butikken for å hente "noe hun har glemt" mens hun snakker med noen i andre enden. Folk som står MIDT på parkerings plassen og snakker kjenning, jeg kommer og skal rygge ut og tror du at de flytter seg? Neida, må rulle ned vinduet og be dem om å flytte seg. En gang rulle jeg ned og sa på godt nordnorsk "Må dok altså se t faen å jepple dok en anna plass å snakk kjenning, ser dok ikkje at folk skal ut her? Hvis dok har problema med d anbefal æ Specsavers oppi gata her, har gode tilbud på brilla". Kombinert med et passelig irritert blikk, tok de fort hinte. Skal merkes at jeg hadde vært på jobb da med noen og 80 krevende konferanse gjester så var rimelig forbanna fra før av. Så julehandelen tar jeg så sent som mulig om dagene når komlingene har kommet seg hjem. Ingen kø, ingen venting. Passer meg utmerket. 22 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Lurer på om det finnes sånne mødre som nevnt over her, som går inn på dagligvaren, ser at det er griselang kø, fyller vogna opp med halvparten av det hun skal ha, stiller seg i kø, og får unga til å løpe rundt og hente alt hun mangler. Vet dere hva? Jeg er faktisk 100% sikker på at det finnes folk som har gjort det. 7 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg handler julegaver på nettet. Ikke faen om jeg setter mine føtter på et kjøpesenter i desember. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg tok julehandlen i slutten av september.. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Men, uff. Jeg bestilte en gave i går som ikke får plass i postkassen. Så da må jeg på postkontoret. Vell, vell. Lesser of two evils. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Var akkurat på posten og hentet en pakke. Snakk om idioter, istedenfor å stå i en fin rekke slik at alle får plass så står folk spredd ut med akkurat så lite plass i mellom seg at man må dulte seg fram. Virker jo som alle idiotene kommer ut av hiet sitt når det er jul Endret 16. desember 2011 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 har en pakke som venter på posten, men skjer ikke om jeg stikker ned dit nå. får heller vente Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 16. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Jeg var på treningssenteret for noen dager siden. Da kom det en typisk gjeng med 15 - 16-åringer. Det som er med disse gjengene, er at de absolutt ikke forstår hva det vil si å trene eller forstår at det faktisk er andre mennesker på treningssenteret. Én av dem bruker et apparat mens tre andre setter seg ned på en benk og ser på. Deretter følger en lang og god pratepause etter slitet. Da må de selvfølgelig okkupere benkene igjen, for man kan jo ikke stå oppreist og la andre få bruke benkene. Klokka 7 på kvelden er det så klart mange som trener. En av dem som tydeligvis ikke kunne teknikken eller visste hvor mye vekt han klarte, la 40 kg på ei vektstang i stativet. Jeg vet ikke hvilken øvelse han prøvde på, men han løftet stanga, mistet den og lot den ligge der. Han ryddet selvfølgelig ikke opp etter seg. Det gjorde ingen av de andre heller. Så satte de seg ned på benken og snakket om hvor mye de løftet i forrige uke. "Wow, tok du hele 40 kg i benk?!" Jeg spurte om han var ferdig med å bruke den og det var han, men han gadd fortsatt ikke å rydde opp etter seg. Så jeg ble nødt til å rydde opp etter ham før jeg kunne bruke den. Deretter la en av dem seg under et stativ for benkpress. Merk dere at dette er et slik stativ med støtte og sikring så høyt man vil ha det, så det er ikke nødvendig at noen passer på. Det forsto tydeligvis ikke denne gjengen. Dessverre er dette rett ved siden av stativet for den frie vektstanga. Det er kanskje en meter mellom disse stativene og betydelig mindre når vekstanga ligger på det ene. Mens denne gjengen brukte det andre, måtte det selvfølgelig stå én på hver side. Bare for å se løftet. De var i veien da jeg enten skulle løfte vekstanga eller legge den på plass etter knebøy. Til sammen sa jeg fem ganger at de var i veien og måtte passe seg, men de stelte seg på det samme stedet igjen rett etterpå. Det gikk ikke opp for dem at jeg skal ta flere sett, eller at jeg kanskje skal bruke vektstanga mer, selv om jeg står der og tar ett minutts pause. Det er heller ikke særlig behagelig å stå og vente med 70 kg på ryggen fordi de absolutt ikke skal flytte seg før man ber dem om det. Det er enten det, eller sende 70 kg inn i skulderen eller ryggen til jævelen. Etterpå treninga satt de på hver sin benk i garderoben mens de sugde på hver sin proteinshake som på magisk vis skulle gjøre dem store. Det burde vært 18-årsgrense på treningssenteret. Endret 16. desember 2011 av Zarac 50 Lenke til kommentar
Populært innlegg Papa Dupre Skrevet 16. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. desember 2011 Var akkurat på posten og hentet en pakke. Snakk om idioter, istedenfor å stå i en fil rekke slik at alle får plass så står folk spredd ut med akkurat så lite plass i mellom seg at man må dulte seg fram. Virker jo som alle idiotene kommer ut av hiet sitt når det er jul Det var nok du som var idioten her, de som stod spredt rundt i lokalet hadde trekt en kølapp, noe du åpenbart ikke hadde fått med deg, 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå