Winston Wolf Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Har selv hørt at å jobbe på Bunnpris på søndager er helt kurant. 250 kroner timen er ikke å forakte... 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg ønsker å få klargjort hva som er on topic .... Relasjoner som foregår mellom forbruker/kunde og salgsperson/serviceperson. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg hadde hatet å jobbe på bunnpris på helligdager. Alt for liten butikk (det har vel med at den må være mindre enn en viss størelse for å ha søndagsåpent?), og køen går jo fra kassen, snirkler seg mellom hyllene, og stopper ikke før flere meter ute i gaten utenfor. Man må altså stå i kø før man nærmer seg inngangen! Den som er i besittelse av et kjøretøy kan oppsøke nærmeste bensinstasjon og slippe hele kømaset. Det gjorde jeg på lørdag. Selv om det var et par kilometer hver vei, og bensinstasjonen er noe dyrere, var det verdt det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Se for dere at en gammel dame mister lommeboken sin på bakken. Dere er 10 meter unna og ser det. Dere tar opp lommeboken. Hvis dere nå ikke leverer den tilbake, er dette det samme som at dere utenfor butikken innser at "Oj, her er det skjedd en feil. Jeg har betalt for lite!". Det er ikke tyveri, men du blir på ingen måte en bedre person av å ikke prøve å gjøre ditt beste til å rette opp i feilen, selv om det ikke nødvendigvis var din feil at den oppstod. Tvert imot. Det er strengt tatt forskjell på en gammel dame og en butikk som omsetter for x antall milliarder. En annen ting er at det er antakligvis den gamle, fattige damen som vil bli sjeleglad og gi deg en liten påskjønnelse, mens fra butikken med millardomsetning vil du kanskje få en liten takk. var ille på lørdagen her på gulskogensentret. ingen viste det stengte 16.00 og når 1000-1200 biler skal ut av parkeringshuset samtidig ble det kaos:P folk brukte opp til 2 timer på å komme seg ut av parkeringshuset og senterområdet:P http://dt.no/nyheter/kokaos-pa-gulskogen-senter-1.6298857 Endret 13. juni 2011 av NinjaChriis 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Cryztek Skrevet 13. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. juni 2011 Hadde en kunde i dag som ville ha pizzaen sin utkjørt, når pizzaen var ferdig var det gått ca 45min (var flere utkjøringer før) Jeg kjørte til ****gate 1b men tlf min var tom for strøm så jeg ringte på alle 12 ringeklokkene men der var det ingen som hadde bestilt. Jeg kjører tilbake med pizzaen og setter den i et varmeskap og tar en annen kjøring mens jeg venter på at han skal ringe, når jeg kommer tilbake fra den kjøringen så ringer jeg han siden han ikke hadde ringt. Da viser det seg at han egentlig bodde i ****gate 16 (hater bokstaver som ser ut som tall) Og jeg tar med en dressing og en brus som et plaster på såret, da jeg kommer fram er altandøra åpen så jeg plystrer bare litt siden mobilen min er tom for strøm og da beggyner han: kunde: *Peker på ringeklokka* Og sier at den er der! Jeg: ok??? (døra var liksom åpen) kunde: hva skal du ha? Jeg: *ser på lappen og det er slått inn feil!!* Sier 150kr (ca 50%+ rabatt) Kunde: *gir meg 200 lapp* Jeg: *finner ut at jeg ikke har en 50 lapp og ikke nok mynter heller* Sier at 100kr er greit (siden han nå har ventet nesten 1time og 45min) Kunde: Nei! (irritert tone!) Går inn og spør om noen har en 50lapp (noe de ikke hadde) spør så om noen har 25kr og kommer ut med dem. Jeg: det er greit. Kunde: Nei! her! (strekker ut hånda med pengene). Jeg: tar i mot (Nå tenker jeg bare WTF???) Kunde: peker også på dressingen og sier at den hadde han ikke bestilt! Jeg:Den skal du få gratis siden du ventet så lenge Kunde: Nei den skal jeg ikke ha! jeg: ??? Kunden tar pizzaen og brusen og går inn. Ville ikke dere ha tatt imot en pizza med gratis brus,utkjøring og dressing ved og bare betale 100kr??? i alle fall når du har ventet så lenge? Ble noe rotete 23 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jo, det ville jeg. Utaknemmlige dritt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg hadde sagt nei til dressingen. Liker ikke dressing på Pizza. Når det er sagt, jeg hadde gjort det på en høflig måte, f.eks. "Takk, men jeg liker ikke dressing på pizzaen, så den trenger jeg ikke." 3 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hadde han vært hyggelig så hadde han nok fått pizzaen/alt gratis men når han oppførte seg så sært/frekk så tenkte jeg bare faen heller han får styre selv. Lenke til kommentar
Populært innlegg Henrik C Skrevet 14. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg tror jeg hadde nektet å ta i mot pizzaen, mest fordi jeg hadde lagd meg annen mat. Å vente i nesten 2 timer etter at man har bestilt mat er uakseptabelt. At du heller ikke klarer å oppføre deg sivilisert og bruke ringeklokke, men skriker og hoier på utsiden av døren gjør det ikke noe bedre. 28 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Om vi hadde vært 1t 45min forsinket, så hadde kunden fått maten sin gratis. Jeg pleier å ringe kunden om det skulle gå over 1t fra de har bestilt til de evt vil få maten, informere dem om at den er på vei og at de vil få halv pris. Noen ganger er det uansett umulig å overholde tidsfristen, da det ikke er fysisk mulig å dekke et område som, ihvertfall vi gjør, alene. Selv med to sjåfører er det begrenset hvor mye vi kan klare å få kjørt ut. Men så må man ta i betraktning at det også skal lages mat til dem i resturant og til dem som hente maten selv. Så det er ikke alltid vi får første pri Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Halv pris for en pizza som mest sannsynlig vil være kald etter en time, er et tilbud jeg ikke akkurat hadde slått til på. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Dessuten: Tsk, tsk, skal man bruke mobil til kundekontakt på jobb, skal man alltid ha nødlader og billader. Noob. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Husker da jeg bodde i et kollektiv på "vrien" adresse i Bergen. Like spennende hver gang vi bestilte pizza, når det nærmet seg timen var stemningen til å ta og føle på. Bikket det seksti minutter sto jubelen i taket! 5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg er uenig i at Cryztek er den som er "frekk her". Han sa jo at han ville tilbød pizzaen og det gratis, men når fyren er en hestkuk. Så er det ville ikke rart han ikke gidder det. Greit at det var sent å levere pizzaen, men dem hadde nok veldig mye å gjøre, og når han da kommer for å levere pizzaen - og vil egentlig gi alt gratis, mens kunden er bare dritsekk tilbake er det da ikke rart. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Halv pris for en pizza som mest sannsynlig vil være kald etter en time, er et tilbud jeg ikke akkurat hadde slått til på. Det er ikke gitt at maten blir satt inn med en gang den tikker inn hos oss ytterst sjeldent at jeg har levert kald mat, som regel er den rykende fersk når jeg tar den ut av varmebaggen. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg er uenig i at Cryztek er den som er "frekk her". Han sa jo at han ville tilbød pizzaen og det gratis, men når fyren er en hestkuk. Så er det ville ikke rart han ikke gidder det. Greit at det var sent å levere pizzaen, men dem hadde nok veldig mye å gjøre, og når han da kommer for å levere pizzaen - og vil egentlig gi alt gratis, mens kunden er bare dritsekk tilbake er det da ikke rart. Drittsekk tilbake? Han vil jo betale for det selv om han får avslag i pris. Skikkelig drittsekkoppførsel. Det han reagerte på var nok at han ble plystra på som ei bikkje, samt kan jeg tenke meg at han var rimelig sur fra før av siden pizzaen var så sein. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Bra dag på jobben i dag, egentlig. Bare hyggelige kunder, bortsett fra et gammelt damemenneske. Hun syntes det var heeelt utrolig at vi var utsolgt for batteri til akkurat hennes kamera, for Lefdal hadde jo sagt at vi hadde. For ordens skyld har vi ingenting med Lefdal å gjøre. Så hvordan de "visste" at vi hadde batteriet på lager, aner jeg ikke. Jaja. Jeg har nå bestilt inn det siste batteriet til dette kameraet som fantes i kjeden, så da blir hun vel fornøyd. Nå skal det sies at vi har nok over 100 forskjellige kamerabatterier på lager til enhver tid. Men allikevel finnes det flere typer batterier. Irriterer ganske kraftig at alle nye kamera på død og liv må ha et nytt batteri. Det er produsenten denne gamle dama burde vært sinna på, ikke oss. 8 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ja, men han oppførte seg alikavell litt krasen. Jeg vet godt at Cryztek ikke ville vært veldig frekk, eller uhøflig uten at vedkommende er det tilbake. Ja, er litt irriterende når pizzaen er sen, men når en tilbyr å gi ting gratis og det, så trenger en ikke bli enda surere. Og, når han så at fyren satt der, fra inngangsporten, og veltandøra var åpen. Så plystret han istedenfor. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nå skal det sies at vi har nok over 100 forskjellige kamerabatterier på lager til enhver tid. Men allikevel finnes det flere typer batterier. Irriterer ganske kraftig at alle nye kamera på død og liv må ha et nytt batteri. Det er produsenten denne gamle dama burde vært sinna på, ikke oss. Hvis kjeden deres hadde hatt baller, hadde de nektet å ta inn produkter som ikke brukte et standardbatter. Kan jo ikke forvente at kundene skal være kritiske. Det evrste er at det er litt sant, det hjelper jo ikke å være kritisk til noe når man ikke hAR alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå