Jason P. C. Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Forum> Off topic> Humor Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Hvis det er under off-topic forumet, hvorfor må vi holde oss on-topic? EDIT: topic er et rart ord forresten... prøv å si det mange ganger! TOPIC.. topic Endret 29. august 2011 av jdmik 3 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 waaat I don't get it? Tror egentlig det var litt av poenget, at det var litt "wtf?". Lenke til kommentar
Populært innlegg Ms. Mango Skrevet 29. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. august 2011 Regner med de fleste daglivarebutikker har fått tilsendt HØRs nyeste ølsalgskampanje samt medfølgende effekter. Hadde button med: "Under 25? Vis leg!, eller noe sånn cirka lignende utenpå t-skjorten i helgen. Kunde i slutten av 30-årene ser denne. K: "Vis leg? Hehehe, leg, ja!" Meg: "Eh, ja... Hehe..." K: "Ja, jeg kan vise leg, jeg! Hehe!" *løfter LEGGEN sin opp på kassen og drar litt i buksen sin* Meg: K: "Her har du legg, vettu! Heheheheheheheheh!" Meg: "Hehe, jaaaah... Hehehehe...Heeeh... " 33 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Tenker ofte å dra den spøken selv, men blir bare med tanken ... av opplagte grunner. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Winston Wolf Skrevet 29. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. august 2011 Hadde mitt kleineste øyeblikk i karrieren bak kassen i dag. Forøvrig min nest siste dag i denne butikken. Det var så og si ingen kunder i butikken og jeg var i storform, spøkte med både kunder og ansatte. Jeg ekspederer en kunde som står og fikler med sitt, og blir litt irritert av et lite spedbarn som hyler som en galning utenfor butikken (som er på et kjøpesenter). Ser bort på ungen og vemmer meg fordi den var så utrolig lite heldig med utseendet (så ut som en alien), og ser at kunden ser på samme barnet. Er jo i godt humør så: A: "Se på den rare ungen da." K: "Heh, ja..." A: "Haha, herregud så utrolig stygg den var! :--D" K "...?" A: "Hahaha, stakkars barn som har sånne foreldre! :--D" K: "Jeg er moren." 46 Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hadde mitt kleineste øyeblikk i karrieren bak kassen i dag. Forøvrig min nest siste dag i denne butikken. Det var så og si ingen kunder i butikken og jeg var i storform, spøkte med både kunder og ansatte. Jeg ekspederer en kunde som står og fikler med sitt, og blir litt irritert av et lite spedbarn som hyler som en galning utenfor butikken (som er på et kjøpesenter). Ser bort på ungen og vemmer meg fordi den var så utrolig lite heldig med utseendet (så ut som en alien), og ser at kunden ser på samme barnet. Er jo i godt humør så: A: "Se på den rare ungen da." K: "Heh, ja..." A: "Haha, herregud så utrolig stygg den var! :--D" K "...?" A: "Hahaha, stakkars barn som har sånne foreldre! :--D" K: "Jeg er moren." HAHAHAHA Derfor man ALDRI sier noe negativt om barn 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Turtledove Skrevet 29. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. august 2011 Hvorfor sa du noe sånt at all? D: greit nok å spøke om andre ting, men å si at en unge er stygg liksom? Hadde jeg aldri fått meg til å gjort. 21 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Selv ikke Olaf Tufte i kjempeform hadde hatt noen sjanse der. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 29. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. august 2011 Det som hadde vært enda kulere var om det ikke var hennes unge, men bare sa det for å få deg til å svette og freake ut. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hanske Skrevet 29. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. august 2011 Hadde mitt kleineste øyeblikk i karrieren bak kassen i dag. Forøvrig min nest siste dag i denne butikken. Det var så og si ingen kunder i butikken og jeg var i storform, spøkte med både kunder og ansatte. Jeg ekspederer en kunde som står og fikler med sitt, og blir litt irritert av et lite spedbarn som hyler som en galning utenfor butikken (som er på et kjøpesenter). Ser bort på ungen og vemmer meg fordi den var så utrolig lite heldig med utseendet (så ut som en alien), og ser at kunden ser på samme barnet. Er jo i godt humør så: A: "Se på den rare ungen da." K: "Heh, ja..." A: "Haha, herregud så utrolig stygg den var! :--D" K "...?" A: "Hahaha, stakkars barn som har sånne foreldre! :--D" K: "Jeg er moren." Fortjent. Hun skulle stukket deg i øya. Jævla tulling. 23 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 *snip* Ikke for å gå til angrep på deg her, men: Du snakker stygt om folk til kundene dine? Dette får meg til å lure hvorfor det var din nest siste dag egentlig? Jeg kunne sikkert også funnet på å sagt det til noen venner, familie ol. - Men en kunde?! 2 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Neh, var hennes unge. Gikk bort og trøstet den som om den hørte det, lol. Hvorfor sa du noe sånt at all? D: greit nok å spøke om andre ting, men å si at en unge er stygg liksom? Hadde jeg aldri fått meg til å gjort. Haha, vet ikke. Jeg er egentlig veldig glad i små barn og som tenåring vokste jeg opp med en liten gutt i huset også. Men den ungen var bare alfor stygg, noen måtte si det. 2 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Denne passer nok meget godt inne her 8 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Fantastisk hvor oppildnet folk blir her inne. Pass på blodtrykket folkens. Bra historie Wolf! Eneste jeg skrattet av på en god stund her inne. 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Det er sånt som egentlig bare skjer i Larry David-komedier. 4 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 I slike tilfeller pleier jeg å lyve på meg farskap... 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 I slike tilfeller pleier jeg å lyve på meg farskap... Det gjør du ikke når du har farskap å lyve mot Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 En historie om en sleip jævel på elkjøp. Jeg spurte min mor om hun kunne kjøpe en ny HDMI kabel til xboxen min. Hun kommer hjem med en kabel til 900 kroner fordi han på elkøp sa at denne var den eneste kabelen som funket til xbox. Ettersom hun aldri tar med kvittering fikk jeg ikke bytte. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå