NgZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det er da vel like langt mellom vodkaene som det er mellom folk? 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 På tide med on-topic igjen, kanskje? 5 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 På tide med on-topic igjen, kanskje? Moderatormelding God idé Og det starter her. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Wackee Skrevet 22. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Blei veldig oppgitt! Var innom HiFi sjappa forrige dagen, der ein annar kunde skulle ha seg ein DAC, fordi han hadde hørt av ein kompis at spotify blei å mykje bedre da. (DAC står for Digital - Analog Converter, og brukes til å konvertere digitallyd til analoglyd.) Uten å generalisera for mykje, var kunden ein typisk bærumsgutt, med tilhørande klær og stil. Samtalen gikk ca slik: Kunde: "Ja, skal ha sånn DAC, har du det?" Butikkmann: "Ja, korleis anlegg har du?" Kunde: "Anlegg? Har sånn MacBook Pro seff". Butikkmann: "Ja, ok. Skal du ha nytte av ein DAC må du ha eit stereo eller heimekinoanlegg". Kunde: "Jeg skal kun bruke det til Spotify jeg. Blir så jævla bra da har jeg hørt". Butikkmann (lettere oppgitt): "Jeg skjønner det, men da må du ha eit stereoanlegg i tillegg" Kunde: "Har du det da?" Butikkmann: "Ja, mange typer" Da går dei inn og ser på høgtalera, og kjem tilbake etter 5 minutt for å finne DAC. Butikkmann: "Vi har denne på tilbud. Testvinner og er nå på tilbud til 5000,-. Den kosta egentlig 3000,- mer. Og denne, som koster 6000,- Men jeg vil anbefalle den til 5000,- da den er bedre" Kunde: "Jeg tar den dyreste, selvsagt. Må bare ringe å få mer penger først" Eg blei sint. Endret 22. september 2011 av Wackee 46 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Haha. No way at det er sånt. Så mange stereotyper på en og samme gang? I call shenanigans. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Wackee Skrevet 22. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. september 2011 Eg trudde ikkje sjølv først. Har vert borti lignande sjølv før, da eg jobba i ein TV/PC/HiFi butikk. Altså folk som går kun etter pris. Snakka med kundebehandlaren etterpå, han hadde nesten dårlig samvittighet for handelen. Men som han sa "Buisness er buisness" Så lo vi. 11 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Man trenger jo ikke et annlegg, man trenger et sett gode hodetelefoner. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arinomi Skrevet 26. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Jeg kjørte en kunde til flyplassen på fredag. I går søndag kom hun hjem igjen og ville ha taxi hjem igjen. Jeg traff tilfeldigvis på henne før hun satte seg inn i drosjen til en annen sjåfør, så sier hun "Du! Hei! Jeg har kjøpt deg noe, siden du var så hyggelig sist!" og gir meg en pakke med et par ullsokker inni. Beste tipsen jeg har fått. Endret 26. september 2011 av Arinomi 47 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Rareste "tipsen" jeg fikk var fra et mannskor fra Finnmark, bestående av 5 eldre herrer. Det var tilfeldigvis jeg som sendte tilbudet på overnatting til dem, og fulgte dem opp helt frem til de da ankom. Var tilfeldigvis meg på jobb, og med navneskilt å det hele er det vanskelig å gjemme seg bort, og det var ingen andre som ventet på tur, så de stilte seg like godt opp og sang for meg. Hyggelig av dem, men, jeg fordrar ikke slik musikk, så kunne heller stukket en 200 lapp til meg og vært ferdig med det 1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg ble sunget til en gang av en enslig fyr da han var veldig fornøyd med TV'en han kjøpte og servicen han fikk. Veldig spesielt og ganske ukomfortablet. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bruker-33331 Skrevet 26. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. september 2011 Jeg sang til en fyr en gang fordi jeg var så fornøyd med TVen og servicen jeg fikk. 53 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Mora mi fikk en sjokoladeplate en gang da hun jobbet i billettsalget på Oslo S for mange år siden. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg fikk 500 lapp fordi kunden var så fornøyd med prsonlig service med pcen han hadde kjøpt:p. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har ikke fått noe av noen kunder. Men har hatt flere som har villet være kompis og snakket om at de skulle komme innom med sitt gamle utstyr, slik at jeg kunne få kjøpe det til en svært god pris ...også var det han som tilbød meg 1000,- kr for å møte ham i bilen sin utenfor en time før jeg begynte på jobb en dag... Jaja. Jeg har som prinsipp at ingen kunder får vite mitt etternavn, og de får aldri min private kontaktinfo. Dessverre har ikke alle kollegaene mine fått med seg det... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Kjører drosje, og nå til helga fikk jeg et par karer i 40-åra inn i bilen. Halvveis på turen spurte de om de fikk synge en sang. Ga de selvfølgelig lov, og resten av turen fikk jeg høre en høylytt (og faktisk ganske langt over karaoke-nivå) versjon av "You raise me up" . 8 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ikke verst, det er en ganske vanskelig sang å synge rent teknisk. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg er litt i min egen verden selv for en gang så skule jeg kjøpe noe for 20kr men jeg er vant til og gi 100-50lapper for har som oftest det. Så står betaler jeg for 20kr også venter jeg på myntene er så sinsykt flaut og bare stå der og vente på "Pengene" når varen kosta 20kr og jeg hadde 20kr og har betalte Endret 28. september 2011 av fsx v1.1 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ok, begynt å jobbe ett sted med cashguard, hva er det med gamle folk og ikke forstå at når mynten går rett igjennom så må man prøve igjen og ikke bare stirre på maskina som om den er helt idiot? *argh* 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 28. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. september 2011 Som jeg sa tidligere, alt dette er nøye gjennomtenkt. Gamlingene vet hva de gjør. 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå