Hanske Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Næh, chill'a, han var bare på besøk hos bahman Khalid. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Spesielt. Ringte de selv en gang, hyggelig fyr. Dette er en stund siden så jeg husker ikke alle detaljer. Men bildet på TVen vår hadde blitt rart (vanskelig å forklare), jeg hadde prøvd alle innstillinger på kontrollen uten hell, prøver noe tilfeldig i menyen til CD og TVen blir plutselig svart. Skjønner at jeg ikke får fikset det selv men må ringe inn for å få noen til å guide meg gjennom menyen tilbake dit jeg var for å få bildet på igjen. Jeg skrur av og på tuner for å få meg "ut" av menyen om dere skjønner, slik at jeg er på samme punkt som personen jeg ringer til vil være. Vet ikke hvorfor det skjedde, men jeg ringer nå inn og forklarer problemet og ber han om å guide meg til punkt "B" i menyen, joda det gjør han. To opp, enter; en ned, enter; tre ned, enter; en ned, enter. Og vips var bildet på igjen. Vi begynner å prate om hva som kan ha skjedd og han vil gjerne prøve det selv så jeg holder linja. Joda, det samme skjer hos han, bildet blir svart og nå er det jeg som må guide han gjennom menyen igjen. Var litt artig egentlig. Husker ikke hva jeg trykte på, men det var tydeligvis en ganske heftig bug i systemet. 5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg var mildt sagt noe overasket men også litt forbanna inni meg... Så har sendt mail til CD for å spørre om feilen, samt en liten klage.. Jeg trodde gode norskkunnskaper var grunnleggende for å få denne type jobb? Canal Digital har outsourcet kundeserviceavdelingen, med det resultatet at de fleste der er latterlig inkompetente. Det tar dem tre måneder å bestille montør. I stedet leverer de felmelding, gjør ingenting, gjør ingenting, sender inn feilmelding, og gjør ingenting. (samtlige henvendelser innholdt i praksis "JEG TRENGER MONTØR" pakket inn i høflighetsfraser. "Flott" å se at de ikke har blitt bedre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Glad jeg har Altibox. Har ringt inn dit 2 ganger, fått fin service hver gang. Den ene gangen var da boksen streiket helt, og da sendte de en kar hjem hit 3 dager senere og da fikk jeg en ny. Har ikke så mye å klage på, alt i alt god service. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Glad jeg har Altibox. Har ringt inn dit 2 ganger, fått fin service hver gang. Den ene gangen var da boksen streiket helt, og da sendte de en kar hjem hit 3 dager senere og da fikk jeg en ny. Har ikke så mye å klage på, alt i alt god service. Jeg vil har også Altibox å må skryte litt;) Dekoderen tok kvelden sist søndag og etter flere timer med at boksen bare loopet ringte jeg feilmeldinga. ca 3-4 min i kø. feilsøking via serie nr. Ja jeg ser at du har gammal boks, kom inn så bytter vi i en HD boks uten kostnad. vi har egentlig stengt men om du sier fra nå gjør jeg klar en boks du kan hente. ( Dette var sist søndag) Konge service 7 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bytte boks er CD flinke til også. "Ser ut som det er problemer med modemet ditt, vi sender deg et nytt.", og det ble levert på døre innen to døgn, med en ferdig sedingslapp for å returnere det gamle modemet. Men det kan virke som om terskelen for å sende saker de ikke forstår videre er ganske mange hakk for høy. Men historien til vesleengen er jo helt hinsides, tror ikke den karen har jobb lenge. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Lyse/Altibox er ikke vanskelige å ha med å gjøre når dekoderen ryker. De har flere kontorer der man kan stikke innom og levere fra seg den gamle boksen, og få ny uten spørsmål. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bare drittselskapet CanalDigital som har 3-5 ukers leveringstid på drittproduktene sine. Alt må sendes fra Sverige. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Bare drittselskapet CanalDigital som har 3-5 ukers leveringstid på drittproduktene sine. Alt må sendes fra Sverige. Kvifor? Dei eigas jo av Telenor. Eg hadde ein klar formeining om at dei var basert i Noreg. Dessutan er det kortare avstand mellom Oslo og Gøteborg enn Oslo og Tromsø, for å gi ein samanligning avstandsmesseg. Endret 3. mars 2011 av Hanske 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Som sagt, modem levert på døra innen 48 timer til meg i Bergen. kan hende de ikke har like god forsyning av mindre kritiske produkter som dekoder. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Støtter oppunder teorien om IT-service på videregående skoler. Ja den er elendig 1 Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bare drittselskapet CanalDigital som har 3-5 ukers leveringstid på drittproduktene sine. Alt må sendes fra Sverige. Kvifor? Dei eigas jo av Telenor. Eg hadde ein klar formeining om at dei var basert i Noreg. Dessutan er det kortare avstand mellom Oslo og Gøteborg enn Oslo og Tromsø, for å gi ein samanligning avstandsmesseg. Ja, og poenget var? Siden jeg bodde i Tromsø, så var jeg utenfor det gode selskap i Oslo og Bergen. Telenor og CanalDigital har aldri klart å levere annet enn dyr elendig service og dyre drittprodukter til meg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Et barn på svømmekurset i dag. Han hoppa rett uti vannet der han fint kan stå. Han står i to sekunder før han kaster seg fremover for å prøve å svømme. Og setter i å grine mens han gjentar flere ganger "jeg kan ikke svømmeeee". Og søkte trøst hos faren sin. Samme skjedde da han skulle plukke opp en ring fra bunnen, men da sa han "jeg klarer ikke å puste under vaaaaaaann". Ingen gråting etter det, og han klarer nesten å svømme. Endret 3. mars 2011 av Knut Knudsen 5 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jeg føler meg som en dårlig kunde i dag. På mandag var jeg innom den lokale fotobutikken og spurte om å få se på Canon EOS 7D. De hadde ikke det på lager, og heller ikke noe demomodell, men selgeren skulle få en kollega til å ta med sitt private med inn i butikken, så jeg kunne komme ned på torsdag (i dag) og prøve det. Så klarte jeg å glemme det. Endret 3. mars 2011 av Zeke Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Jeg tror jeg er en forferdelig gjest å ha på et hotell. Jeg vet akkurat hva jeg skal spørre om når jeg er ute og reiser for å få det beste rommet osv. Jeg misliker sterkt når jeg får sånne gjester selv! Jeg ville hatet å ha meg selv som gjest i hvert fall Endret 3. mars 2011 av triha Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Bare drittselskapet CanalDigital som har 3-5 ukers leveringstid på drittproduktene sine. Alt må sendes fra Sverige. Kvifor? Dei eigas jo av Telenor. Eg hadde ein klar formeining om at dei var basert i Noreg. Dessutan er det kortare avstand mellom Oslo og Gøteborg enn Oslo og Tromsø, for å gi ein samanligning avstandsmesseg. Ja, og poenget var? Siden jeg bodde i Tromsø, så var jeg utenfor det gode selskap i Oslo og Bergen. Telenor og CanalDigital har aldri klart å levere annet enn dyr elendig service og dyre drittprodukter til meg. Poenget var at leveringstiden ikke nødvendigvis øker selv om noe sendes fra Sverige. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 På jobben får vi en del greier fra statene. Kjører vi ut ordren innen halv fem fredag ettermiddag har vi pakken på mandag. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg tror jeg er en forferdelig gjest å ha på et hotell. Jeg vet akkurat hva jeg skal spørre om når jeg er ute og reiser for å få det beste rommet osv. Jeg misliker sterkt når jeg får sånne gjester selv! Jeg ville hatet å ha meg selv som gjest i hvert fall Fortell fortell! Stikker på hotell i helgen selv! Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg tror jeg er en forferdelig gjest å ha på et hotell. Jeg vet akkurat hva jeg skal spørre om når jeg er ute og reiser for å få det beste rommet osv. Jeg misliker sterkt når jeg får sånne gjester selv! Jeg ville hatet å ha meg selv som gjest i hvert fall Fortell fortell! Stikker på hotell i helgen selv! Ring opp på forhånd og si at du er kjempe allergisk mot støv og dyr. Hvis du venter med å si det til du står der er det ikke like troverdig, og de kommer til å sette deg på et vanlig rom uten teppe. Dersom du ringer på forhånd får du ett av de nyeste og mest freshe rommene (nesten garantert). Du kan også nevne det ved insjekk at du har ringt på forhånd, fordi at du er så allergisk. Dette styrker troverdigheten, og sannsynligvis vil resepsjonisten sørge for enda en gang at det blir et fint rom. Om du reiser med noen, så er det lurt å si at dere feirer noe (bursdag, jubileum etc.), og i den anledning ønsker et fint rom med utsikt. Hvis du i tilleg, ved insjekk, nevner at du reiser mye, og har bodd på mange forskjellige hoteller med forskjellige standarder, så får resepsjonisten et ekstra kick til å gi deg et godt rom. - Dette er i allefall noen av de knepene jeg bruker 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå