QuickForceHD Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Vet ikke helt om jeg kan poste det her, men uansett: Det er ALLTID en tjukk 40 år gammel mann som kjører postruta her. Han er serriøst tom i hodet, og bruker flere år på å legge posten. Jeg blir fader meg så sur at jeg vil smæcke til den duden ass! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Bare lurer på hvorfor du irriterer deg over postbudet, jeg er som oftest ikke hjemme når det er her, og hvis jeg er og jeg hører det så kan jeg ikke si at jeg blir irritert over det. 5 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Får du virkelig SÅ spennende post? Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 8. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Det er ALLTID en tjukk 40 år gammel mann som kjører postruta her. Han er serriøst tom i hodet, og bruker flere år på å legge posten. Jeg blir fader meg så sur at jeg vil smæcke til den duden ass! 100% enig i det du sier her! Det at det er en mann, er i seg selv en skam. At han er tjukk er jo på grensen til forkastelig, men det tar virkelig kaken når du sier han er rundt 40 år gammel. Herregud lissom! Jeg synes posten burde vise nok integritet og kun sende veldreide kvinnelige modeller mellom 18-25 år. Synes du burde smæcke til han og si det. Endret 8. mai 2011 av Mchansern 65 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Må da finnes andre yrker man kan være middelaldrende og feit i? 5 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 ^ De aller fleste andre sjåførjobber? [/slem] Men enkelte snakker så lavt at det er plent umulig å høre hva de sier. Det er nesten bare hvisking, og selv om man ber de gjenta nummeret flere ganger, så hever de ikke stemmen så mye som én prosent engang. Klarer de ikke å tenke på at når det er mye støy rundt, så må man heve stemmen bittelitt? Jeg er så utrolig lei av folk som ikke klarer å snakke tydelig og skikkelig. Jeg tar telefonen, venter et sekund og sier TY DE LIG hvor de har kommet, liten pause, navnet mitt. "Heidetermumlegrumle har du time ledig? Blablabla, klart vi har, hva var navnet ditt igjen? "Mumlegrumle" Beklager, det er mye støy rundt her, kan du gjenta det? "Mumlegrumle". Ender med at jeg ber om telefonnummeret og søker opp navnet på nett..... Grunnen til at jeg venter et lite sekund før jeg snakker er forresten fordi jeg selv hater når folk tar telefonen (særlig hvis det er fasttelefon) og gjør seg ferdig med presentasjonen før telefonen har nådd opp til ansiktet. Ååå. Også jeg som har telefonskrekk fra før.... Men, er nå snart ferdig på skolen og ferdig med all denne telefoneringen, så blir det bensinstasjon og Ica igjen i sommer. Gleder meg til å bryne skoletysken min på alle turistene Regner med det blir noen morsomme historier ut av det! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Megaoctane Skrevet 8. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg kan komme med noen taxi historier igjen, siden det er stille her. Kjørte nedover Kongsveien fra Holtet, og når jeg nærmer meg gamlebyen står det en kvinne der. Veiva med armen, så jeg stoppet. Hu var en prostituert, etnisk norsk, litt gammel og trolig rusmisbruker. Hun lurte på om jeg kunne kjøre henne til Oslo S. Jeg skulle dit uansett, så ber henne sette seg inn. Hun har en lårkort "kjole" som har glidelås foran som strekker seg fra hals og helt ned. Hun synes jeg var veldig snill, og spurte om jeg ville at hun skulle "socke" meg, vanligvis kostet det 200kr, men side. Jeg var så snill kunne jeg få det for 50kr!! Takket nei, og satte henne av på Oslo s. En annen gang, tidlig lørdag morgen, så ble det bestilt tur fra majorstuen til Asker. Skikkelig voksen "mid 30" årig kvinne. Utrolig sexy kledd. Setter seg foran i bilen. Lang tur, så vi begynner å prate, mens hun driver og sminker seg ved å bruke speilet i "solskjermen". Hun var prostituert hun også, og hadde mange faste kunder. Skulle til en ned i Asker. Prisen var 1800kr for en kveld, men siden han hun skulle til hadde med en kamerat var prisen mye høyere. Husker ikke lenger hvor mye. Når vi var fremme, kom mannen ut for å hente henne. Hun ble sittende i bilen og ba ham betale drosjen. Det var en måte for henne å forsikre seg om at vedkommende var en OK person, hvis de lagde fuss om regningen, pleide hun å avlyse og kjøre hjem igjen. Men han her betalte, så hun tok tingene sine og sa hadet og dro. Sto en gang på Bislet. Kl 07 på morgenen en lørdag. Så ringer det i drosjemobilen. En kvinne hvis eksakte ord var: "hadde det ikke vært deilig å starte dagen med et herlig knull?" Ble helt satt ut. Hun ga meg adressen og ba meg komme. Måtte spørre en del ganger om hun var seriøs? Adressen var litt unna holdeplassen. Hun kunne ikke ha sett meg, og hun kunne møtt på hvem som helst når hun ringer holdeplassen. Takket nei. Hadde smæk gjort det heller, men det virket så absurd at jeg tenkte meg at enten drev de gjøn, eller så var det "skjult kamera" 19 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Sikkert noen kolleger som hadde det gøy, angående den klokka 7 på morran Lenke til kommentar
Populært innlegg ikkeaktiv Skrevet 8. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2011 Her i påsken var det en kar som skulle kjøpe påskegodt hos meg og trengte hjelp til å finne ut hvilken som var best. Ettersom det ikke er en påske uten 4pk påskeegg med melkekrem nevnte jeg selvfølgelig denne. Han valgte den og da jeg spurte om han ville ha pose takket han pent nei, la pakken med påskeegg i hånden min og ønsket meg en riktig god påske. Koselig. 38 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lemon Skrevet 9. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2011 På fredag opplevde jeg at en kunde henta ut en pakke, gikk ut døra og kom tilbake et minutt seinere. "Du, jeg ville bare si til deg hvor deilig det er å bli ekspedert av folk som er så blide og hyggelige. Det er ikke alltid jeg synes postfolk er like koselige, men det her satte jeg skikkelig pris på. Jeg håper du skal begynne å jobbe her oftere." :') 17 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jente/dame i kassa som så temmelig sliten og lei ut. Avslutter handleturen med en, "Hade bra, ha en fin dag videre" Virket som hun i kassa satta pris på det. 7 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 For en helt du er! Er ihvertfall ikke normal høflighet å si farvel og ønske en person en god dag videre... 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 For en helt du er! Er ihvertfall ikke normal høflighet å si farvel og ønske en person en god dag videre... Dette innlegget blir nok slettet for OT. Men hvor ofte hører du det? Som regel så sier man hade med ryggen til fordi man skal pakke varene i posen... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvorfor det? Er da relevant til tråden, som handler om interaksjoner mellom kunder og arbeidere. Jeg gjør ihvertfall slikt hver gang jeg handler. Som oftest går det slik: "Det blir XXX kroner, takk" "Jess, tar det på kort" "Kvittering?" "Gjerne. Tusen takk, ha det bra da!" Og så pakker jeg poser. Trodde det var relativt normalt jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Sier alltid "Ha det bra, ha en fin/god dag videre". Er normal høflighet og folkeskikk. Verste jeg ser er folk som sier "Ja, også skal jeg ha en pose!". Snakk normalt please. Prøv med "Kunne jeg fått en pose til?" Hilsen en som aldri har jobbet i en matbutikk, men som faktisk har oppdragelse. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 For en helt du er! Er ihvertfall ikke normal høflighet å si farvel og ønske en person en god dag videre... Ingen av de fem personen forran i køen sa noe mer enn bare "hade". Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Om 14 av 15 i en klasse stryker, betyr ikke det at han siste er skoleflink når han får en 2'er. Selv prøver jeg alltid å få sagt farvel på en skikkelig måte. Selv om det tar litt viljestyrke når man støter på kassadamer som ser ut som om de har grodd fast i stolen bak kassen, med lodd i munnvikene. Urk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jente/dame i kassa som så temmelig sliten og lei ut. Avslutter handleturen med en, "Hade bra, ha en fin dag videre" Virket som hun i kassa satta pris på det. Det blir alltid satt pris på. Elsker kunder som gjør det, de er ikke akkurat i flertall. 6 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det som føles best er når folk sier: "også vil jeg kjøpe en bærepose". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå