NgZ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 4-5 ganger i løpet av en nattevakt som deltidsansatt på statoil. Hysterisk morsomt.. nei. Har brukt den flere ganger, selv om jeg vet utmerket godt hvor lite morsomt de er. Håpet er at de ikke er latere enn meg, som tok hintet og tok en runde med prispistolen. Jeg synes det er langt hyggeligere at de kommer med en dårlig spøk enn at de kjefter deg huden for fordi enten den i kassen, skiftansvarlig eller sjefen sjøl (alt etter hvem som har ansvaret i den aktuelle butikken) er fullstendi udugelig. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 12. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. mai 2011 Har bodd her i drøyt 6mnd og nærmeste butikken her er en Coop Prix. Har handlet på Coop'en minimum 3 ganger per uke. Hver jævla gang jeg har handlet har folka i kassen som har ekspedert meg spurt om jeg har medlemskort. Hver eneste gang har jeg svart "nei". Ikke en gang har de spurt om jeg vil bli medlem når jeg har svart at jeg ikke har kortet. 18 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) De er nødt til å spørre om du har medlemskort, men er ikke meningen at man skal spørre om du ønsker å bli medlem. Informasjon om hvordan du blir medlem skal derimot stå lett tilgjengelig. EDIT: Selv om det er lov å ikke spørre når de vet du ikke har da. Men det er ikke så lett å huske ansikter og koble sånne ting om man ikke gjør noe utav seg. Endret 12. mai 2011 av Fredrik 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Måtte en tur innom et handlesenter rett etter jobb. Jeg gikk i uniformen med andre ord. Plutselig så stopper en person meg og spør hvor i senteret butikken jeg jobber i ligger. Måtte bare si sånn som det var at beklager men jeg jobber i en annen butikk, og ikke på senteret her, så det vet jeg ikke... Han begynner derfor å lure og grave siden jeg går med uniformen min, og jeg sier bare at jeg måtte ut på senteret rett etter jobb, så jeg har ingen ting med den butikken å gjøre... Det kjipe her er at han faktisk ble irritert på meg fordi jeg gikk i butikkuniformen uten å engang vite hvor den tilhørende butikken var hen... Endret 12. mai 2011 av Olimaen 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 skulle gjerne hatt en butikk som var åpen 24/7 utenom shell siden jeg er ferdig på jobb rundt 23.00-24.00 Starter du ikke gjerne deretter? Starter man sent sover man gjerne lenge om morgenen. Kan bekrefte at han veldig gjerne sover jævlig lenge om dagen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Har bodd her i drøyt 6mnd og nærmeste butikken her er en Coop Prix. Har handlet på Coop'en minimum 3 ganger per uke. Hver jævla gang jeg har handlet har folka i kassen som har ekspedert meg spurt om jeg har medlemskort. Hver eneste gang har jeg svart "nei". Ikke en gang har de spurt om jeg vil bli medlem når jeg har svart at jeg ikke har kortet. Hvis du handler der så ofte, hvorfor har du ikke blitt medlem? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Fordi han forventer, som alle andre kunder, at hjernen hans ikke trenger å jobbe utover det å huske koden til bankkortet idet han trer over dørterskelen inn i en butikk. 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Fordi han forventer, som alle andre kunder, at hjernen hans ikke trenger å jobbe utover det å huske koden til bankkortet idet han trer over dørterskelen inn i en butikk. Korrekt. Jeg skrur av hjernen med en gang jeg går inn i en butikk. Den endeløse hjernedøde labbingen rundt i gangene er det noe deilig og befriende over. Og når man bare står å skal bestemme seg over to helt ubetydelige produkter. 9 Lenke til kommentar
xitd Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Har bodd her i drøyt 6mnd og nærmeste butikken her er en Coop Prix. Har handlet på Coop'en minimum 3 ganger per uke. Hver jævla gang jeg har handlet har folka i kassen som har ekspedert meg spurt om jeg har medlemskort. Hver eneste gang har jeg svart "nei". Ikke en gang har de spurt om jeg vil bli medlem når jeg har svart at jeg ikke har kortet. Sikkert fordi det er latterlig trøttsomt når man først slutter å spørre, så brått har kunden fått seg kort og blir forbanna fordi man ikke spør. Opplevd det selv. Gjelder dog om man bare glemmer til vanlig óg. Husker også at jeg bl.a. fikk huden full av kjeft en gang fordi brødet kostet 23,-, og det var visst helt skandaløst.. Så da var det bare å gi tilbake pengene med en gang. Edit: leifer og slikt Endret 12. mai 2011 av xKrib Lenke til kommentar
Populært innlegg Black Star Skrevet 12. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Kan ikke folk lære seg å lese annonser riktig. Vi har en del gode tilbud der jeg jobber denne uken, da det er et år siden vi utvidet butikken til en såkalt "flagship-store". Så får vi en kunde som vil kjøpe en iPad til en pris som er meget gunstig selv for den eldre versjonen. Men da han senere finner ut at det ikke er iPad 2 så blir han sur, og ha pengene tilbake. Når det står "iPad" i annonsen, så mener vi iPad, ikke iPad 2. Hadde vi ment iPad 2, så hadde vi skrevet "iPad 2" Og hvis man tror man får en iPad 2 32GB wifi 3G til 2999 kroner? Da lever man i drømmeland... EDIT: endret tegnsetting (Ipad -> iPad) for å unngå hets, drapstrusler og forfølgelse av Apple-fanboys (no offence) Endret 12. mai 2011 av Marekatten 14 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Når skal kundene lære seg å lese? jobber i en europris buikk der det er mange europris butikker og en europirs PLUS butikk som har endel egene tilbud. MANGE kunder kommer og skal ha varen men må forklares at det er feil butikk. kunder er blinde er min konklusjon:P Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Når skal ICA innføre et fastpris-system på varmmaten? Hvis jeg ønsker å kjøpe 2hg lasagne, er det selvfølgelig ikke greit med 2,8hg! 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Så be dem ta ut det som er ekstra, eventuelt si at nei, du vil ha ny kopp. Du spurte om 2 hg, og godtar overhodet ikke 50% over det du spurte om, for at så damen skal begynne å skrape ut litt etter litt til du sitter igjen med 2 hg lasagnemôs Endret 12. mai 2011 av Zeke 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Haha! I dag har jeg Yoshi på ankomstlista! :!: 2 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Haha! I dag har jeg Yoshi på ankomstlista! :!: er mario og peach på den samme lista også eller? 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Eg kjenne ein som faktisk heite Joshi til etternamn. Han har opplevd fleire gongar medan han søke på jobb at folk trur han er useriøs. Lenke til kommentar
Populært innlegg Shablagoy Skrevet 13. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. mai 2011 For en tid tilbake hadde vi en større oppussing i butikken, hvilket medførte at vi holdt stengt noen dager. Dørene sto allikevel mye åpent (altså bokstavelig talt), pga at det var veldig mange som jobbet i butikken disse dagene, og det ble mye trafikk ut og inn. I tillegg til at dørene faktisk ble skiftet ut. Det var fantastisk å få bekreftet atter en gang, hvor utrolig dumme mange folk er. Ikke lar de seg stoppe av en helsides annonse i lokalavisa, som sier det er stengt. Ikke lar de seg stoppe av den store plakaten utenfor butikken som sier det er stengt. Ei heller bryr de seg særlig om at det ikke finnes kasser i butikken (disse ble byttet ut), eller at butikken ser ut som et rent helvete. At det er rundt 30 personer der, som borrer, vasker, bygger hyller og flytter varer, er opplagt noe kunder synes er helt greit i butikken de handler i. Det får meg til å lure på hvorfor vi skal være så nøye med å holde det ryddig. Det var morsomt de 2-3 første gangene en "kunde" kom inn, men når det skjer 20-30 ganger, hver dag, blir man ikke annet enn forbannet. Spesielt når kunden faktisk blir sur på oss, etter at han/hun har funnet seg varer, og vi dessverre må fortelle at man ikke får handlet. "Det kunne da ikke jeg vite!!" 21 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Har bodd her i drøyt 6mnd og nærmeste butikken her er en Coop Prix. Har handlet på Coop'en minimum 3 ganger per uke. Hver jævla gang jeg har handlet har folka i kassen som har ekspedert meg spurt om jeg har medlemskort. Hver eneste gang har jeg svart "nei". Ikke en gang har de spurt om jeg vil bli medlem når jeg har svart at jeg ikke har kortet. Jeg jobber selv på en Coop butikk bak kassen. Denne jobben er 100 % rutine. Hei. <Scan> Pose? Medlemskort? Kvittering? Ha en fin dag! På en vanlig dag har jeg mellom 300 og 450 kunder. Noen er der hver dag, andre har jeg aldri sett før. Noen av dem var der i går, men i dag kan jeg sverge på at jeg aldri har sett han/hun før. Av alle de faste kundene som handler i min butikk kan jeg bare si at jeg vet om EN (1) kunde som ikke har medlemskort. Dette var rett og slett fordi hun handlet i min kasse, svarte nei på medlemskort, og 10 minutter senere var hun der igjen og sa "Jeg har dessverre ikke skaffet meg medlemskort i de siste 10 minuttene, nei " Vanligvis har jeg spurt absolutt alle kundene om de er medlem, men ettersom at noen blir litt sure når jeg spør, da de ikke er medlem, har jeg satt meg inn i et slags annenhver-kunde-system. Jeg spør derimot absolutt alle som er hyggelige; så kanskje det er der din forbannelse ligger. Jeg kan forøvrig henvende deg til Bli Medlem-siden vår på nett, og dermed offisielt ha tilbudt deg sjansen Endret 13. mai 2011 av Toppris 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Det er forøvrig en Coop nærbutikk det er snakk om, ikke særlig stor og det jobber maksimalt 6 personer der. Kan tilogmed navnene deres utenat jeg. Og er alltid hyggelig og ønsker de en fin dag videre. Takk for at en Coop-ansatt tilbød meg medlemskort! +100 respect. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå