Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

4-5 ganger i løpet av en nattevakt som deltidsansatt på statoil. Hysterisk morsomt.. nei.

Har brukt den flere ganger, selv om jeg vet utmerket godt hvor lite morsomt de er. Håpet er at de ikke er latere enn meg, som tok hintet og tok en runde med prispistolen. Jeg synes det er langt hyggeligere at de kommer med en dårlig spøk enn at de kjefter deg huden for fordi enten den i kassen, skiftansvarlig eller sjefen sjøl (alt etter hvem som har ansvaret i den aktuelle butikken) er fullstendi udugelig.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er nødt til å spørre om du har medlemskort, men er ikke meningen at man skal spørre om du ønsker å bli medlem. Informasjon om hvordan du blir medlem skal derimot stå lett tilgjengelig.

 

EDIT: Selv om det er lov å ikke spørre når de vet du ikke har da. Men det er ikke så lett å huske ansikter og koble sånne ting om man ikke gjør noe utav seg.

Endret av Fredrik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Måtte en tur innom et handlesenter rett etter jobb. Jeg gikk i uniformen med andre ord. Plutselig så stopper en person meg og spør hvor i senteret butikken jeg jobber i ligger. Måtte bare si sånn som det var at beklager men jeg jobber i en annen butikk, og ikke på senteret her, så det vet jeg ikke... Han begynner derfor å lure og grave siden jeg går med uniformen min, og jeg sier bare at jeg måtte ut på senteret rett etter jobb, så jeg har ingen ting med den butikken å gjøre...

 

Det kjipe her er at han faktisk ble irritert på meg fordi jeg gikk i butikkuniformen uten å engang vite hvor den tilhørende butikken var hen... :dontgetit:

Endret av Olimaen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

skulle gjerne hatt en butikk som var åpen 24/7 utenom shell siden jeg er ferdig på jobb rundt 23.00-24.00 :ph34r:

 

 

Starter du ikke gjerne deretter?

 

Starter man sent sover man gjerne lenge om morgenen.

Kan bekrefte at han veldig gjerne sover jævlig lenge om dagen :p

Lenke til kommentar

Har bodd her i drøyt 6mnd og nærmeste butikken her er en Coop Prix. Har handlet på Coop'en minimum 3 ganger per uke.

 

Hver jævla gang jeg har handlet har folka i kassen som har ekspedert meg spurt om jeg har medlemskort. Hver eneste gang har jeg svart "nei".

 

Ikke en gang har de spurt om jeg vil bli medlem når jeg har svart at jeg ikke har kortet.

Hvis du handler der så ofte, hvorfor har du ikke blitt medlem?

Lenke til kommentar

Fordi han forventer, som alle andre kunder, at hjernen hans ikke trenger å jobbe utover det å huske koden til bankkortet idet han trer over dørterskelen inn i en butikk. :)

Korrekt.

 

Jeg skrur av hjernen med en gang jeg går inn i en butikk. Den endeløse hjernedøde labbingen rundt i gangene er det noe deilig og befriende over. Og når man bare står å skal bestemme seg over to helt ubetydelige produkter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Har bodd her i drøyt 6mnd og nærmeste butikken her er en Coop Prix. Har handlet på Coop'en minimum 3 ganger per uke.

 

Hver jævla gang jeg har handlet har folka i kassen som har ekspedert meg spurt om jeg har medlemskort. Hver eneste gang har jeg svart "nei".

 

Ikke en gang har de spurt om jeg vil bli medlem når jeg har svart at jeg ikke har kortet.

 

Sikkert fordi det er latterlig trøttsomt når man først slutter å spørre, så brått har kunden fått seg kort og blir forbanna fordi man ikke spør. Opplevd det selv. Gjelder dog om man bare glemmer til vanlig óg.

 

 

Husker også at jeg bl.a. fikk huden full av kjeft en gang fordi brødet kostet 23,-, og det var visst helt skandaløst.. Så da var det bare å gi tilbake pengene med en gang. :thumbdown:

 

 

Edit: leifer og slikt

Endret av xKrib
Lenke til kommentar

Så be dem ta ut det som er ekstra, eventuelt si at nei, du vil ha ny kopp. Du spurte om 2 hg, og godtar overhodet ikke 50% over det du spurte om, for at så damen skal begynne å skrape ut litt etter litt til du sitter igjen med 2 hg lasagnemôs

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har bodd her i drøyt 6mnd og nærmeste butikken her er en Coop Prix. Har handlet på Coop'en minimum 3 ganger per uke.

 

Hver jævla gang jeg har handlet har folka i kassen som har ekspedert meg spurt om jeg har medlemskort. Hver eneste gang har jeg svart "nei".

 

Ikke en gang har de spurt om jeg vil bli medlem når jeg har svart at jeg ikke har kortet.

 

Jeg jobber selv på en Coop butikk bak kassen. Denne jobben er 100 % rutine. Hei. <Scan> Pose? Medlemskort? Kvittering? Ha en fin dag! På en vanlig dag har jeg mellom 300 og 450 kunder. Noen er der hver dag, andre har jeg aldri sett før. Noen av dem var der i går, men i dag kan jeg sverge på at jeg aldri har sett han/hun før. Av alle de faste kundene som handler i min butikk kan jeg bare si at jeg vet om EN (1) kunde som ikke har medlemskort. Dette var rett og slett fordi hun handlet i min kasse, svarte nei på medlemskort, og 10 minutter senere var hun der igjen og sa "Jeg har dessverre ikke skaffet meg medlemskort i de siste 10 minuttene, nei :)"

 

Vanligvis har jeg spurt absolutt alle kundene om de er medlem, men ettersom at noen blir litt sure når jeg spør, da de ikke er medlem, har jeg satt meg inn i et slags annenhver-kunde-system. Jeg spør derimot absolutt alle som er hyggelige; så kanskje det er der din forbannelse ligger.

 

Jeg kan forøvrig henvende deg til Bli Medlem-siden vår på nett, og dermed offisielt ha tilbudt deg sjansen :)

Endret av Toppris
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er forøvrig en Coop nærbutikk det er snakk om, ikke særlig stor og det jobber maksimalt 6 personer der. Kan tilogmed navnene deres utenat jeg. Og er alltid hyggelig og ønsker de en fin dag videre.

 

Takk for at en Coop-ansatt tilbød meg medlemskort! +100 respect.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...