Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Har hatt en del kunder som har holdt på å gå fra kortet sitt i kortterminalen mens den står og hyler og piper, så jeg må si i fra eller gå etter dem med kortet. Hvordan er det mulig? :p

Det er en del som glømmer bilnøklene også, men de lar jeg bare ligge til de kommer inn igjen ettersom de ikke kommer til å kjøre avgårde uten dem :)

Det er ganske så lett, du trenger bare å være distre av deg og i en helt annen verden til tider :p

Har en sterk tendens til å glemme både kort og varer jeg har kjøpt. Er ofte det er noen som roper "du glemte ...." og hva enn jeg glemte. Hva kan jeg si, jeg er mega distre av meg til tider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eventuelt "telle" myntene i kassaaparatet.

"EN!" "TO!" "TRE!" osv mens du KASTER myntene tilbake i kassa for å lage så mye lyd som mulig. Hvis dere er to kan jo kollegaen stå lengre inn i lokalet og rope "TELLER DU KASSA NÅ?! VI STENGER JO OM TO MINUTTER!!!!!"

Drastisk, men til tider nødvendig :p

Nei, det blir i overkant passiv-aggressiv. Det er da lov til å spørre kundene høflig om de kan forlate lokalet snart. :)

De kommentarene her fikk meg bare til å flire så jævelige. Hørtes bare som det holder på å klikke for deg. :D

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

PIIIIIIIP PIIIPI PIIIIIIIIP !!!!!!!!!!

Jeg får bakoversveis av den ulinga alikevel samme komentaren hver gang "oi den må jeg ha"

Lyse lydtoner er ironisk nok både det som irriterer unge folk mest og det som er vanskeligst å høre for eldre.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du ikke vet om Los Angeles ligger i California, fortjener man ikke noe svar.

Hørte også på nyhetene under Svineinfluensaepidemien, at en eller annen krisetelefon fikk flust av hendvennelser fra folk som lurte på om Mallorca og Gran Canaria lå i Spania.

Var også på tur til Polen med klassen. Da vi hadde vært i Auschwitz-området i to dager, var det en jente som lurte på hvilket land vi var i...

EDIT: Har hatt en diskusjon med sistnevnte om hvorvidt Kreta er et selvstendig land eller ei.

Endret av Hanske
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kva var det? Kan vere du ikkje kan seie det, ser bare ikkje kva ein slik helpdesk kan bruke 5 timar på. :p

Skal sies at jeg jobbet en del for meg selv for å finne ut av problemene så det ble mye gåing mellom helpdesk og klienten sitt kontor, så jeg var nok ikke hos personen mer enn 1-2 timer.

Problemene innebar blant annet acrobat, printer driver, research og utskrift av et stooooort acrobay dokument. Maskinen som ble brukt var en imac med OS X 10.5.Jeg har brukt OS X i VELDIG liten grad fra før, og det er noe av grunnen til at ting tok tid også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...