Comma Chameleon Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Haha. Fin den siste. Reagerte hun på det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 I grunn ikke, jeg tok det nok verre enn hun gjorde. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kassa på mandag, ei ganske søt jente og en venninne. Totalen på 60,- si prisen, sa "sexy", og ikke "seksti". Klassisk sjekketriks! Bruker den på gamle og unge, menn og kvinner, bare for gøy! "Ja det blir ett tusen trehundrede og sexy-fem". 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 snip Ja, sånne ting er det tåpelig å gå rundt å kunne. Men om man skal ha hjelp til noe som er feil med produktet du har kjøpt, så sier det seg selv at du må vite hvilket produkt det er, og da tar du ikke mye skade av å finne ut hvilken modell det er du trenger hjelp til. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er da du bare skal holde deg dønn seriøs og se om hun reagerer positivt på det Er det vanlig at folk får noe ekstra når de kommer tilbake med en feilvare? En kar i går var dritsur fordi jeg ikke ville gi han pærer gratis da han hadde fått en lampe som ikke funket. (og tok hele 5 sekunder å fikse) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er da en selfølge man skal gi varer gratis. Gjerne for flere hjdre kroner Nei folk er dumme og tror du har rett på ditt o datt Lenke til kommentar
Populært innlegg Br0dskive Skrevet 19. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har lenge tenkt på å oppgradere stueanlegget mitt, dvs tv, hjemmekino anlegg, blu-ray, pvr decoder og det som er. Jeg fikk endelig ut fingeren forrige måned og dro til Elkjøp. Jeg bestemte meg for Samsungs nye smart-tv, 7 serien. Deretter fant jeg et fint bose anlegg, en samsung blu-ray spiller og kabler som jeg trengte. Jeg ble også tipset av selgeren om et logitech tastatur som jeg kunne koble til tven for å lettere bruke nettfunksjonene. Jeg syns det hørtes bra ut så jeg la til det i handlekurven. Fordi jeg kjøpte så mye slo selgeren av 1000 kroner, slang med tre blu-ray filmer og et ekstra par 3D briller. Dette hørtes bra ut, men jeg ba han lagre tilbudet og sa at jeg skulle ta en kjapp titt på hi-fi klubben. På hi-fi klubben fikk jeg vite at den blu-ray spilleren jeg hadde fått anbefalt kun hadde en tuner, som betyr at jeg er nødt til å se på det jeg evt tar opp. Hva er da poenget? Irritert dro jeg tilbake til Elkjøp og nevnte dette for en annen selger og fortalte han at dette var veldig vesentlig informasjon. Han beklaget for kollegaen sin. Da valgte jeg en annen spiller, og den nye selgeren la den til i tilbudet mitt. Da fikk han øye på tastaturet og spurte om jeg tenkte å bruke det til tven. Jeg svarte jo selvsagt ja, men da fikk jeg i svar at det ikke var kompatibelt. Da ble jeg enda mer irritert og sa at han andre selgeren sa det var kompatibelt. Selgerene begynte da å diskutere, men de kom fram til at det ikke passet. Etter mye frem og tilbake fikk jeg med meg alt hjem og fikk satt det opp. Jeg manglet bare en kabel som gjør at all lyd som går ut fra tven går istedet ut fra lydanlegget. Jeg dro tilbake til elkjøp for ente gang og skulle ha en optisk kabel. Samme selgeren som solgte meg tastaturet tok meg med til kabel veggen. Jeg skulle ha 2 meter, men det så ut som de kun hadde 1 eller 5 meter. Selgeren fant plutselig en 2 meters kabel på hyllen vedsiden av. Jeg stusset litt på navnet på kabelen da det ikke sto optical cable på den, men tenkte at det var vel riktig siden jeg tydelig hadde forklart hva jeg skulle ha, og selgeren sa at han forsto. Jeg kom hjem og skulle plugge den inn, men tror du f#"% ikke idioten ga meg en feil kabel. Sint dro jeg tilbake, og det tar 15 min å kjøre hver vei, for å klage rævva av dem. Jeg fant ikke selgeren som solgte meg den, men kjefta på en annen selger. Han unnskylte kollegaen sin og sa at det var en stor tabbe. Da fant han fram den kabelen jeg skulle ha. Denne sto det optical cable på. Da mente han at jeg skulle betale for den, i tillegg til den andre kabelen jeg hadde fått. Det nektet jeg da det var deres egen skyld at jeg hadde fått feil kabel. Da fikk jeg den gratis. MAKAN til inkompetent personale har jeg aldri vært borti!! Det er helt HÅPLØST når selgerene sier forskjellig, og de aller fleste attpåtil sier feil! Muligens ikke så utrolig morsom historie, men fy så frustrerende 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 19. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2011 Og problemet hadde vært ikke-eksisterende om du hadde valgt å handle hos Hifi-klubben i stede for. 15 Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Og problemet hadde vært ikke-eksisterende om du hadde valgt å handle hos Hifi-klubben i stede for. Ja, men da hadde jeg endt opp med å betale ca 3 000 kroner mer og måtte valgt et 5:1 anlegg, hvilket jeg ikke har plass til. Tro meg, jeg tenkte på andre alternativer. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 19. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2011 Kompetanse koster. Noe du benyttet deg av, gratis. Det måtte forøvrig ikke være Hifi-klubben. Hvilken som helst detaljhandel hadde kunne hjelpe deg bedre enn Elkjøp. Dog til en høyere pris, naturligvis. Men som sagt, kompetanse og erfaring koster. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Leo_Khenir Skrevet 19. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) "Man kjøper ikke gitar på Coop OBS!" - gammelt jungelord, ukjent opphav. Endret 19. oktober 2011 av Leo_Khenir 13 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Men, når det er sagt så er det uansett ikke akseptabelt av Elkjøp å drive på slik. Men dette skyldes ofte det evige prisjaget hvor folk skal ha kvalitet, kunnskap, lagervare til lavest mulig pris. Her fikk du lagervare, og måtte betale for manglende kunnskap ved å reise frem og tilbake for å rette på feil de gjorde. 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 "Man kjøper ikke gitar på Coop OBS!" - gammelt jungelord, ukjent opphav. "Du kjøper ikke hjemmekinoanlegg der morra di handler vaskemaskinen" - HiFi-klubben, tror jeg. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg cFc Skrevet 19. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har lenge tenkt på å oppgradere stueanlegget mitt, dvs tv, hjemmekino anlegg, blu-ray, pvr decoder og det som er. Jeg fikk endelig ut fingeren forrige måned og dro til Elkjøp. Jeg bestemte meg for Samsungs nye smart-tv, 7 serien. Deretter fant jeg et fint bose anlegg, en samsung blu-ray spiller og kabler som jeg trengte. Jeg ble også tipset av selgeren om et logitech tastatur som jeg kunne koble til tven for å lettere bruke nettfunksjonene. Jeg syns det hørtes bra ut så jeg la til det i handlekurven. Fordi jeg kjøpte så mye slo selgeren av 1000 kroner, slang med tre blu-ray filmer og et ekstra par 3D briller. Dette hørtes bra ut, men jeg ba han lagre tilbudet og sa at jeg skulle ta en kjapp titt på hi-fi klubben. På hi-fi klubben fikk jeg vite at den blu-ray spilleren jeg hadde fått anbefalt kun hadde en tuner, som betyr at jeg er nødt til å se på det jeg evt tar opp. Hva er da poenget? Irritert dro jeg tilbake til Elkjøp og nevnte dette for en annen selger og fortalte han at dette var veldig vesentlig informasjon. Han beklaget for kollegaen sin. Da valgte jeg en annen spiller, og den nye selgeren la den til i tilbudet mitt. Da fikk han øye på tastaturet og spurte om jeg tenkte å bruke det til tven. Jeg svarte jo selvsagt ja, men da fikk jeg i svar at det ikke var kompatibelt. Da ble jeg enda mer irritert og sa at han andre selgeren sa det var kompatibelt. Selgerene begynte da å diskutere, men de kom fram til at det ikke passet. Etter mye frem og tilbake fikk jeg med meg alt hjem og fikk satt det opp. Jeg manglet bare en kabel som gjør at all lyd som går ut fra tven går istedet ut fra lydanlegget. Jeg dro tilbake til elkjøp for ente gang og skulle ha en optisk kabel. Samme selgeren som solgte meg tastaturet tok meg med til kabel veggen. Jeg skulle ha 2 meter, men det så ut som de kun hadde 1 eller 5 meter. Selgeren fant plutselig en 2 meters kabel på hyllen vedsiden av. Jeg stusset litt på navnet på kabelen da det ikke sto optical cable på den, men tenkte at det var vel riktig siden jeg tydelig hadde forklart hva jeg skulle ha, og selgeren sa at han forsto. Jeg kom hjem og skulle plugge den inn, men tror du f#"% ikke idioten ga meg en feil kabel. Sint dro jeg tilbake, og det tar 15 min å kjøre hver vei, for å klage rævva av dem. Jeg fant ikke selgeren som solgte meg den, men kjefta på en annen selger. Han unnskylte kollegaen sin og sa at det var en stor tabbe. Da fant han fram den kabelen jeg skulle ha. Denne sto det optical cable på. Da mente han at jeg skulle betale for den, i tillegg til den andre kabelen jeg hadde fått. Det nektet jeg da det var deres egen skyld at jeg hadde fått feil kabel. Da fikk jeg den gratis. MAKAN til inkompetent personale har jeg aldri vært borti!! Det er helt HÅPLØST når selgerene sier forskjellig, og de aller fleste attpåtil sier feil! Muligens ikke så utrolig morsom historie, men fy så frustrerende Makan til frekkhet. Du stikker først til Elkjøp for å få tilbud, så stikker du på HIFIklubben for å høre hva de mener, før du stikker tilbake til elkjøp. Vanlig folkeskikk hadde forhindret deg i å bruke en annen butikk på denne måten. De på Hifi-klubben har nok samme tanker om deg som kunde som du har om elkjøp som forhandler. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. oktober 2011 Makan til frekkhet. Du stikker først til Elkjøp for å få tilbud, så stikker du på HIFIklubben for å høre hva de mener, før du stikker tilbake til elkjøp. Vanlig folkeskikk hadde forhindret deg i å bruke en annen butikk på denne måten. De på Hifi-klubben har nok samme tanker om deg som kunde som du har om elkjøp som forhandler. Ja for det er kjempefrekt å sammenligne priser og utstyr for å finne ut hvor du kan få det billigst. Fy faen så frekt! 15 Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Makan til frekkhet. Du stikker først til Elkjøp for å få tilbud, så stikker du på HIFIklubben for å høre hva de mener, før du stikker tilbake til elkjøp. Vanlig folkeskikk hadde forhindret deg i å bruke en annen butikk på denne måten. De på Hifi-klubben har nok samme tanker om deg som kunde som du har om elkjøp som forhandler. Nå har du nok misforstått.. Jeg dro ikke til hi-fi klubben for å forhøre meg om produktene til elkjøp, jeg dro dit for å få et annet, muligens bedre tilbud. Da det viste seg å bli 3000 kroner dyrere, pluss at de ikke hadde noe anlegg som får plass i den lille stua mi så måtte jeg jo tilbake til elkjøp. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Tja, kanskje bittelitt frekt. Hadde gjort akkurat det samme selv, ingenting er som å prøve en dyr jakke i butikk for deretter å bestille den billigere på nett. Haters gonna hate osv Endret 19. oktober 2011 av Vowels Lenke til kommentar
cFc Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Makan til frekkhet. Du stikker først til Elkjøp for å få tilbud, så stikker du på HIFIklubben for å høre hva de mener, før du stikker tilbake til elkjøp. Vanlig folkeskikk hadde forhindret deg i å bruke en annen butikk på denne måten. De på Hifi-klubben har nok samme tanker om deg som kunde som du har om elkjøp som forhandler. Nå har du nok misforstått.. Jeg dro ikke til hi-fi klubben for å forhøre meg om produktene til elkjøp, jeg dro dit for å få et annet, muligens bedre tilbud. Da det viste seg å bli 3000 kroner dyrere, pluss at de ikke hadde noe anlegg som får plass i den lille stua mi så måtte jeg jo tilbake til elkjøp. Ah oki, da er det en annen sak. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ser ikke noe problem med å innhente tilbud fra flere butikker. Om dette er reelt eller om det kun var for å utnytte kunnskapen til Hifi-klubben er det kun vedkommende som vet. Noe eg ikke skal spekulere i. Det burde derimot vært en vekker når Hifi-klubben påpekte dette med Blu-Ray opptakeren. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg synes ikke de er spesielt ille at du får en bluray-opptaker med bare en tuner med mindre du spesifiserer at du har behov for noe annet. Så lenge du har en HDPVR i tillegg har du jo faktisk ikke behov for en eneste tuner i det hele tatt. Med mindre duy var veldig mye tydeligere enn du er nå når du var på Elkjøp, lukter jeg at mye av dette kan være din feil. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå