Black Star Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Say what? Han ble sur fordi dere solgte det til halv pris av de andre? Får håpe han gikk opp og skjelte dem ut Som A-Jay også påstår, så kan det være at han nettopp hadde kjøpt kamera hos de. Men det må ha vært med et annet objektiv, eller en form for pakkeløsning. For dette kameraet koster omtrent nøyaktig det samme rundt omkring. Men han var tydeligvis blind for dette, selv om min kollega forsøkte å lufte muligheten for han. Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 10. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. oktober 2011 Ok. Av og til skulle eg visst hva kassadama/mannen tenker om diverse kombinasjoner av varer. I dag: et stk stearinlys, veet hårfjerningskrem, shampo, fuktighetskrem, plaster og to stk tau på 10 meter. 16 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ok. Av og til skulle eg visst hva kassadama/mannen tenker om diverse kombinasjoner av varer. I dag: et stk stearinlys, veet hårfjerningskrem, shampo, fuktighetskrem, plaster og to stk tau på 10 meter. Selvsagt bondage! 8 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Eller hva med 2 økser , filetkniv , ducktape , nylontau og en stor krok 4 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ok. Av og til skulle eg visst hva kassadama/mannen tenker om diverse kombinasjoner av varer. I dag: et stk stearinlys, veet hårfjerningskrem, shampo, fuktighetskrem, plaster og to stk tau på 10 meter. Selvsagt bondage! Det var noe slik eg såg for meg ja, mens eg stod der og skulle betale. Heldigvis er eg ikke den som rødmer lett Eg er impulsshopper av dimensjoner, og pleier ikke å handle så mye om gangen. Noe som fører til at eg gjerne går i butikken for å kjøpe to-tre ting, eller færre, daglig eller flere ganger til dagen. En gang kjøpte eg en sekspakning, en vannmelon og en pakke kondomer på en fredagskveld... Og nei, det var ikke noe seksuelt eg hadde tenkt der Eller hva med 2 økser , filetkniv , ducktape , nylontau og en stor krok Godt eg ikke står i kassen. Eg hadde virkelig begynt å la fantasien løpe 8 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Agurk og vaselin .. 6 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Idag kom jeg bak kunden av typen "Ta ut kortet, og prøv igjen? Hva skal jeg gjøre?" Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Idag kom jeg bak kunden av typen "Ta ut kortet, og prøv igjen? Hva skal jeg gjøre?" Er enda værre å havne bak kunder som er av typen "Må jeg betale for ting?" 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Eller hva med 2 økser , filetkniv , ducktape , nylontau og en stor krok Rapegame? Lenke til kommentar
Populært innlegg srbz Skrevet 10. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. oktober 2011 En gang kjøpte eg en sekspakning, en vannmelon og en pakke kondomer på en fredagskveld... Og nei, det var ikke noe seksuelt eg hadde tenkt der Hva skulle du da med kondomene? Jeg kjøpte FHM og papirlommetørkler i kantinen på Kjevik flystasjon en gang. FHM for å ha noe å lese på, og papirlommetørkler fordi jeg var småforkjølet. Tenkte ikke over kombinasjonen selv før jeg var tilbake på rommet mitt. 13 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Liker komboen min med å kjøpe masse snop sammen med enten tannkrem eller tannbørste 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 En gang kjøpte eg en sekspakning, en vannmelon og en pakke kondomer på en fredagskveld... Og nei, det var ikke noe seksuelt eg hadde tenkt der Hva skulle du da med kondomene? Jeg kjøpte FHM og papirlommetørkler i kantinen på Kjevik flystasjon en gang. FHM for å ha noe å lese på, og papirlommetørkler fordi jeg var småforkjølet. Tenkte ikke over kombinasjonen selv før jeg var tilbake på rommet mitt. Vel, når sekspakningen og vannmelonen er borte kan jo planene endre seg Liker komboen min med å kjøpe masse snop sammen med enten tannkrem eller tannbørste Alltid en slager. Lørdagshandel, masse god mat, masse brus, chips og snop. Og ny tannkost Lenke til kommentar
tole Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Koselig å for en gangs skyld være fornuftig og kjøpe 64 doruller på tilbud (8x8 superpakke), så møter du en moroklump på vei ut - åja, du skal hjem å drite Men på en annen side, hvordan kunne han vite at jeg diagnostisert med F98.8 - eksessiv masturbasjon 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Etter kjøretimen i dag så gikk jeg inn på Meny for å kjøpe litt mat. Da jeg kom til kassen la jeg varene oppå og sa: "Kan jeg få en pose?" Null respons. Hun så ikke engang på meg Hun bare stirra på skjermen og sa 33 kroner med en veldig monoton stemme. Jeg gav henne en hundrelapp og CashGuarden spyr ut penger. Makan til kassedame har jeg aldri møtt. 8 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Vært for lenge i jobben. Du møter alltid sånne folk bak skrankene hos NAV. 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Så utbrente butikkmedarbeidere ender opp i skranken til NAV?? :O 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lyspaere Skrevet 11. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. oktober 2011 Var på rema her om dagen sammen med en kompis. Han sto framfor meg og skulle betale, men hadde ikke dekning på kortet og spurte derfor om å få slått ølla i retur. Dette kunne ikke kassadama (av mangel på kompetanse), men det løste seg med at kompisen min fant kontanter. Videre var det min tur, jeg hadde også begrenset dekning på kortet, men hadde ca. regnet meg til at jeg skulle ha råd med en ok margin. Det jeg imidlertid ser er at jeg har regnet feil, og MÅ slå ting i retur. Dette var en lørdag rett før ølsalget stengte, dvs stor kø i alle kassaene. Kassadama (blondine i 40årene) fikk tak i noen som kunne slå retur på en vare, og flau som jeg var betalte jeg. Mens jeg stod å pakket ned varene stusset jeg igjen over prisen og ba om kvitteringen. Denne måtte jeg vente i 3-4 minutter for å få, noe som gjorde meg flauere iom at andre venta i køa mens kassadama leita etter kvitteringen. Men når jeg får kvitteringen ser jeg at jeg er faktisk belastet for det kompisen min kjøpte (som han forøvrig betalte med kontater også). Jeg konfronterer kassadama, men hun ser med ett dødt og tomt blikk ut i lokalet i vel 1 minutt før jeg tar fra henne kvitteringen og sier at jeg må gi kompisen min beskjed om å bare kjøre hjem mens jeg fikset dette(han ventet utenfor i bilen sin). Etter å ha sendt skyssen min hjem går jeg inn i butikklokalet og finner en arbeider som pakker ut varen. Jeg forklarer situasjonen til henne og må prate med en av dem som tilsynelatende er ansvarlig på Rema denne lørdagen. Hun forstod meg ikke helt først (delvis språkproblemer), men etterhvert finner vi ut av det. Jeg minner dere på at jeg fremdeles skaper kø innimellom, og nå har jeg vært i butikken i vel 40 minutter. Nå som alt er forstått skal dem slå varene i retur, men velger feil øl - så dem må hente den riktige øltypen. Når dette var gjort var klokken over 1800 og ølsalget var stengt, ergo; det går ikke ann å slå ølla i retur. Jeg får beskjed om å ta vare på kvitteringa å komme innom til uka, noe jeg forøvrig gjorde og jeg måtte da vente i 30 minutter til. Dårlig timesbetaling for 107 kroner, men min prinsippfasthet ødela iallefall deler av dagen min den helgen :-p 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arinomi Skrevet 12. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Synd du ikke handlet på Ica. Der kan de overkjøre ølsperren manuelt ved hjelp av en nøkkel. Ihvertfall der jeg jobbet før. I forrige uke ringte en kunde klokka 05:20 og skulle ha en drosje. På grunn av nytt takstsystem er det ikke lenger så interessant å vite hvor de skal før vi kjører fra sentralen, så jeg spurte ikke. Da jeg kom fram til hentestedet satte han seg inn i bilen og vi begynte å kjøre. Samtalen etter at vi begynte å kjøre gikk slik: K: Jeg skal til <navn på restaurant>, takk. M: Den er grei, den. Men det er jo stengt der nå? Skal du møte noen der? K: Nei, jeg skal ha mat... hva mener du, stengt? M: Den restauranten åpner ikke før tolv på formiddagen. Klokka er halv seks på morgenen. K: MORGENEN?! Å faen... *ser ned i dyp skam og blir stille et øyeblikk* M: ... Skal jeg kjøre deg hjem igjen? K: Ja... Endret 12. oktober 2011 av Arinomi 53 Lenke til kommentar
Populært innlegg greenman Skrevet 12. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2011 Jobbet på et pizza-takeaway sted før. Var ofte veldig lite å gjøre. Mye dødtid. Men vi var 3 stk på jobb. 2 på kjøkkenet og 1 sjåfør. Når det var veldig lite å gjøre pleide jeg å bli med sjåføren på leveringer. Vi fikk en veldig stor bestilling fra noen polakker som skulle ha masse pizza og en del brus. Det ble ca 2000,- hvis jeg husker riktig. Vi kom ned på en kai (adressen de hadde oppgitt) og ringte nummeret de hadde gitt oss. Vi ringte i kanskje 10 min før det endelig kom en kar gående. Han skulle betale med kort. Kortet han brukte virket ikke, så han gikk for å hente et annet kort. 10 min senere kom han tilbake med enda et kort som ikke virket. Til slutt sa han at han skulle gå å hente kontanter. En stund etter kom han med en ganske stor bunke med 1000-lapper. Han viste tydeligvis ikke hva de var verdt mtp at han ga oss hele bunken og spurte om det var nokk. Vi ga han selvsagt tilbake det han skulle ha, og sa at det var alt for mye. Han ga oss en tusenlapp hver som tips og sa "thank you". Vi ble veldig overasket og prøvde å forklare herren at dette var veldig mye penger. Men han insisterte og gikk med pizzaene. Beste tipsen jeg har fått 34 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå