Leo_Khenir Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Med mindre du driver kombinert bakeri og bordell, så ser jeg ikke heeelt hvorfor man skal random knekke sammen for dette på en vanlig forespørsel, nei. (Edit: Bedriften "Brød og Brød, hvis du skjønner hva jeg mener" kunne jo kanskje vært et artig konsept) Endret 7. september 2011 av Leo_Khenir 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (Edit: Bedriften "Brød og Brød, hvis du skjønner hva jeg mener" kunne jo kanskje vært et artig konsept) Sjokolademus, bollemus og andre mus ANS. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg StorSlemUlv Skrevet 7. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Kom på noe tannlegen min sa til meg xD LOL Det siste tannlege besøket Jeg har hatt tannregulering, så jeg var på min siste rutinesjekk hos kjevortopeden for å se over tennene mine. Etter at jeg tok av regulerignen fikk jeg en streng bak tennene for at de ikke skulle gli tilbake. Så før jeg skal gå sier tannlegen til meg. Tannlegen: Du må huske på at når du er litt intim med en gutt, må du passe på at strengen ikke kommer bortig, for det kan gjøre vondt for han. Jeg: Ok...hehe.. Det skal jeg huske på ^^'' (WTF!) (Nå husker jeg ordrett hva han sa da, men meningen var i hvert fall klar. ''Når du suger en gutt må passe på at strengen ikke kommer bortig utstyret hans å skraper det opp!'' ) Jeg kunne i hvert fall ikke fatte at tannlegen akkurat hadde sagt noe sånt til meg, så da jeg kom ut ble jeg stående helt taus å tenke over hva det var han hadde sagt XD Dette er ca 3 år siden. Endret 7. september 2011 av StorSlemUlv 26 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nå snakker ikke jeg nødvendigvis om inntregning av vann, jeg tenkte mer på fallskader. Nå vet ikke jeg hvordan de lager plass til prøvene -- om de lager bare en liten hul gang midt inni som passer perfekt med størrelsen på prøverøret, eller om det bare er en isoporboks, på lik linje med en pappboks, men hvis man er litt uheldig har de gjort en dårlig jobb og f.eks. satt to prøver svært nær hverandre, og latt de få for mye plass rundt seg. Da er det ikke vanskelig å knuse en prøve dersom man mister boksen. Apropos fallskader: De fleste pakker opplever å bli kastet en meter eller to for å havne i riktig postsekk. Deretter kastes flere pakker oppå dem, ofte med en viss fallhøyde. Likevel er det få pakker som tar skade av denne behandlingen. Det eneste jeg har opplevd ble skadet av posten var en laptop som ble sendt i en stor eske fra butikken, uten skumgummi eller bobleplast. Denne behandlingen er forøvrig tilstrekkelig for sykehus, som rutinemessig sender store antall rør med ymse blod- og vevsprøver. Også for enkelte oppdrettsanlegg, som sender flere kilo med varierende innpakket maggot og lignende. Det utloves ingen premie for å finne ut hvordan vi vet at det sendes maggot på det viset. Pakker som registreres som norgespakke, post over natten, post på døra etc, behandles alltid mye penere. I tillegg er ekspresspakkene forsikret inntil kr 50 000, og formodentlig pakket inn hensiktsmessig. Betaler man flere ganger i uken hundrevis av kroner for å sende en pakke slurver man formodentlig ikke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Personlig blir jeg irritert over at servitører skal dra inn en slik gigantisk skatte-fri ekstrainntekt. Tror de har måttet skatte av det de siste årene. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tips er vel skattepliktig, men problemet med tips som gis kontant er at det ikke skrives kvitteringer eller bilag på det, så det er opp til medarbeiderne å rapportere det. Fort gjort å tømme halve koppen i lomma og føre resten som inntekt. Lenke til kommentar
StorSlemUlv Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skrekkelig festlig. Ja, jeg synes det var festlig, så ga innlegget et pluss. Hvorfor må alle her påpeke hver gang de finner noe kjedelig eller ot? Kjedelig -> ikke pluss innlegget Ot -> rapporter Ja, vet jeg kaster stein i glasshus. Forresten så kom han med karbonanden igjen, var så bra den kommentaren han kom med: Han (til sunniva): Jeg vil ha den varmet (peker på et rundstykke med laks og eggerøre) siden her varmer dere det på en spesiell måte! Sunniva: Hva? O_o Jeg: Altså mellom lårene da! xD Han: Ja xD Jeg bare spøkte da, skal ikke ha det varmet 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kom på noe tannlegen min sa til meg xD LOL Det siste tannlege besøket Jeg har hatt tannregulering, så jeg var på min siste rutinesjekk hos kjevortopeden for å se over tennene mine. Etter at jeg tok av regulerignen fikk jeg en streng bak tennene for at de ikke skulle gli tilbake. Så før jeg skal gå sier tannlegen til meg. Tannlegen: Du må huske på at når du er litt intim med en gutt, må du passe på at strengen ikke kommer bortig, for det kan gjøre vondt for han. Jeg: Ok...hehe.. Det skal jeg huske på ^^'' (WTF!) (Nå husker jeg ordrett hva han sa da, men meningen var i hvert fall klar. ''Når du suger en gutt må passe på at strengen ikke kommer bortig utstyret hans å skraper det opp!'' ) Jeg kunne i hvert fall ikke fatte at tannlegen akkurat hadde sagt noe sånt til meg, så da jeg kom ut ble jeg stående helt taus å tenke over hva det var han hadde sagt XD Dette er ca 3 år siden. Haha, feet tannlege! Det er en real bro skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sier han det samme til gutter hvis de ser litt homsete ut? 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg AndyPanda Skrevet 8. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. september 2011 Vi har den bankterminalen der du setter i kortet med chippen på toppen av terminalen (noe jeg trodde var den mest vanlige). Nesten daglig kommer det folk innom som febrilsk prøver å stappe kortet sitt inn i bunn av terminalen, og de står og presser og presser kortet mot plastiken der i en evighet og skjønner ingen ting. Det er forøvring ingen ting som kan minne om en inngang for kort der. Blir etterhvert så flau på deres vegne at jeg hinter om at de burde prøve å sette den ned i hullet på størrelse med bankkortet på toppen av terminalen. Spesielt gøy er det med de som i tillegg bøyer seg ned for å se etter noen åpning i bunn der, og fortsetter å stange kortet i plastikken mens de ser ut som noen spørsmålstegn. At dette i tillegg er noe jeg ville ansett som oppegående voksne i alderen 40-50 år, og ikke gamlinger skremmer meg litt Må nesten kjøre på med en oppfølger til denne: I dag var det en eldre kar som var innom og skulle betale. Han presterte å dytte kortet sitt inn i den nesten ikke-eksisterende sprekken under bankterminalen, mellom selve terminalen og stativet den står fast i. Kollegaen min, som ekspederte fyren, sa at det var klart og han bare skulle sette i kortet på toppen der, etter som kunden bare stod der. Kunden lurte da på hvordan han fikk ut kortet igjen, for han hadde putta det inn i bunn. Endte med at vi måtte lirke det ut med en tynn gjenstand, siden det satt bom fast under der. Var umulig å få tak i kortet med fingrene. Hadde blikkontakt med kunden som stod bak denne mannen i køen, og han hadde vanskeligheter for å holde maska. Selv måtte jeg snu meg, for jeg klarte ikke å stoppe og flire 24 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 I dag traff jeg Ole Ivars. De var på vei til Bergen. 4 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 I dag traff jeg Ole Ivars. De var på vei til Bergen. Okei.? 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ja. I dag traff jeg Ole Ivars på jobb. De skulle til Bergen, og de skulle reise med NSB. Der kommer jeg inn. Lenke til kommentar
Populært innlegg Black Star Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2011 Moderatornotis: Nå har noen utrolig nok klart å dra igang en diskusjon om hvorvidt NSB skrives med liten eller stor bokstav. Alle innleggene i den diskusjonen er slettet. I tillegg vil jeg be de som ikke synes denne tråden er noe morsom, om å rett og slett bare holde seg unna. Hvorfor dere på død og liv må skrive kommentarer om at den ikke er morsom, eller komme med tulleinnlegg, er over min fatteevne. Innlegg vil slettes uten forvarsel om reglene ikke følges. 42 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Kunder som bare slenger handlekorgene fra seg utenfor kasseområdet, BRENN Når en person gjør det er det ikke lenge før mange andre gjør det også. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg hadde akkurat hatt en samtale hvor jeg enkelt og greit informerte kunden om at det kunne bli noe ventetid på drosje ettersom det var kø. Dette utartet seg til en 10-minutters diskusjon om hvorvidt jeg nektet de maxi-taxi. Jeg burde egentlig ha lagt på for lengst, men et ørlite håp eksisterte om at jeg kunne forstå hva som egentlig var kundens problem. Jeg skjønte aldri hensikten med den såkalte samtalen. Endret 11. september 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Populært innlegg PyrionZ Skrevet 11. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. september 2011 Hadde en opplevelse på kiwien jeg jobber i her en dag. En gammel stamkunde står bak noen ungdommer i kassa. Mens jeg tar betaling av en annen kunde ser jeg i sidesynet at mannen, la oss kalle han Einar. Prikker den fargede gutten på skulderen, smiler bredt og spør: "Næmmen, er du fra Afrika dua?" Gutten knakk nesten sammen og svarte høflig: Jeg er halvt afrikaner og halvt (noe jeg ikke husker) Fikk ikke med meg noe mer av den samtalen mellom de to, da jeg gjorde alt jeg kunne for å ikke bryte ut i latter. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arinomi Skrevet 11. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. september 2011 Jeg sto i taxikøen i natt, og en middelaldrende kvinne satte seg inn i bilen min. Før vi kjører avsted utbryter hun "Å! Jeg har mistet kortet mitt!", hvorpå jeg spør om hvordan hun da hadde tenkt å betale for turen. K: Jeg kan jo bare komme innom i morgen med pengene? M: Dessverre, jeg vil ikke kjøre deg med bare et løfte om betaling. Den har jeg brent meg på før. K: Jamen jeg lover, jeg SKAL komme i morgen! M: Dessverre, jeg kjører ikke på krita. Kan du ikke betale for deg, kan du nok heller ikke ta drosje. K: Jamen faen da! Da går jeg heller, så mistet du de pengene! M: Den er grei. Så gikk hun. Etterpå fant jeg ut at hun hadde gått til taxisentralen og direkte klaget på at hun ikke fikk kjøre på krita. Hun hadde visst smelt knyttneven i bordet, som fikk svareren vår til å fysisk kaste henne ut. Så hadde hun visst gått hjem og ringt sentralen for å fortelle at hun var hjemme og vi hadde gått glipp av penger. Folk, altså. Et par timer tidligere hadde jeg hentet tre damer i trettiårene og skulle kjøre dem til sentrum. Hele turen besto i at de prøvde å få tak i navnet og telefonnummeret mitt, for jeg var visst en "herlig mann med et slikt et flott og sexy skjegg". Det var smigrende en stund, men etter hvert måtte jeg flashe forlovelsesringen min og fortelle at jeg dessverre var opptatt. Og alt for ung for dem. (De trodde visst jeg var 33-35 år gammel, mens jeg egentlig er 21.) Da roet de seg ned. Jeg fikk rikelig med tips da de gikk av 46 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Husker en gang jeg faktisk stjal i livet mitt da jeg var rundt 10år:D Og da stjal jeg og en kompis POKEMON kort fra butikken rett forann trynet på de, men de visste jo at vi stjal og lot oss stjele en hel del av kortpakker (som kostet 39kr pr pakke) i en hel time slik at liksom foreldrene vores skulle betale dette og de skulle tjene på det:P Måten vi stjal på var å plukke ut 2stk pakker kort og legge 1 pakke tilbake forsiktig slik at selgerne ikke skulle merke d:P MEn siden de ikke hadde noe dokumentasjon på oss og siden kameraet ikke viste godt nok hvor mye vi fikk med oss så kunne de ikke bare si et antall pakker så vi gjemte alle kortene (450stk!) og viste 90 stk og sa til foreldrene vores at det var alt og butikken kunne ikke si noe på det så vi tjente noe sinnsykt på dette kortene er idag gitt vekk til random kids:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Dere tenker kun på dere selv. hade han tatt for mye betalt hadde dere sikkert kommet tilbake for å kreve penger tilbake men når det er omvendt da driter dere i det. makan til dårlige holdninger Nei, hadde du dratt tilbake og sagt ifra at det var feil(hvis du oppdaget det når du kom hjem) hadde du mest sannsynlig betalt mellomlegget, og blitt sendt ut av butikken med et lite smil uten å få en dritt tilbake på vegne av tid og transport du har brukt på butikkens feil. Nei, det er faen ikke en dritt synd på disse storkjedene.. TIL ninjachriis: personlig hadde ikke jeg brydd meg om jeg betalte for lite/mye etter at jeg hadde kommet hjem for da gidder jeg faen ikke ned i butikken igjen! Men hadde jeg betalt over 200/300 for mye hadde jeg kanskje gått tilbake til butikken. Og disse butikkjedene tjener godt nok så er ikke synd på de om de gjør feil og taper penger... er ikke synd på noen som gjør feil faktisk. gjør man feil så gjør man feil og har seg selv å takke. bare synd at de som gjør feil i kassa ødelegger for "rikingene" som eier selskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå