Atald Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ville nok kjørt R3 fremfor E6 også, er en del å spare på det. Lenke til kommentar
Populært innlegg Leo_Khenir Skrevet 24. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Vel, tilbake på emnet: Folk som nekter å utgi all relevant informasjon med en gang, ifbm feilsøking: "Jeg får ikke logget inn!" "...får du noen feilmelding?" "Ja!" "... Hvilken feilmelding da?" "Fikk ikke logget inn, står det!" "Hva står det under der igjen da?" "Øhhh. Vet ikke. Har klikka den vekk" "Kan du prøve igjen og se hva som står?" "Nei, for nå sitter jeg i bilen og skal hente unga i barnehagen" WHAT IS THIS I DON'T EVEN Endret 24. november 2011 av Leo_Khenir 42 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 HATE IT!!! FUCKTARDS! En av grunnene til at jeg ikke vil jobbe med support lenger. Lenke til kommentar
Populært innlegg KjellV Skrevet 24. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2011 Ellers tok jeg en tulling i stjeling i dag. Jeg ser han går til ølet og ser an fyren og ser at han er en kandidat til å kunne stjele. Så jeg følger etter han litt, men bestemmer meg for å stikke inn på kontoret og følge med på kamera (jeg gjorde regning med hvor han ville gå). Og BINGO, der dukket han opp. Rett foran kamera ser jeg han skal til å stappe en flaske med rusbrus i buksa. Jeg stikker ut døra som er rett ved siden av der han står. Så sier jeg til han at jeg har sett hva han har gjort og at han kan bare ta den frem. Han nektet først, men fant ut han ikke kom noen vei. Så han tok frem flaska og jeg følgte han ut. Tror han var litt sur på seg selv for å ha blitt oppdaget. Beklager avsporingen, men man skal vel ikke ta noen for stjeling før de har gått forbi kassa og er på vei ut av butikken? Man har ikke stjelt noe så lenge man ikke har fått sjansen til å betale for det enda. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 24. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Idag brukte jeg en og en halv time hos frisør....1,5T! jeg er gutt!. Først misforsto skapningen (svensk jente) hva jeg mente, også brukte hun ca 50 minutter på å kutte håret ned til ca 1,5cm som jeg ville ha. (Først choppet hun av bare 1,5cm fra håret (noe som tok henne 40 minutter...), når jeg mente at det skulle være 1,5cm igjen). Huff...nei...jeg får reise hjem til Sandefjord hver gang jeg skal klippe håret, der kjenner jeg til frisøren ivertfall...Og de klipper meg på 15-20 minutter billigere og bedre enn det jeg betalte for idag.... Jeg kunne sikkert sagt ifra ja, men jeg ble så confused av hvor lang tid hun brukte på å klippe meg...Så jeg fløy bare inn i fantasiverdenen min og fikk tiden til å gå. Hun var ikke akkurat en conversation skapning heller så det var vel 1t-1t15m stillhet... Opplevde faktisk noe ganske kjipt hos frisøren i dag jeg også. Jeg kommer innom og spør om jeg kan få en liten stuss. Det går greit siden det er tidlig på morgenen og det ikke er så mange kunder der. Det var egentlig sånn frisør hvor du må bestille i forveien,derfor trengte de vist nummeret mitt og navn. Jeg får klippen min og dama som klipper er grei nok, veldig søt og hyggelig. Jeg betaler og setter meg på bussen. Når jeg nesten er hjemme ringer telefonen, det er fra frisørsalongen. Betalingen min hadde vist ikke kommet igjennom så ho sa at jeg måtte komme tilbake og betale. Jeg har veldig lite lyst til det siden jeg snart er hjemme, og irriterer meg at det tok henne 25 minutter før hun oppdaget det. Jeg spør om jeg ikke kan komme innom senere? "Nei ehh..det blir vanskelig, du må jo nesten bare komme da!" Så spør jeg om de ikke har noe konto nummer, så kan jeg bare overføre. Nei det ble vist også for vanskelig. Greit nok tenker jeg, får vel stikke innom å gjøre det. Feil kan skje og jeg vet hvor irriterende det er med vanskelige kunder så jeg prøver å ta det med et smil. Kommer innom frisøren og betaler. Fikk ikke noe prosent rabatt. Ikke noe gratis produkt. Ingenting. Ikke en unnskyldning en gang... Det var det som fikk meg til å bli så jævlig forbanna når jeg gikk der i fra, at ho står der og oppfører som at ingenting har skjedd, ikke bryr seg en dritt om at det kanskje var litt stress for meg å dra hele veien tilbkae og at hun kanskje kunne satt *Litt* pris på det,,,arrrgghjh.. Endret 24. november 2011 av Carlgutt 17 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Har du sjekket nettbanken, slik at du er sikker på at du ikke har betalt to ganger? Ellers tok jeg en tulling i stjeling i dag. Jeg ser han går til ølet og ser an fyren og ser at han er en kandidat til å kunne stjele. Så jeg følger etter han litt, men bestemmer meg for å stikke inn på kontoret og følge med på kamera (jeg gjorde regning med hvor han ville gå). Og BINGO, der dukket han opp. Rett foran kamera ser jeg han skal til å stappe en flaske med rusbrus i buksa. Jeg stikker ut døra som er rett ved siden av der han står. Så sier jeg til han at jeg har sett hva han har gjort og at han kan bare ta den frem. Han nektet først, men fant ut han ikke kom noen vei. Så han tok frem flaska og jeg følgte han ut. Tror han var litt sur på seg selv for å ha blitt oppdaget. Beklager avsporingen, men man skal vel ikke ta noen for stjeling før de har gått forbi kassa og er på vei ut av butikken? Man har ikke stjelt noe så lenge man ikke har fått sjansen til å betale for det enda. Hvor ofte stapper du varer nedi buksa hvis du har tenkt å betlae for dem? Du har sikkert rett, men her var det ikke tvil. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 24. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Zarac: Smart man. Tenkte på det når jeg gikk der i fra, men glemte det. Skal se etter nå Edit: Fy helvetes faen i fitte! Så klart har de trukket fra kortet mitt også. Men jeg finner ikke den jævla kvitteringen fra siste betaling så da er det jo 0% sjanse for å få tilbake noen penger. 750 kr for en 10 minutters stuss? Kjempe. Kjeeeempe bra Tror jeg blir gal. Endret 24. november 2011 av Carlgutt 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg Black Star Skrevet 24. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2011 Min favoritt-utlending er kanskje japaneren som kom inn og lurte på om vi hadde "leggae music". Tok et par gjentakelser før jeg skjønte hva han mente. Hadde en japansk kunde en gang som bare kom inn og sa "ishashaba". Tok et par runder før vi skjønte at han forsøkte å si "rechargeable". Men det morsomme med hele historien, er at neste gang en annen japaner kommer inn og ikke helt vet hva han skal si og peker mot de oppladbare batteriene, så spør vi han "ishashaba"? hvorpå han nikker energisk og utbryter "ishashaba"! 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 24. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2011 Yeeesss, jeg fant lappen i søpla! REVENGE. 39 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Bra at det løser seg. Men da kommer du vel ikke like villig tilbake på forespørsel neste gang. Jeg ville uansett vært svært skeptisk. Hvis det tar oppimot en halvtime før de finner ut at betalingen angivelig ikke er kommet igjennom og jeg allerede er på vei hjem, så må de bare finne seg i at jeg vil sjekke nettbanken først og eventuelt komme tilbake i morgen. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Bra at det løser seg. Men da kommer du vel ikke like villig tilbake på forespørsel neste gang. Jeg ville uansett vært svært skeptisk. Hvis det tar oppimot en halvtime før de finner ut at betalingen angivelig ikke er kommet igjennom og jeg allerede er på vei hjem, så må de bare finne seg i at jeg vil sjekke nettbanken først og eventuelt komme tilbake i morgen. Nei nå vet jeg bedre! Har nok blitt litt for godhjertet av å jobbe i butikk selv. Har hatt noen litt "traumatisk" oppleves hvor jeg har gjort en liten ting galt, og kunden står der å klikker helt på meg og det ender med at butikken taper penger pga meg. Så jeg vet liksom hvor kjipt det er, tenkte jeg kunne ta det med et smil og at de kom til å være kjempe hyggelig når jeg kom. Gikk for en litt sånn "dagens god gjerning" følelse. Men joda, det er jo helt latterlig at hun ikke i det minste kunne godta at jeg ville komme innom senere samme dag, og hennes første respons var "Du må jo komme da!" - veldig tydelig at hun ikke stolte på meg i det hele tatt. Overrasker meg ikke om det blir en lang diskusjon for å få pengene tilbake, men hvis jeg har med kvitteringen og utskrift fra nettbanken så burde jo det holde i massevis? 3 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Btw utskrift fra nettbank er like mye gyldig som kvitering. Så om du ikke hadde funnet den ville jeg skrevet ut det direkte fra nettbanken, evnt gått ned i banken og fått stempel osv. hvis de hadde klaget på at du hadde skrevet det ut hjemme. Bare så du husker det til neste gang Og hvorfor i svarte de ikke oppdaget det før etter 30 min er merklig, hva som er mer merklig er hva som gjorde at de trodde den IKKE hadde gått gjennom. Vil også si det er dårlig service at du ikke fikk rabatt eller noe gratis for at DU måtte stress med å dra tilbake. Jeg ville anta at de evnt sendte deg med en mld med f.eks: Hei. Vi kan ikke se at betalingen har gått igjennom, dette skulle blitt oppdaget da du var hos oss og er svikt i rutiner. Vi dekker klippen din og håper du har en fin dag videre. I og med at de allerede hadde nr ditt, men men noen firma vet ikke helt hva god service er, desverre. 6 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Vel nå står det bare "varekjøp" på nettbanken (ikke navn på bedriften osv), men det er jo den eksakt samme prisen som står på lappen, så det burde vel holde. Takk for gode råd i vertfall, lett å bli overkjørt i denne verdenen... 2 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Vel nå står det bare "varekjøp" på nettbanken (ikke navn på bedriften osv), men det er jo den eksakt samme prisen som står på lappen, så det burde vel holde. Takk for gode råd i vertfall, lett å bli overkjørt i denne verdenen... Har hatt noen få tilfeller, hvor man under oppgjøret merker at en banktransaksjon ikke har gått gjennom og er blitt registrert hos BBS. I stedet for å kreve at kunden kommer og betaler, ringer vi vedkommende og spør om h*n kan sjekke med nettbanken om h*n har blitt trukket. Vanligvis er de det, og da er det vår oppgave å ta kontakt med banken og be de fikse opp så vi får pengene for transaksjonen. 4 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Kan jo være greit å sjekke at beløpet ikke bare er reservert, og at ikke reservasjonen forsvinner om noen dager. Eg har lagt merke til selv at om terminalen krangler litt så må eg trekke kortet to-tre ganger, av og til står beløpet reservert to ganger i nettbanken, men etter noen dager så forsvinner den ene reservasjonen så eg ender opp med å kun betale en gang. Eg hadde faktisk en lignende krangel med McDonalds en gang, i Drive Thru(ofte litt tidspress der). Terminalen tullet to ganger før hun i kassen henviste meg til parkeringen for å komme inn og betale der. Mens eg gikk sendte eg en melding til banken min og fikk opp siste transaksjoner. Og der var det listet opp det beløpet eg prøvde å betale to ganger. Mao hadde eg tilsynelatende betalt to ganger for samme meny. Hun beklaget seg når eg viste meldingen, og fikk utbetalt det ene trekket i kontanter. Løste seg greit. Ei uke etterpå la eg merke til at trekkene var forsvunnet fra transaksjonslisten. Mao var de bare reservert, og siden terminalen tullet ble beløpene aldri godkjent. Eg fikk dermed et gratis måltid + penger for menyen. Hederlig som eg er så kjørte eg innom igjen og nevnte dette for hun som stod i kassen da(ikke samme person). Fikk da beskjed om at eg bare kunne glemme hele saken, men takk for at eg sa fra 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Opplevde noe slikt på Burger King. Betalte med kort, og alt så ut til å gå bra. Den ansatte insisterte på at det ikke gikk bra, og at jeg måtte prøve på nytt. Så jeg betalte for whopperen en gang til. Heldigvis hadde jeg sånn at jeg kan sende en SMS til postbanken, så får jeg tilbake en SMS med siste transaksjoner. De to siste transaksjonene var like. Da fikk jeg igjen penga. Har også opplevd at kvitteringsrullen hadde seg fast i en sånn vogn som selger bakt potet. Jeg var sikker på at jeg hadde sett ordet "godkjent" i displayet, men ekspeditøren insisterte på at jeg skulle prøve på ny, siden det ikke kom kvittering. Jeg nektet, for jeg visste at jeg hadde betalt. Han satte inn igjen kvitteringsrullen, og alt var i orden. Vær oppmerksomme, folkens. Står det "godkjent", eller ikke? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Kan jo være greit å sjekke at beløpet ikke bare er reservert, og at ikke reservasjonen forsvinner om noen dager. Eg har lagt merke til selv at om terminalen krangler litt så må eg trekke kortet to-tre ganger, av og til står beløpet reservert to ganger i nettbanken, men etter noen dager så forsvinner den ene reservasjonen så eg ender opp med å kun betale en gang. Det står jo at beløpet er trukket helt likt som alt det andre, er det noe mulighet for å se om det er reservert? Og må jeg/burde jeg vente en uke før jeg går å klager? I tilfelle beløpet forsvinner? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Kan jo være greit å sjekke at beløpet ikke bare er reservert, og at ikke reservasjonen forsvinner om noen dager. Eg har lagt merke til selv at om terminalen krangler litt så må eg trekke kortet to-tre ganger, av og til står beløpet reservert to ganger i nettbanken, men etter noen dager så forsvinner den ene reservasjonen så eg ender opp med å kun betale en gang. Det står jo at beløpet er trukket helt likt som alt det andre, er det noe mulighet for å se om det er reservert? Og må jeg/burde jeg vente en uke før jeg går å klager? I tilfelle beløpet forsvinner? Ring banken og spør, så kan du gå og klage 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bear^ Skrevet 24. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Dagens konferanse gjester under lunsjen, 25 stk: Gjest 1: Det er for mye mat på tallerkenen, jeg vil ha en mindre posjon! Gjest 2: Jeg er allergisk mot melk, lag meg noe annet! Gjest 3: Jeg har gluten allergi, må få noe annet. Gjest 4: Hva, er dette alt vi får? Så kommer deserten: Gjest 1: Jeg vil ikke ha karamel pudding, lag meg noe annet Gjest 2: Jeg tåler ikke gluten, gi meg frukt. Kelner: Erm, det er ikke gluten i karamel pudding Gjest 2: GI MEG FRUKT! Gjest 3: Jeg vil også ha frukt Gjest 4: Jeg har melke allergi Kelner: Ja, derfor det ikke er pisket krem på denne Gjest 4: Jeg vil ha frukt! Var jeg og en servitør som serverte , og jeg var veldig fristet til å kaste hele hurven på flytekaia våre, kutte fortøyningen og la dem seile sin egen sjø. Værste er; de er der i morgen og! Glad jeg tar ferie fra 9 Desember. Endret 24. november 2011 av Bear^ 19 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Litt morsomt i går på jobb: Jeg har vanligvis fri onsdager, men jobba i går pga ferieavvikling. Så like etter jeg hadde kommet på jobb dukker pyskologen opp og sier: "Nå ødela du dagen min. Trodde du hadde fri onsdager, derfor jeg kom i dag". Selvsagt sa han dette med ett smil. Og siden jeg dagen før hadde tulla litt med han og vist han noen sånne sitat fra glasscolaflasker, gjorde det jo bare saken enda bedre jeg bare digger han psykologen. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå