Black Star Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvis kjeden deres hadde hatt baller, hadde de nektet å ta inn produkter som ikke brukte et standardbatter. Hehe... ja, da hadde vi hatt mange produkter på lager *ironi* Dama hadde ikke kjøpt kameraet hos oss engang... og vi har aldri hatt den modellen på lager. Allikevel prøver vi å ha de fleste tilgjengelige batterier på lager. Antakeligvis hadde hun vel kjøpt kameraet på Lefdal også, men de har vel minimalt med tilleggsutstyr av den typen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Var ikke helt 100% seriøs. Ser for meg at kamerabatterier er noe man helst ikke vil ha for mange av på lagr heller, de blir jo merkbart dårligere av å ligg på hylle en stund. Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Når kunder vet at dere har mange typer batterier på lager kan det være at de kommer innom for å kjøpe andre ting også, så dere tjener på det. Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Hadde en kunde i dag som ville ha pizzaen sin utkjørt, når pizzaen var ferdig var det gått ca 45min (var flere utkjøringer før) Jeg kjørte til ****gate 1b men tlf min var tom for strøm så jeg ringte på alle 12 ringeklokkene men der var det ingen som hadde bestilt. Jeg kjører tilbake med pizzaen og setter den i et varmeskap og tar en annen kjøring mens jeg venter på at han skal ringe, når jeg kommer tilbake fra den kjøringen så ringer jeg han siden han ikke hadde ringt. Da viser det seg at han egentlig bodde i ****gate 16 (hater bokstaver som ser ut som tall) Og jeg tar med en dressing og en brus som et plaster på såret, da jeg kommer fram er altandøra åpen så jeg plystrer bare litt siden mobilen min er tom for strøm og da beggyner han: kunde: *Peker på ringeklokka* Og sier at den er der! Jeg: ok??? (døra var liksom åpen) kunde: hva skal du ha? Jeg: *ser på lappen og det er slått inn feil!!* Sier 150kr (ca 50%+ rabatt) Kunde: *gir meg 200 lapp* Jeg: *finner ut at jeg ikke har en 50 lapp og ikke nok mynter heller* Sier at 100kr er greit (siden han nå har ventet nesten 1time og 45min) Kunde: Nei! (irritert tone!) Går inn og spør om noen har en 50lapp (noe de ikke hadde) spør så om noen har 25kr og kommer ut med dem. Jeg: det er greit. Kunde: Nei! her! (strekker ut hånda med pengene). Jeg: tar i mot (Nå tenker jeg bare WTF???) Kunde: peker også på dressingen og sier at den hadde han ikke bestilt! Jeg:Den skal du få gratis siden du ventet så lenge Kunde: Nei den skal jeg ikke ha! jeg: ??? Kunden tar pizzaen og brusen og går inn. Ville ikke dere ha tatt imot en pizza med gratis brus,utkjøring og dressing ved og bare betale 100kr??? i alle fall når du har ventet så lenge? Ble noe rotete En ting jeg reagerer litt på her. Ringer dere på alle ringerklokkene? Personlig ser jeg på det å ringe på tilfeldige ringeklokker som ganske uprofesjonelt, og ville aldri gjort det selv hvertfall For øvrig er jeg enig med Henrik C. Jeg har jobbet som sjåfør i 2,5 år, og har hatt en enkelt gang der jeg leverte etter 1 time og 45 min. Da fikk de pizzaen gratis, noe som for øvrig kunden har rett på hos oss etter 1 time og 30 min. Endret 16. juni 2011 av vebbiii Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Vi har ikke noen garanti eller rabatt om vi så er 3timer sen men jeg gir som regel rabatt Og som sagt telefonen var tom for strøm så jeg hadde ingen mulighet for og ringe personen! Derfor ringte jeg på hele bygningen så han skulle få pizzaen fortest mulig, det hjalp jo lite når adressen var feil Om det er uprofesjonelt eller god service vet ikke jeg. Og nei vi ringer ikke på alle ringeklokkene til vanlig. I går kjørte jeg faktisk en kunde for og hente bankkortet sitt siden hun hadde glemt det hos en venn. Dårlig service/Uprofesjonelt det også? Hun spurte faktisk om jeg kunne kjøre henne dit 3 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har du skaffet deg mobillader i bilen så er du profesjonell. 8 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg hadde det men den kortsluttet her om dagen og jeg har ikke fått kjøpt meg ny Så en mobillader er alt som skal til for og bli proff :!: Skal ta med meg det videre i livet ja 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Venter på pakke fra posten som skal leveres på døren... Den ankom terminalen klokka 6 idag morges. Begynner å bli sykt utålmodig, på tide at den kommer snart? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 De leverer vel mellom 16 og 22? Bring leverer tidligere på dagen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Henrik C Skrevet 16. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2011 Vi har ikke noen garanti eller rabatt om vi så er 3timer sen men jeg gir som regel rabatt Hvis du først kommer 3 timer etter at du sa at du skulle være der kan du stikke pizzaen et sted solen ikke skinner. 15 minutter er akseptabelt, men ikke mer enn det. Da bør det være en veldig god grunn, og at dere har mange utkjøringer er ikke en god grunn. Da må dere heller la være å ta i mot for mange bestillinger slik at man faktisk kan få tjenesten og produktet man betaler for, og la kundene være fornøyde. Hvis jeg bestiller pizza er jeg faktisk interessert i å spise mat til det tidspunktet jeg bestiller til, og når dere godtar det ved å gjennomføre bestillingen og bekrefte den forventer jeg jo at den er klar til den tiden. Kan jo trekke en annen parallell her -- du skal pusse opp badet ditt og avtaler at det skal bli gjort på én uke. Hva hadde du gjort hvis arbeiderne hadde brukt fem uker i stedet? Hadde vel blitt litt sur? Merk at jeg sier 15 minutter etter at det ble avtalt levering -- ikke fra det tidspunktet jeg ringer for å bestille. Er greit å skille slik, noen ganger bestiller man jo til et gitt tidspunkt, og er lite relevant å si hvor lang tid fra bestillingen kom til den ble levert, men man ser heller på hvor lenge det er siden avtalt leveringstidspunkt. 11 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 De leverer vel mellom 16 og 22? Bring leverer tidligere på dagen. Det varierer nok. Her i traktene kjører budene rundt på dagtid, altså mellom 12 og 16. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Å. Mente bare jeg hadde sett en TV-reklame om det. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Eeey, de ringte nå, problem solved! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg er egentlig enig i at en bør ikke ta imot flere bestillinger enn en klarer, og at en burde klare å levere i det minste før det er gått 15 min over fristen. Som da jeg bestilte pizza fra dem, og den kom circa 40 minutter senere enn planlagt. Så ventet nesten en time. Ikke at det gjør så mye, iogmed at Cryztek er en veldig god venn av meg - så går greit. Men er jo irriterende litt fordeom Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Pakke mottatt, pakke åpnet, telefon montert og startet, telefon fremdeles defekt og ubrukelig, telefon demontert, telefon pakket, pakke snart sendt igjen... 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Pakke mottatt, pakke åpnet, telefon montert og startet, telefon fremdeles defekt og ubrukelig, telefon demontert, telefon pakket, pakke snart sendt igjen... Har den vært his Moobi? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hva forventet du av de? Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Hva forventet du av de? Vet i grunn ikke? Hadde gjerne forventet at de skulle gjøre jobben sin skikkelig...? EDIT: Burde gjerne tatt hintet da de sender varene fra frankrike... Endret 16. juni 2011 av Olimaen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Pixmania gjør sjeldent jobben sin skikklig, er ikke uten grnd de ar hovedtema hos tv2 hjelper deg:P 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå