Populært innlegg sunde1990 Skrevet 15. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2011 Tok en fast kunde for å stjele i dag. Synd egentlig, ettersom hun alltid er hyggelig å slå av en prat med og ofte handler for store summer. Var et nokså frekt tyveri også, der hu så og si stjal rett med kassen. Etter å ha lagt fra seg noen varer på rullebåndet, la hun korgen ned på gulvet og la noen ting i rullebaggen sin, mens hun fant fram veska. Tidligere på dagen var det også en liten episode. En venn på jobben satt i kassa da en kjerring og dattera kommer for å betale. Moren spør dattera om hun skal ha noe røyk. Da personen i kassen spør om å få se ID på datteren, klikker moren fullstendig og sier at hun ikke har noe med det og begynner å kjefte og sutre. Hadde jeg ikke vært opptatt i kassen selv så hadde jeg nok gått rett bort og bedt hun til å dra en viss plass. Makan til oppførsel. 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr.Johanzen Skrevet 15. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2011 Enkelte kunder er rare. Kjefte på meg fordi butikken vedsiden av vår, ikke var åpen. 15 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg hadde synes det var rart hvis jobben reagerte på "Et øyeblikk, må bare betale for meg". Med mindre de du jobber for også er av typen som tenker at de har viktigere ting å gjøre enn å hilse hyggelig på de ansatte. Jeg er gjerne hyggelig mot de ansatte, men er jeg i telefon, så bryr jeg meg desverre heller lite om personen i kassa. I noen butikker så er det krevet at man snakker med kunden mer enn bare én setning for å finne ut hva kunden vil. Som der jeg jobber, hvor vi driver med en eller annen form for veiledning ved omtrent alle salg. Det er litt vanskelig å få til om kunden står i telefonen hele tiden Nå har jeg hele tiden nevnt "personen i kassa", ikke kundebehandleren som står i butikken og skal hjelpe Du får forresten meg som kunde igjen snart, bare å grue deg Lenke til kommentar
Populært innlegg Macklemore Skrevet 15. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2011 Hadde morsom opplevelse på Kiwi idag, Hadde kjøpt iste brus og noe snop. Kassefyren: Pose? Meg: Neitakk. Meg igjen 20 sek etterpå, jeg tar en pose likevel smiler jeg og gir han 1 kr. SÅ klikker det for fyren og kaster poser :S Bare ta poser! Ta så mange poser du vil og kastet dem etter meg. wtf? Tok en av posene og lo meg ihjel utenfor butikken! 29 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 I noen butikker så er det krevet at man snakker med kunden mer enn bare én setning for å finne ut hva kunden vil. Som der jeg jobber, hvor vi driver med en eller annen form for veiledning ved omtrent alle salg. Det er litt vanskelig å få til om kunden står i telefonen hele tiden No gjekk vel det mest handfaste eksemplet ut på å betale lunsj i ei betalt lunsjpause. Sist eg sjekka hadde du lite lunsj til salgs. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Marbyz Skrevet 15. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2011 Hadde morsom opplevelse på Kiwi idag, Hadde kjøpt iste brus og noe snop. Kassefyren: Pose? Meg: Neitakk. Meg igjen 20 sek etterpå, jeg tar en pose likevel smiler jeg og gir han 1 kr. SÅ klikker det for fyren og kaster poser :S Bare ta poser! Ta så mange poser du vil og kastet dem etter meg. wtf? Tok en av posene og lo meg ihjel utenfor butikken! Pff, bra forsøk: 32 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg mener det seriøst Men ser nå at dette så litt fake ut ... Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Kjempeseriøst Hadde dog vært morsomt å gjort noe slik på jobb, bare for pure jævelskap. Spesielt det med posene Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Off topic er fjernet fra tråden. Mer historier, mindre tull nå folkens . Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Greit. Idag så jeg en Rema-ansatt bake seg en svær prell før han gikk for å romstere i brødhyllene... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Greit. Idag så jeg en Rema-ansatt bake seg en svær prell før han gikk for å romstere i brødhyllene... Prell? mener du snus? Uff Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Hadde en ubehaglig opplevelse i mobilbutikken jeg jobber i i dag. kom inn narkoman som snakket dårlig norsk (han er norsk men snakker rart). Han var rappkjefta, snakket høy og nedlatende. Han ville ha pin kode til en mobil men hadde ikke legitimasjon. sa gjentatte ganger at jeg må ha legitimasjon men han ble surere og surere fordi han mener det er unødvendig. han ga opp etterhvert. hadde han fortsatt måtte jeg nok ringt vekterne. jeg og de andre kundene i butikken var helt satt ut av situasjonen og måtte stå noen sekunder for å behandle hva som skjedde:P Heldigvis var de andre kundene snille og han bak han storhandlet^^ ellers morsomt med søt jente som kommer inn med iphone der alt er zoomet inn og jeg bare tapper med 3 fingre på skjermen og denne er fikset på 2 sek^^ Yeah! edit: rettet skrivefeil Endret 16. juli 2011 av NinjaChriis 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Det er bare å trykke 3 ganger på hjem knappen tror jeg? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 nei... du gjør som jeg sa. dobbeltapper med 3 fingre på skjermen. IKKE hjemknappen. hvor har du det fra? 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Tre fingre? Er det ikke nok å double tappe med én finger? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei 3 for å skru av og på zoom og for å navigere i zoomet modus drar dj med 3 fingre. Dette står klart og tydelig i innstillingene for zoom. Jeg gjorde dete for kunden på 2 sek så ser ikke hvorfor dere kommer med feil svar hele tiden når jeg skrev hvordan i posten... 1 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei 3 for å skru av og på zoom og for å navigere i zoomet modus drar dj med 3 fingre. Dette står klart og tydelig i innstillingene for zoom. Jeg gjorde dete for kunden på 2 sek så ser ikke hvorfor dere kommer med feil svar hele tiden når jeg skrev hvordan i posten... Ikke vær så kjepphøy. Under Innstillinger -> Generelt -> Tilgjengelighet kan du stille "Trippelklikk på Hjem" til "Slå zoom av/på"... 5 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Ja. Men den er på defult av og må aktiveres. Ergo dette ville ikke fungert 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 En kunde ringer meg på jobb i dag og spør om noe teknisk med en forsterker han har kjøpt hos oss. Jeg jobber kun helg i denne jobben, og sier ærlig at jeg dessverre ikke vet, men om han enten har mulighet til å sende epost eller ringer opp igjen på mandag så vil han kunne få et vettugt svar fra andre som jobber der, hvorpå kunden ønsker meg en god helg og legger på. Forståelsesfulle folk 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå