Jakke Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er slik reglene er i Sverige. Godta det. Det er faktisk en del som er bedre enn i Norge: Kommer en på 20 og en på 17 inn på polet, så skal man sjekke leg på begge, om det er tydelig at de er sammen. 1 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Moderatormelding Hold dere til emnet! Innlegg som gikk på å diskutere regler i Norge kontra Sverige er fjernet Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Bamsefar: Den kjørestolen var utrolig digg, men ser ikke akkurat solid sammensatt ut. Tror det hadde vært bedre å kjøpe en halv bil på skraphandelen, og montere pedaler, ratt og gir der de hører hjemme i kupeen. Hadde blitt mer realistisk og. Men også temmelig dyrt. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg vurderte faktisk å finne en vraka RX7 for å bruke interiøret til det, pluss frontruta og prosjektor Hadde vært kult 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Jeg ville koblet bilens ekte ratt til lekerattet på innsiden, så man styrer med bilens originale kontroller. Det er mer solid. Jeg påpeker dette fordi den konstruksjonen så utrolig spinkel ut. Ikke rart den brøt sammen hele tiden. Å ta en bil som utgangspunkt ville vært mer solid. Men sikkert sprengt budsjettet om dette er en midlertidig utstilling. Endret 21. januar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jaja, tenkte på privat for min del iallefall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen kunder kunne jeg rett og slett slått ned om jeg hadde fått lov. Jeg jobber i en bowlinghall, og kom på vakt klokken 18 idag og en bursdagsbowling var igang. Når de skulle komme å betale, så stod de 20 cm fra meg og sa dette høy: "Neste gang tar vi det på svømmehallen, det er myyyye bedre der.". Det er så irriterende at jeg har ikke ord! De skulle også betale halvparten hver, og jeg slo feil den første gangen, og da bryter hun ene hora ut "Men greit det, vi trenger ikke betale altså. Vi kan bare gå hvis du vil?" Fikk så lyst til å gi henne noen fine gloser, men holdt meg for god til det. Jeg vet hvem dama er og hun er sånn sær person. Vet du hva jeg kaller sånne folk? FEIG! Liker du ikke tilbudet vårt, si det til oss på en skikkelig måte! FUCK OFF! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, enig. Har aldri jobbet noe slikt sted, men jeg kan levende forestille meg den agresjonen man ville fått i en slik situasjon. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har jo jobbet mye i butikk tidligere og det er ikke akkurat uvanlig at varer ikke er priset på hyllen (selv om de burde være det). Alltid like morsomt når kundene prøver seg på en dårlig og eldgammel utbrukt spøk, "er vel gratis denna eller? heheheahehaehheha" med det styggeste selvfornøyde gliset du kan tenke deg, som om de akkurat har kommet med en genial vits jeg ikke har hørt før. Jobbet tidligere i Coop Marked, en liten og rotete butikk. Sjefen kjøpte stadig vekk inn slike små greier som folk kunne kjøpe som gave, krus, pyntegreier, duk, stort sett alt mulig slags rask. Vi hadde også en kaffetrakter som stod til utstilling. Inn kommer det et par i 30-årene, dama har noen spørsmål ang trakteren og plukker den opp, av en eller annen grunn skal hun se på undersiden og snur den på hodet. Det er selvfølgelig en vanlig kaffetrakter hvor kaffen renner ned i en glassbolle, den sklir ut og knuses på gulvet. Hun bare ser dumt på meg og sier noe ala dette "uhm, øhm, vi får vel se litt videre vi, hadebrada (småjogge ut i bilen)". Fikk ikke ut et eneste ord. Og det er jo alltid like gøy når kunder kommer på lørdagskvelden rett før stengetid med 5 avfallsposer med pant ... Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Og det er jo alltid like gøy når kunder kommer på lørdagskvelden rett før stengetid med 5 avfallsposer med pant ... ååå jaaa. Når det bare er minimal bemanning igjen Koste meg også veldig den fredagskvelden da panteautomaten hadde så vondt i viljen sin, og jeg skulle slutte på jobb én time før stengetid... Hørte klirr klirr, klirr klirr på vei for å stemple ut.... To fulle søppelsekker og fem handleposer... Det hadde vært skikkelig drittsekk å bare stikke hjem siden det da bare skulle være igjen to på jobb.... For å toppe kransekaka var ingen av flaskene eller boksene skikkelig tømt, og jeg vil ikke engang spørre meg selv hva alt det klisset og sølet egentlig var, for hadde jeg tenkt noe mer på det hadde jeg vel fått mareritt om panteflasker for resten av livet. Åhuff. Kjenner det er temmelig deilig å være arbeidsløs gitt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Prøv å være arbeidsløs i 1 år. det er GØRR 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Sikkert nok, men det er så vilt mye bedre å gå på skole igjen enn å bare jobbe drittjobber 3 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det er kjedelig å jobbe annenhver helg (aka arbeidsledig). Iallefall i ett år. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Bedre en å ikke ha jobbet i det hele tatt på 1 år og ikke ha skole heller xD. Men har blit veldig god i cod da xD 1 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Siden det er så mange panteguruer her. Har 3-4 sekker (boss) med flasker som skal pantes, pluss 2 kasser med 0,5 litere. Hvordan burde jeg gå frem? Tidlig om morgenen kanskje? Endret 22. januar 2011 av cozmos Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Siden det er så mange panteguruer her. Har 3-4 sekker (boss) med flasker som skal pantes, pluss 2 kasser med 0,5 litere. Hvordan burde jeg gå frem? Tidlig om morgenen kanskje? Kiosk eller butikk? : ) Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Butikk ja.. enten et kjøpesenter eller den lokale kiwi'en. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Butikk ja.. enten et kjøpesenter eller den lokale kiwi'en. Ville ikke tatt det alt for tidlig, ei heller alt for sent. Vi har egen dedikert flaskegutt fra 16-20 på Menyen hvor jeg jobber i ukedagene, men mange som kan det. Ville sagt at mellom 10 og 20 hadde vært enklest for butikken. Ivertfall hos oss Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Butikk ja.. enten et kjøpesenter eller den lokale kiwi'en. Ville ikke tatt det alt for tidlig, ei heller alt for sent. Vi har egen dedikert flaskegutt fra 16-20 på Menyen hvor jeg jobber i ukedagene, men mange som kan det. Ville sagt at mellom 10 og 20 hadde vært enklest for butikken. Ivertfall hos oss Enig her. Men unngå 16-tida på hverdager. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Unngå små nærbutikker som har en liten, ustabil drittmaskin som må tømmes hele tiden. Har du et billass med flasker, kan du kjøre til en større butikk som takler større kvanta. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå