Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett problem med de nye korgene, er at de ikke er lagd for folk over 165 cm. Jeg er 175 cm og må gå med skakk rygg/skuldre med de korgene.

Jeg er 182, og må praktisk talt amputere ryggraden hver gang jeg skal prøve å pakke opp varer på båndet i de butikkene der det ikke er plass for kurven i båndhøyde, så det ender bare med at jeg snur den opp ned på båndet. Hater dem.

 

Men i relativt trange butikker er det veldig deilig å slippe å kræsje i fjorten milliarder kundevogner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er EN type som har *litt* lengre håndtak, men nesten ingen som har den. Den er fortsatt alt for kort for en på 186. Ellers enig med at det er håpløst med alle idiotene som stabler ulike kurver oppi hverandre. Men noen butikker har jo knapt plass til EN stabel med kurver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjer det ofte at dere ikke får scannet inn strekkodene? Tror aldri jeg har opplevd det selv, har ihvertfall ikke reagert på det.

Var en gang den ene kassen på en av lokalbutikkene mine i Arendal ikke ville fungere, og hun som satt bak måtte slå inn alt manuelt, men kan ikke huske at det har skjedd andre ganger. Kanskje jeg ikke følger godt nok med.

Lenke til kommentar

Noen ganger er deler av strekkoden brettet inn/revet av, andre ganger er den printet utydelig, og atter andre ganger er den bare ikke lagt inn på kassa. Uansett er det tydeligvis noe av det morsomste kunder vet.

I kveld er det visning på naboleiligheten min. Krysser fingre og tær for det unge paret som ser awesome ut og hvor begge går på Gløshaugen! Det hadde vært så fantastisk med naboer på noenlunde samme alder og utdanning :love:

 

edit: hahaha ups. Trodde jeg var i forumkafeen......

Endret av Charlotte Q
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvis å få rabatt er en del av god kundebehandling, hvorfor har vi listepriser? Hvorfor har vi ikke et skilt hvor det står "Betal det du føler for"?

 

Det er egentlig et veldig godt spørsmål-nå er det slik at rabatt er et meget misforstått ord hos Norske kunder.

Gir man en kunde som handler for la oss si 100 kroner,en rabatt på 5%,så jubler kunden og er dritfornøyd,uten å tenke på at han/hun faktisk bare har spart 5 kr! :thumbup:

Lenke til kommentar

En kunde som spurte meg om rabatt på et vaskemaskinstativ i dag ettersom hun hadde kjøpt både vaskemaskin og kombiskap. Ga henne 100 kr rabatt på 799,- som var originalpris, og hadde vel fremdeles en hundrings i inntjening.

 

Ikke at jeg bryr meg særlig om brutto, jeg jobber på lageret ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syntes jeg har så mange fornøyde kunder om dagen. Noen ganger er det så lite som skal til. Og når jeg er i andre butikker selv så er de så glade/service-innstilte de også. Herlig! Digger den nye frisøren jeg går til feks. Kjøpte shampoo der sist og så snakket vi litt om diverse og hun spurte om jeg var fornøyd med den. Og jeg var ikke helt sikker på om jeg var det da. Da sa hun at jeg bare kunne komme tilbake og bytte den. "Men jeg har jo brukt omtrent halve flaska alt...". "Det ordner vi". :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen ganger er deler av strekkoden brettet inn/revet av, andre ganger er den printet utydelig, og atter andre ganger er den bare ikke lagt inn på kassa.

Noe som jeg som kunde synes er irriterende er betjening i kassa som prøver å lese av strekkoden både 10 og 20 ganger før de innser at de må punche inn varekoden manuelt.

 

Gi nå f etter 3-4 forsøk og punch den inn istedet for å prøve mange ganger til og kanskje få det til en av tre ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...