Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, det er Kondomeriet. Så har man NN AS og et par andre jeg ikke kommer på i farta. Skjønner godt at folk ikke vil at alle skal vite hva de får, men jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre, og jeg har som regel glemt det idet de går ut døra. Det eneste jeg har moret meg over i etterkant var en fyr som skulle hente en pakke fra USA. Blikket streifa over tolldeklarasjonen, og der sto det "latex doll". Det var litt søtt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha. Innrømmer at jeg har vurdert det, men akk nei. Hadde en kamerat som også jobba i Posten som fortalte det en gang.

Ei venninne jobber i Posten. Hun sier at ettersom alle firma som selger erotikk eller "leketøy" bruker falskt navn og sjelden eller aldri endrer det, så vet de på Posten ganske raskt hvilke firma som bruker hvilke navn :)

Lenke til kommentar

Er litt morsomt når det gjelder kondomer i butikken også. Hvis kundene ikke finner kondomene, så spør de meg, og da snakker de så fort at jeg ikke får med meg hva de egentlig spør om, slik at de rødmende må gjenta seg. De fleste er veldig stive i blikket når de legger kondomene på båndet under dagens VG... Er tydeligvis veldig tabu å handle kondomer i dagligvarebutikker...

Lenke til kommentar

Jobbet selv i butikk tidligere, synes ikke noe om å forklare ting for kundene på den måten. Om kunden ikke finner varen så er det bare å vise/hente selv. Kan ikke gjøre det med alle når en sitter i kassen selvfølgelig, men når det er en kunde man slår inn varene for så hadde jeg nok gått lenger for å hjelpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt off-topic, men den er så bra. Synd klippet ikke lå på youtube.

 

"Rich

Or they . . . or they say, "Do you want the easy way to get there?" [reels] No. No. I want to be tortured and left for dead on the side of the road.

 

I was in Canada once, and I'm asking directions . . . I was trying to this friend's farm, and I stopped this farmer, and he . . . and he says, uh, "You go down the road about three miles, and then you'll see a big, dead possum in the middle of the road. And go left there." "How do you know the dead possum'll be there?" And he said, "Would you pick up a dead possum?""

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...