Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Hadde en utrolig morsom og hærlig opplevelse på fredag like før stengetid. En fast kunder kommer inn(riktignok litt beruset, men i godt humør). Hun jeg jobba med og jeg prata litt med han som vanlig. Fyren er 1,95 høy og det sier jo sitt. Stor mann. Like bak han i kassen kommer det en annen fast kunde, en fyr på nesten 2,10 ;) for ett syn sier jeg bare. Fikk latterkrampe. Fyren på 1,95 så plutselig ut som en dverg :) er litt vanskelig å beskrive situasjonen, men for oss som opplevde den var den morsom. Godt begge de to lo med oss :)

Ellers gjorde jeg psykolgen litt flau her en dag. Han kom bort til meg og snakka noe om kos med sjokoladesaus osv(dere skjønner sikkert tegninga). Så jeg sa bare til han: "det står på den andre siden, bare hent den så er jeg klar". Han ble temmelig flau ja......

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ Torstein: Ja, kødding om sjokoladesaus og diverse bruksområder er jo jævla ille.

Så vidt jeg har fått med meg så kjenner Geggse og psykologen hverandre fra før, eller at han har et sånt kundeforhold til han.

Kjenner han gjennom at han handler så og si hver dag, pluss han kjenner en av mine kollegaer. Visste ikke han var pyskolog før jeg ble fortalt det. Men han vet ikke at jeg vet det tror jeg. Uansett tar jeg igjen med samme mynt :) er det som gjør det litt morsomt. Vi er begge med på spøken. Han sa til meg for ikke lenge siden at hvis jeg syntes han ble for drøy, måtte jeg gi beskjed til han, så skulle han slutte med det.

Lenke til kommentar

@ Torstein: Ja, kødding om sjokoladesaus og diverse bruksområder er jo jævla ille.

Så vidt jeg har fått med meg så kjenner Geggse og psykologen hverandre fra før, eller at han har et sånt kundeforhold til han.

Kjenner han gjennom at han handler så og si hver dag, pluss han kjenner en av mine kollegaer. Visste ikke han var pyskolog før jeg ble fortalt det. Men han vet ikke at jeg vet det tror jeg. Uansett tar jeg igjen med samme mynt :) er det som gjør det litt morsomt. Vi er begge med på spøken. Han sa til meg for ikke lenge siden at hvis jeg syntes han ble for drøy, måtte jeg gi beskjed til han, så skulle han slutte med det.

Synes han mildt sagt høres ut som en snodig type! ;)

Lenke til kommentar

Det er vel en offentlig link, så håper ikke hun vil synes det blir feil av meg å legge den ut. Det er jo absolutt ikke ment som uthenging. Jeg synes faktisk det er ganske imponerende etter å ha sittet og lest litt i den nå:

http://eirinkristine.blogg.no/1233702471_velkommen_til_min_blo.html

Men nok off-topic :)

Slik hun skriver, kan hun vel ikke være veldig utviklingshemmet...

Lenke til kommentar

For noen år siden forhåndsbistilte jeg noen billetter på en Kinofilm, da meg å noen venner skulle betale de spurte hun i kassen " Hva skal dere betalere med?" da klarte ikke han ene av oss å dy seg å svarte " jeg vil gjerne betale med gress" fikk dette som svar " DET ER FOLK SOM BETALER MED KORT!!!!!" hu ble veldig morsk, men det var så morsomt :new_woot:

• Liker 5
Lenke til kommentar

I dag var Avistyven her.

Han kommer innom fra tid til annen. Det er ikke alltid vi legger merke til han, så det hender at han får med seg en avis eller to.

I dag så jeg han uti lobbyen i en anstrengt sittestilling i sofaen foran peisen.

Jeg gjør som vanlig, hilser med et vanlig "Hei" og smiler.

Han så litt skremt bort på meg og mumlet noe jeg ikke kunne skjønne.

Jeg rydda vekk litt kaffekopper, og gikk tilbake til resepsjonen.

Når jeg snur meg, ser jeg at han står ved avisene og leser overskriftene. I hvert fall er det det han vil at jeg skal tro. Om han står å tenker på hvordan han kan ta med seg en uten at jeg legger merke til det, vet jeg ikke, men antakeligvis er det det han gjør.

Alle ansatte på hotellet kjenner til Avistyven. Så hver gang han er her, holder alle et ekstra øye med han. Han har vært gjenganger her i flere år, og han var noe av det første jeg fikk beskjed om under opplæringa: "Når du ser Avistyven må du alltid stå i nærheten av avisene.". S

å det gjorde jeg.

Jeg gikk veldig diskret nærmere avisene med noe jeg kunne sette opp i en utstilling, slik at det skulle se ut som at det var formålet med å nærme meg avisene.

Når jeg er framme ved utstillingsvinduet fikk han det plutselig veldig travelt, og trippet fort ut døra.

Ettersom at han reagerer sånn hver gang, så er jeg litt usikker på om han fikk med seg en avis i dag.

Damn you, Avistyven!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...