Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Heh, fikk hjelp av en i køen i dag og jeg skulle til å gi han en 50-lapp for bryet, og samtalen gikk slik:

''Her, for bryet! :)''

''Neida, går helt fint det''

''Jo, jeg insisterer!''

''Neida, går helt fint det''

Svarer da kjapt ''ok'', og stikker.

 

.. Var det litt feil av meg?

Endret av QuickForceHD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, fikk hjelp av en i køen i dag og jeg skulle til å gi han en 50-lapp for bryet

Fikk hjelp til hva da?

 

Som kunde har jeg brukt den klassikeren. Ekspeditøren la opp til det ved å spørre om jeg skulle ha pose.

Ehm, svarer du på signaturen hans nå eller?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

hahahaha, så har du dei som er altfor varsomme ved bruk av cashguard. I all hovudsak sigøynarar(ja, det er alltid det.) som står med ein pose full av 1kroningar og puttar på ein og ein i skikkeleg Tore Andre Flo-tempo(kjempemorosam referanse til kveldens fotballkamp)

Lenke til kommentar

Trodde PUK-Kode fulgte med blandt alt rælet man får med når man kjøper en mobil. Ved nærmere ettertanke så kaster vel de fleste alt sammen, er vel bare jeg som sparer på alt (kjekt å ha).

 

Men jeg skal kjøpe meg ny mobil, så jeg gikk til telekiosken her jeg bor, og spurte om de hadde LG Optimus 3D inne, men fikk det korte svaret "Nei", av mannen bak disken som stirret konstant på pc'n.

Neinei tenkte jeg, og ventet på ett "Men vi kan bestille til deg", det kom aldri, han så bare veldig dumt på meg fordi jeg ikke gikk, jeg hadde jo fått ett "nei"...

Huff!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kunder som ikke forstår at man ikke har forutsettinger for å vite alt mulig rart er noe herk.

Jeg var på et hotell i forrige uke og gjorde en service jobb, så kommer en av de ansatte og spør meg hvorfor det er en annen type stikkontakter på badene til rommene (det var en sånn euro-type, ikke den runde). Jeg måtte bare svare at jeg aner ikke hvorfor det er slike stikkontakter på badene.

Alt jeg får tilbake er en syrlig "er ikke du elektriker?" Selvfølgelig snur han seg og går der i fra før jeg får svart.

 

Joda, jeg er elektriker. Men det var ikke jeg som kjøpte bygningen og ba om å få slike stikkontakter på badene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt jeg får tilbake er en syrlig "er ikke du elektriker?" Selvfølgelig snur han seg og går der i fra før jeg får svart.

Dette er stort sett mennesker som har et behov for å hevde seg overfor andre mennesker, og tro at de er mye bedre enn alle andre. De tør ikke å vente så du får svart, i tilfelle du har et godt svar som gjør at overtaket de mener de har fått forsvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er sikkert nevnt før i tråden.

 

men det virker som heeeele Norge glemmer pin-koden sin på søndager. :hmm: Hører mye rart.

 

«Ehh-eh- jeg skulle bytte mobil så glemte jeg koden min.»

«Jeg var litt uheldig og har glemt pinkoden min idag»

«Det står pluttselig pin blokkert tast puk, hvorfor det?»

«Faens drit, kaførr faen spør telefonen min etter PUK kode? Jeg har jo betalt fakturaen førr faen.»

 

Det er søndags morgen, jeg kan nesten kjenne stanken av alkohol gjennom telefonen.

 

Liker dem som er ærlige. :)

«Jeg var drita igår, kan jeg få puk-kode til mobilen?»

Det er det som er så greit med telenor, da er det bare og logge på og trykke på "vis puk kode" :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

 

Han var innom hos meg også, virkelig hyggelig og sympatisk kar. Han nevnte samme historie som hos deg, men han hadde glemt å kjøpe printer, og nå var kontaineren sendt. Så det endte med at jeg ringt SAS for å høre om printeren (uten eske) ville bli tillatt som håndbagasje. Sært nok, selv under målene som er maks for en koffert, så fikk jeg beskjed om nei.

 

Så da ble det ikke noen printer på han, men en morsom historie. Diskuterte blant annet hvor lett/vanskelig det ville bli å få tak i batteri til en HP PC i Ghana, spesielt når de ikke noen ordentlig adresse! :p

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kunder som ikke forstår at man ikke har forutsettinger for å vite alt mulig rart er noe herk.

 

Høres ut som 90% av kundene mine når jeg jobber nattevakt på helg.

 

edit: Forøvrig så er natt til Mandag en av de mest behagelige, samt til dels mest frustrerende av alle vakter.

Kundene som ringer på denne tia er så utrolig dritings og gåen etter helga at det krever en dugelig mengde konsentrasjon i å bare forstå hva de sier. I tillegg så klarer de ikke å gjøre rede for hvor de befinner seg. Så ringer de 5 minutter etterpå og lurer på hvor i "HÆLVETE!" det blir av bilen som var bestilt for 3 timer siden.

Det hele blir mest tragikomisk.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...