Populært innlegg makingFaces Skrevet 10. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. mai 2011 Kanskje han vet når butikken får varer? True dat. Men jeg løp alltid inn på lageret, telte til ti, tvinnet en tommeltott eller to eller plystret en trall, før jeg løp ut igjen med mitt mest beklagende uttrykk for å formidle at akkurat nå er vi DESSVERRE helt utsolgt. Selv om det dreide seg om kalddrikker og vi på Ica hadde en egen brusmann som kom og fylte på for oss, så vi hadde ikke sånt på lager i det hele tatt. Bare paller med store flasker som vi aldri gikk tom for uansett. Angående tidligere nevnt "nei du kan ikke FÅ men du kan kjøpe", minnet meg på at jeg nylig så verdens... leieste? morsomste? smartass-este? bussjåfør, true story. Satt meg på bussen på holdeplassen i sentrum noen minutter før avgang. På bare få minutter så jeg flere mennesker stikke hodet inn bussdøren og spørre: "Er det lenge til bussen går?" Sjåfør: "Ja det blir lenge til bussen går, ja". "Åja...", tusle videre. Sjåfør, mumler for seg selv: "Men jeg kjører bussen nå." 32 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Da hadde jeg klikket! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Barnacle Skrevet 10. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg hadde humret 13 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Slike "morsomheter" fra servicepersoner er som regel ubehagelige å få som kunde. Skjønner at det er irriterende å bli spurt flere ganger over kort tid om akkurat det samme, spesielt siden jeg har vært i samme posisjon selv, men det er tross alt en del av jobben deres. 5 Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Språknerder og serviceyrket er kanskje ikke den beste kombinasjonen alltid? 5 Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Få vare/kjøpe vare-, bussen går/bussen køyrer-vitsar er vel motstykket til kvitteringsvitsane frå kundar. Den som vitsar føler seg like smart, og den som blir vitsa med syns det er like teit, på begge sider. Det er mitt inntrykk. Endret 10. mai 2011 av enixitan 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 hva om det er siste buss som går og bussjåføren drar denen og kunden går og kommer tilbak noe etter og bsssen har gått. slikt skal ikke busssjåfører holde på! her mister man jo buss Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Få vare/kjøpe vare-, bussen går/bussen køyrer-vitsar er vel motstykket til kvitteringsvitsane frå kundar. Den som vitsar føler seg like smart, og den som blir vitsa med syns det er like teit, på begge sider. Det er mitt inntrykk. Ikke glem klassikeren når man kjøper deodorant: "Trenger du pose?" "Neida, tar den under armen." Endret 10. mai 2011 av Dorian Gray 3 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Eller når det ikke er prislapp på hylla. "Gratis den da eller? HAHAHAHAHAHAHA" "sukk" Endret 10. mai 2011 av Alt-Ctrl 7 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hørte den 2 ganger i dag:P Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Seriøst, jeg hater den. De står alltid der så jævla fornøyde som om de tror de har kommet med den beste vitsen noensinne. 3 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Seriøst, jeg hater den. De står alltid der så jævla fornøyde som om de tror de har kommet med den beste vitsen noensinne. For ikke å glemme vitsen "Jeg vant!!" når folk får penger igjen fra CG. Var morsomt første 2-3 gangene jeg hørte den. Nå, 5 år etter og 91148917 vitser senere, er jeg bare lei. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Seriøst, jeg hater den. De står alltid der så jævla fornøyde som om de tror de har kommet med den beste vitsen noensinne. For ikke å glemme vitsen "Jeg vant!!" når folk får penger igjen fra CG. Var morsomt første 2-3 gangene jeg hørte den. Nå, 5 år etter og 91148917 vitser senere, er jeg bare lei. Den hører jeg også en del ganger når transaksjonen blir godkjent (betaling med bankkort). Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Er skikkelig drittlei av å høre den "ja, men da er den vel gratis da?" hvis det ikke står pris på hylla eller strekkoden ikke vil slå seg inn. Og litt velstående folk som later som de ikke har penger og later som de er overraska mens sier "jøss, godkjent i dag også, ikke dårlig" når da har tasta pinkoden. Folk som sier "så skal jeg ha litt rabatt" eller "så må jeg få litt rabatt", uten videre. Nei du verken SKAL eller MÅ få noe som helst din nisse! Skaff deg en kundekonto som andre folk har hvis de vil ha rabatter. Så hadde jeg en morsom fyr som kom inn og skulle betale noe litt dyre greier til rundt 4000 elns, og spør om jeg kan gi han litt rabatter ettersom han var blakk nå, og de hadde samme varen billigere et annet sted. Siden han er en god kunde så ga jeg han noen hundrelapper i avslag selv om det er en vare vi egentlig ikke gir rabatter på. Så plukker han opp en jævlig tjukk bunke med penger og blar ut noen 500-lapper uten at bunken minker nevneverdig. Jada, blakk my ass! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Kanskje resten skulle brukes til husleia? ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 For meg er kontanter tullepenger, men det er fortsatt mange som velger å ta ut hele lønna (trygden) når den kommer. De føler vel de har bedre oversikt på den måten. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Mye mulig. Men hadde du sett bilene han kjører rundt i, så skjønner du at det ikke er en mann med lite penger Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Nå er ikke plastikkpenger noe bedre egentlig, ser ikke pengene engang. Du bare drar kortet, trykker på noen knapper også får du ta med deg en ny bil til 400 000,-. Høres jo egentlig absurd ut, men det funker jo. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Apropo buss. Leverte bilen på verksted i dag og tenkte å ta bussen hjem, for første gang på en mannsalder. Bussen kjører inn på holdeplassen og har fire skjermer(en på hver side) som alle viste rutenummeret og rutenavnet eg skulle på. Eg gikk derfor på, sa hvor eg skulle og fikk beskjed om at den ikke skulle dit. "Det står på utsiden at du skal dit" sa eg. "Eg må ha sett feil" fikk eg beskjed om. Javel tenkte eg og gikk og satte meg igjen. På skjermene sto det fortsatt samme rutenummer. Noen minutter etterpå lukker bussen dørene, skjermene bytter til det rutenummeret den skal ha og kjører. Litt lenger bort spretter det opp noen ungdommer som brøler "f**n" mens de løper etter bussen uten å ta den igjen. Tre timers ventetid på neste buss.... Samtidig kom min buss kjørende, med rett rutenummer på skjermen. 5 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 kan jo være han er blakk og de pengene er holdt av til noe annet da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå