Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plager meg veldig at jeg ble skjelt ut av en av mine kolleger på jobb. Greia er at vedkommende ikke er fra Norge, så det å skjelle meg ut er en ting, men hvordan skal jeg vite hva jeg har gjort galt når jeg ikke forstår hva vedkommende sier? Hadde jeg forstått hva vedkommende skjelte meg ut for, så kunne jeg selvfølgelig gjort noe med det... :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar

har nylig startet deltidsjobb i matbutikk (første jobb i matbutikk). Litt ny i ting kan man si :p Kom en kar innom som skulle har paracet. Tok en ut av hylla og gav karen. 1 time senere kom han tilbake, sur som ei potte :p Hadde tydeligvis gitt han stikkpiller istedenfor svelgeversjonen :p artig artig :)

Lenke til kommentar

*Kunde ser på skjerm til 6995,-*

 

Kunde: "Stemmer den prisen der?"

 

Jeg: "Ehh ja skal da det, har du sett den noe billigere noen andre steder?"

 

Kunde: "Ja dere er jo dyre, *huskerikkenavn* selger den for 6990,-. Merkelig det, trodde dere skulle være billige. Får du ordnet det hvis jeg eventuelt skulle kjøpe eller?"

 

 

FAEN hva folk skal kvie seg for for å spare 5 jævla kroner!

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Kunden fikk lesefeil på chippen sin idag. Han slo kortet alt han kunne ned i terminalen på 3. forsøk. Kortet brakk inni terminalen. Han skyldte på meg/terminalen/butikken. Jeg flirte.

 

smarte folk :)

men har folk enda ikke skjønt at det å bare tørke av chippen med whatever gjør at det funke?

Folk ser jo ut som de har sett Sonja naken når jeg gjør magien min og tørker lett av korta til folk som sier at "nei chippen min virker aldri den.."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En måte å "lure" seg unna sure kunder/gjester i hotellbransjen er å oppgradere rom, gi et finere bord i restauranten, gi en flaske champis, gi dem en opplevelse spandert av oss etc.

 

Hørte om to tilfeller som var litt...uheldig, kan man si. Snarere korttenkt.

 

Blindeforbundet hadde nemlig vært på besøk på et hotell hvor de hadde fått en dårlig start. Det de fikk som kompensasjon var det fineste området i restauranten, kalt "utsikten". Ironisk.

 

En annen gang hadde AA vært der (samme hotell), og hadde hatt en lignende situasjon. Når de kom inn i restauranten var det satt fram vin med notat hvor det sto:

Vi beklager det inntrufne, og håper vi kan glede med to flasker med *navn på vin*.

 

Haha :!:

Haha, genialt! :D

Lenke til kommentar

Situasjon gjust nu:

 

Gjest på hotellet: Selger dere snus?

Jeg: Nei, vi selger bare sigaretter.

Gjest: Jaha. Du har ikke snus altså?

Jeg: Nei, dessverre.

Gjest snur seg halvveis bort fra disken, før han vender om og spør ENDA en gang: Du har ikke snus altså?

Jeg: Nei, kun snus (lettere irritert tone)

Gjest: Så du har ikke sigaretter i det hele tatt?

Jeg: Nei.

Gjest: Ikke på hele hotellet???

Jeg: NEI!

 

Åååi!!

Endret av triha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...