Populært innlegg Winydancer Skrevet 29. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. september 2011 Ok, begynt å jobbe ett sted med cashguard, hva er det med gamle folk og ikke forstå at når mynten går rett igjennom så må man prøve igjen og ikke bare stirre på maskina som om den er helt idiot? *argh* Gamle, laid-back folk som bare slacker totalt er herlige. *Putter på en 20er - triller rett igjennom, smeller på en funny one-liner* "Er'n ikke sulten idag?" Himmelsk! Det som er irriterende er når de står der og rager på maskinen fordi han nekter å ta imot pengene, og roper og skriker mens de presse 4 mynter ned i hullet samtidig og hele jævla sluken låser seg. 10 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 De vet akkurat hva de gjør, ja. (spotifylink) 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) I dag bestemte jeg meg for å gjøre noe jeg ikke har gjort på 5 år, og færre ganger enn jeg kan telle på to hender. Jeg gikk til en faglært frisør. Faren min tipset meg om den billigste frisøren i byen, der de bare tar drop-in. Så jeg plukket ut en tid da det sannsynligvis ikke var så mange andre der. Jeg gikk rett fra skolen til frisøren klokka 10. Jeg gikk inn i frisørsalongen der jeg aldri hadde vært før. Der var det bare ei dame, som sa hei halvveis over skulderen mens hun hun gjorde klar en stol. Jeg tok som alltid i bruk mitt bredeste smil og svarte "Hei!". Så fikk jeg beskjed om å skynde meg litt. Jeg satte meg ned i stolen og hun ventet ikke på at jeg skulle si noe, men jeg brøt inn og sa hvordan jeg ville ha hårklippen min. Etter hvert kom det også en annen ansatt inn i rommet. Så begynte førstnevnte frisør på en lynkjapp hårklipp. Det fantes ingen nøyaktighet eller varsomhet. Hun kastet ikke bort et sekund og jeg så ikke noen logisk framgangsmåte. Så ringte telefonen, og hun ble borte i 5 minutter. Det hørtes ikke ut som noe annet enn en privat samtale. Før øvrig var hun fra Sarpsborg etter dialekten å dømme, muligens Halden. Så kom hun tilbake og fullførte hårklippen. Da den var ferdig, var den helt grei. Håret var litt usymmetrisk her og der, men det rettet jeg på selv med maskinen da jeg kom hjem. Jeg vet ikke hvordan frisører vanligvis er, da jeg som nevnt ikke har besøkt en frisørsalong på en stund. Og jeg forstår at en billig frisørsalong som kun tar drop-in vil rekke flest mulig kunder. Men man skulle tro at en frisør i det minste vil være litt serviceinnstilt, i i hvert fall på en tid da jeg er den eneste kunden der. Og jeg hadde ikke forventet å få beskjed om å skynde meg i det jeg kommer inn. Eller tar jeg feil? Uansett går jeg nok tilbake til den gode gamle hjemmeklippen neste gang. Jeg var skeptisk til å prøve en frisør jeg ikke kjenner, og skepsisen min er ikke blitt noe mindre. Endret 29. september 2011 av Zarac 5 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har ikke klipt meg med annet enn sauesaks selv på 8 år nå. Nekter å gå til frisør. Går over skalpen to ganger i året. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hørtes ikke ut som noen vanlig hårklipp. Jeg har aldri opplevd noe lignende. At hun i det hele tatt er faglært, tillater jeg meg å tvile på. 4 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Går man etter det billigste så, tja... 1 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det der er så lavmåls. Jeg tenker eneste måten hun klarer å trekke til seg kunder på er fordi hun er så billig. (No pun intended.) Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvor lang tid tok det, og hvor mye klippet du? Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 29. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Når jeg klarer å drikke opp 500 kroner på en fredagskveld klarer jeg da også å spandere tilsvarende summer på en god frisør. Synes det er verdt det. Endret 29. september 2011 av Isbilen 10 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Går man etter det billigste så, tja... Har gått til "utlending" frisør salonger i mange år nå, fornøyd hver eneste gang Pleier å koster 200 kr, vet ikke om det regnes som billig eller ikke. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 I oslo finnes det sånne sjapper med priser til 120.. Var fornøyd, jeg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 29. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. september 2011 Her klippet jeg meg sist. Kosta 2kr. Relativt fornøyd. 16 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Om du betaler lite, og får noe bra, så er ingenting bedre. Men når man skal ha den absolutt billigste, og ikke blir fornøyd, da er det ikke mye å klage over. 5 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 10 kroner har jeg betalt per klipp siden jeg kjøpte meg klippemaskin. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mindre små-prat, flere historier... 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg PolarCow Skrevet 29. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. september 2011 Dagens sitat: Bruker: Å, jeg husker ikke! Jeg har hukommelse som en...sånn derre...fisk! Jeg: Gullfisk? Bruker: Jaaa, det var det ja! 29 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Går man etter det billigste så, tja... Faren min har alltid fått en bra hårklipp. Jeg vet ikke om han har brukt samme frisør, men den manglende servicen jeg fikk var alene nok til å miste meg som fremtidig kunde. En eventuell neste gang, legger jeg heller et par lapper til i prisen og går til en annen frisørsalong. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) S: "Hei, det er xxx som ringer fra Special Olympics ..." K: "Kommer ikke på tale!!" S: "Den er god, ha en fin dag videre :-)" K: "DET KOMMER IKKE PÅ TALE!!!!!!!!" S: " " Endret 29. september 2011 av Alt-Ctrl 6 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Prøvde meg på "vil du ha pose?" - "Nei takk, tar den under armen", da jeg kjøpte deodorant i dag. Virket ikke om om den var så poppis. Jenten trakk ikke en gang på smilebåndet. Kanskje det faktisk er noe i det dere sier. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alastor Skrevet 29. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. september 2011 Hun hadde nok ikke hørt den før og ble så paff av å oppleve humor på jobben for første gang at hun ikke tok poenget til din avsindig originale morsomhet. 21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå