Alt-Ctrl Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg sa det var helt greit, ønsket de en god dag videre og helg, før jeg snudde meg tilbake til kunden min! Da kjenner jeg at det sier dunk, og jeg får ruteren i ryggen!! Snurt går de ut av butikken jeg står der målløs! Jaja, nå er jeg i alle fall på ferie og kan lade batteriene! Har du det på video ville jeg anmeldt de. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Mye mulig sikkerhetskameraene plukket de opp, men jeg orker virkelig ikke bruke energi på sånt! Blir mer oppgitt og skuffet over oppførselen til slike mennesker, enn hevngjerrig! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er det mulig.... Har aldri opplevd noe sånt hos oss. Kanskje dere i rødt tiltrekker dere litt mer sinte mennesker? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skjortene våre er blå! Tror det der kunne skjedd hvor som helst, men det er første gangen jeg har opplevd noe sånt selv, eller hørt om! Rart nok så har jeg opplevd så mye bajs i det siste, at hadde det ikke vært for at jeg også får mye ros for kunnskap og servicenivå, så hadde jeg begynt lure på om jeg var problemet! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vel, litt av kluet er jo at de (vi) som er litt "ekstreme" i uttalelse, intensitet og hygge og trivelighet og kunnskap og prating osv gjerne blir oppfattet som meget meget hyggelige av 90%, og 10% takler oss rett og slett ikke spes godt.. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Cola911 Skrevet 28. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Kom en gammel dame rullenes inn i butikken med rullatoren sin og skulle handle, rett før stengetid , oppgitt spør jeg om jeg skulle hjelpe henne med å finne tingene hennes. Underveis i handleturen snakket vi om appelsiner og været (bl. a. sa hun at det var mye is på fortauet og finne tv-programmer på tv om kvelden). 10m senere var vi ferdig, og jeg spurte pent om hun kunne pakke varene sine ute (noen av dere vet jo hvordan det er med denne rulator pakkingen som jeg aldri blir klok på) Når vi var ferdig med å stenge 10m senere sto hu og pakket enda, så jeg tilbød meg å kjøre henne hjem Hu ble superglad og takket ja 2-3km (!) og 1 kamferdrops senere var vi fremme. Etter hun hadde takket for kjøreturen og veldig bra service spurte jeg om hun kunne komme tidligere neste gang, det skulle hun.. hehe Megaleif Endret 29. januar 2011 av Cola911 27 Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det er i slike situasjoner man bare skal være glad for at de aldri vil komme tilbake. De kommer nok tilbake for å hente ruteren de leverte for service. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Black Star Skrevet 29. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2011 Mye usaklige off-topic innlegg her for tiden. Har slettet en større mengde. Å påpeke skrivefeil, feil måte å uttrykke seg på og lignende er nettopp det vi aller helst vil unngå i denne tråden. Mange av dere har vært aktive i tråden i lang tid, og må ha fått med dere utallige oppfordringer fra både meg og andre moderatorer om at vi skal prøve å holde off-topic til et minimum, også kommer dere med usaklige innlegg som det der? Skjerp dere... vi vil lese historier om kunder. Ikke at du synes det er feil å si ditt foran datt. Sorry utbruddet, men nå håper jeg vi kan få litt mer on-topic i denne tråden 16 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 @theseppo Bruker dere hefter når dere gir opplysning, eller sjekker det bare datasøk ? Jobber med ruteopplysning til daglig jeg og, og opplever at 177 er helt på bærtur som regel. Eneste grunn jeg bruker 177 i jobbsammenheng er når jeg lurer på hvilken rute som går til ukjent stedsnavn for meg, for så å sjekke ruteheftene. Vi bruker rutehefter... Lenke til kommentar
Populært innlegg Shablagoy Skrevet 29. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2011 Hadde en kvinnelig kunde innom her om dagen, typiske klage-på-alt-typen. Hun syntes kremfløten vi hadde hadde for dårlig dato. Den gikk ut den 31., og dette var vel den 26. Dette oppdaget hun da i kassen, så jeg fikk høre alt sammen. Hun klager liksom til en av de hun handler med, selv om det opplagt er ment for mine ører. Anyway, det litt morsomme var at hun hadde med en ganske så ung gutt, vil tro 7-8 år gammel. Gutten: "Er det ikke den 26. i dag da?" Mor: "Jo, men det er for dårlig holdbarhet.." Gutten: "Når skal du bruke den da?" Mor: "I morgen" Gutten: "Ja...?" Ble veldig glad i den gutten. Sa akkurat det jeg tenkte. 49 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vamos Skrevet 29. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2011 Sier vel litt om intelligensnivået til kvinnen, i forhold til sin egen sønn(?). 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg Javisst Skrevet 30. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2011 Hadde ett tilfelle av søling med kassen her om dagen... Hvis noen søler, så sier jeg bare at dette fikser jeg, bare ta deg en ny vare du. Denne gangen var det en colaflaske som gikk i gulvet... Resultatet var at flaska fikk en liten sprekk på bunnen som gjorde at overtrykket fikk den til å spinne sirkler og sprøyte cola over alt. Jeg sto så klart midt i skuddlinjen og hylte mens jeg prøvde å komme meg i dekning, men heldigvis fikk kunden has på den sinte og løpske flasken og holdt den i ro, fremdeles med colaspruten som sto flere meter bortover gulvet. Jeg klarte å putte den rasende flasken oppi et bosspann slik at den kunne hvese seg ferdig. Min grønne uniform var dynket i brun og klissete cola da jeg gikk igang med å vaske et sirkelrundt område med 3 meter radius. Det positive er vel at kundene rundt fikk seg et skikkelig show 29 Lenke til kommentar
Populært innlegg Black Star Skrevet 31. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Jeg misliker sterkt folk som prøver å gjøre seg viktigere enn de er... En kunde begynte å brumme skikkelig da jeg "overså" han i køen. Det han ikke hadde fått med seg, var at det er kølappsystem. Det står store plakater ved inngangen om dette, men det hadde han ikke sett. Han mente at nå hadde han ventet lenge nok, kølappsystem eller ikke (tror han hadde vært der mye kortere enn enkelte som hadde kølapp). Bare for å få fred, så gikk jeg med på å ekspedere han der og da. Hvis ikke hadde han brukt lenger tid på å krangle med oss enn det hadde tatt han å trekke kølapp og vente på tur. Han virket noe agressiv også, så jeg tok rett og slett ikke sjansen. Nåja... han skulle da se på noen skikkelig dyre kamera, og skulle ha til sammen fire av de dyreste kameraene vi hadde. Det er kamera som koster rundt 50.000 kroner pr. stk og brukte lang tid på å poengtere at det hadde blitt en handel på cirka 200.000 kroner. Men ettersom han hadde måttet vente så lenge, og fått så "dårlig service" (hallo, vi prioriterte han foran alle andre), så skulle han ikke kjøpe hos oss. Det var tydeligvis så viktig å si det, at han måtte krangle seg forrest i køen fremfor å bare gå. Men så begynte han plutselig å bable om at han skulle kjøpe kameraene i morgen hos oss allikevel, men måtte leie et av de i mellomtiden for han trengte de nå. Han insisterte på at jeg skulle spørre butikksjefen om det var mulig, noe han sa at selvsagt ikke gikk. Da presterer han å si at når han ikke fikk med seg at han sa at han skulle deponere for hele summen på kameraet (han hadde ikke sagt et ord om det), så ville han ikke handle hos folk som var så uoppmerksomme Men... så er det slik at jeg har begynt å gjennomskue folk. Han hadde slettes ikke peiling på kameraene han snakket om, så dette var bare spill for galleriet. I tillegg var han rusa på et eller annet, uten at jeg klarte å definere hva det kunne være. Han var pent kledd, men hadde en eller annen for for rusavhengighet. Antakeligvis prøvde han seg på å få "leie" et kamera rimelig og aldri komme tilbake med det ved å prøve å få oss til å tro at han skulle legge igjen 200.000 kroner i butikken dagen etter for så å bli sur når det ikke gikk. Så utrolig kjedelig å måtte bruke tid på sånne individer når det er lang kø i butikken... kan ikke disse folka bare mure seg inne hos seg selv? Da hadde de gjort samfunnet en STOR tjeneste. Endret 31. januar 2011 av Marekatten 21 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Håper han anmeldte bussjåføren? 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fy faen for en jævla idiot. Den bussjaføren burde få sparken, og aldri få sette sin fot i en buss igjen. Ei bil for den saks skyld. 3 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det er bare å ringe selskapet, de pleier å unnskylde seg fort... 1 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nå er det garantert to sider av den historien... 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tja, med mindre de stod og fortalte seksuelle intimdetaljer som bussreisende absolutt skal slippe å overhøre, så tror jeg den sjåføren sliter uansett. 4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Men da hadde det ikke vært nødvendig for buss-sjåføren å henvise til den homofile av de to som søppel, sånn hvis det bare var sex-detaljer. Da burde det jo være det samme hvilken legning noen har... 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fekk ei lita oppleving av dårleg kundebehandling i dag på elixia: Meg: "Hei, ehhmmm... me skulle ha lånt ein lås kvar" (dei lånar ut gratis låsar dersom du har gløymd, eg og ein kompis trengte det) Dame: "Jodå" *finn fram låsane* "Denne står det 165 på, og denne står det 000 på" *gir 000-låsen til meg* Meg: "Er det greit om eg endrar koden?" Dame: "Nei." Meg: "Jammen, eg meinar... 000, liksom" Dame: "Nei når du først har glømt låsen di-" Meg: "ok ok" Fekk skikkelig den følelsen av at eg var ein idiot som ikkje klarte å huska låsen min. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå