Geggse Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ei kollega av meg ble kalt for idiot i dag av en kunde pga hun ikke kunne prisen på en flaske tuborg i hodet. Fikk se vedkommende på kamera etterpå og så at det var en fyr som ikke så helt stabil ut da. Men uansett, makan til oppførsel. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Second that! Hvilken invalid ansatt kan ikke prisen på en tuborg i hodet?! Herregud. Dagens service er så utrolig dårlig. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg bamsefar Skrevet 20. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) :realmad: Vet du hva dette er? Det er en kjepp opp i toern, som gir meg lyst til å vri om nakken på små barn, frekke voksne og ikke minst mennesker som prøver å være "morsom". For de som ikke ser, så er det et Logitech G27 montert på et Evolution Playseat med slide og girkassestøtte. Foran det står en av toppmodellene til LG, en 55" LED 3D TV, Bose Cinemate II og en PS3 med GT5 stående i. Hvorfor står det der? Det ble satt ut i forbindelse med GT5, for selvfølgelig trekke kunder. Nå er GT5 blitt lunkent, vi har ikke hverken stol eller rattsett på lager, men det står fortsatt der til underholdning for massene! Mest for å være snille! Totalt sett så setter det seg en plass mellom 25 og 50 mennesker hver dag i utstyr for 7-8000kr, og ser på en lyd og-bildepakke til femgangern. Totalt sett så går jeg og fikser nevnte oppsett 5 ganger om dagen, siden folk ikke eier folkeskikk og river og drar som om de eide skiten! I dag så rant begeret over, så her kommer en rant til min "kunde", som oppsummerer mine følelser akkurat nå! [rant] "Hei du! Ja, du ja! Ikke avbryt meg midt i en samtale for å spørre om: "Døøøh, fungerer rattet eller?", når rattet ligger i setet med blodårene sine sløyet ut over gulvet. Sitter kablene ikke i, og rattet ligger der som en død fisk, nei da fungerer IKKE rattet! Ja, jeg kan fikse det, men ikke dra meg i armen, mens jeg snakker med noen andre! Vent på tur, ha folkeskikk, utstyret står der til din disposisjon, men det er ikke din rett! Når du så, i stedet for å gjøre noe annet i mens, har stått 5 minutter bak min rygg og stirret meg i brunauget og jeg avbryter hva jeg driver med for å tilfredstille deg, si takk! Når du så setter deg ned, ikke dra i rattet! Det lå i stolen av en grunn, tenk på din neste (og ikke minst meg). Girspaken til høyre for deg er IKKE boltet fast som i en bil, ei heller er den laget av magnesium. Vær litt forsiktig! Når du så er ferdig, ikke dra i rattet for å komme deg opp. Kommer du deg ikke opp på egenhånd, så er rævva di for brei for setet, og du har ingen plass i stolen uansett! Selv om det er strips rundt rattet, så betyr det ikke at, det som i beste fall kan beskrives som to treklemmer, klarer å holde din vekt på 80+. Om du har en sønn eller datter som gjerne vil prøve, så still gjerne inn stolen for dem, men husk å stille den tilbake! Har de skit på skoene, så lar du dem IKKE stå i et skinnsete til 4000kr! Neste gang det skjer så skal jeg personlig stå på din skinnjakke med skoene mine, så får vi se hvor mye du liker det! Har du et knøtt som skal kjøre, så gå nå ikke fra ungen, i alle fall ikke om de har full bleie! Sier du en gang til at det er dårlig kundeservice at vi ikke har et barnesete, så plasserer jeg deg og ungen på trappa, så får du se hva dårlig kundeservice er!" [/rant] Denne riggen gjør meg kort og godt gal! Ikke en gang demostasjonene ble herjet med så mye som denne! Folk tror vist at siden det er satt opp i butikk at du kan gjøre hva som helst med det. Og alle de dumme spørsmålene den fører til er det til å bli gal av! Vet ikke hvor mange i julestria av mannfolk som la sin elsk på G27, bare for å finne ut at det var særdeles begrenset antall av de og vi ikke fikk inn i nærheten av nok. Utstillingen er IKKE til salgs, og om du virkelig tror at du får rabatt på noe jeg a) ikke vil selge b) det er vanvittig stor interesse for selv om det er demokjørt, så er du frekkere enn parkeringsvakter! I dag rant det over når en drittsekk av en nordlending uten folkeskikk roper: "Døøøh" etter meg i gangbanen, hvor jeg er på vei til å hilse på en kunde. Jeg snur meg og vedkommende vinker og peker på bakken, i et forsøk på å få meg til å komme til han. Er jeg en hund eller? Uansett, jeg nærmer meg vedkommende og han brøler: " Æ vil speeeelle". Ikke for å være frekk, jeg er ikke liten selv, men som nevnt tidligere så er det en stol som ikke passer alle fassonger mennesker. Han her var en av typene som tvilsomt ville fått plass i setet. Ratt og sete var uansett totalt herpa, ingenting satt fast og alt lå strødd utover. Jeg sukket over synet, mens han gjentok: "Æ vil speeeelle!". Så litt på han, og sa at riggen var ute av drift p.g.a hærverk. Det var ikke godt nok, for i det jeg var på vei til å gå tilbake til kunden som sto og så på en PC, så sier han: "Ka fan, d e no din jobb å fikse d hærre!" For det første så er det ikke akkurat komplisert å sette på plass noen kabler og skru tingene på plass, om du først vil spille så kan du nå for helvette gjøre det selv, men den holdningen der var siste strået på en dag hvor, jeg med feber og sterk forkjølelse og strengt tatt skulle vært hjemme til sengs, nådde det kjente bristepunktet. Snudde meg rundt, så han rett inn i hvitøyet og sa kontrollert: "Hadde du no vært litt høflig, så hadde æ nok hjulpe dæ, men når du oppføre dæ som en bortskjemt unge så e alt du får av mæ den mentale fingern æ vise dæ akkurat no. Kom igjen en dag kor du har lært dæ folkeskikk, så skal du få "speeeellle" så mye du vil! Han SPYTTET på gulvet, sa noe ikke egnet for forum, og gikk! Endret 20. januar 2011 av bamsefar 51 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 River meg i hjerterota å se slikt. Har hatt besøk her hvor folk har fått prøve G27 rattet mitt. Revet så hardt i girspaken at hele girkonsollen har blitt rivd av pulten og kasta på gulvet. Folk skal liksom ta i og rive så hardt de bare kan, som om det hjelper noe som helst, som om de kommer til å kjøre fortere. Men litt OT igjen, er det setet noe godt egentlig? Idiotisk plassert stolpen til rattet, men det er vel en vanesak? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det er så utrolig tragisk å lese slikt. Er en grunn til at jeg har holdt mitt Playseat sete og G27 sett for meg selv Har kun hatt to kompiser på besøk som har fått prøve. Folk viser så lite hensyn, og de fleste tror ikke på at man har brukt nesten 7000kr på et slikt oppsett heller... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Behagelig å sitte i, men den stolpen er en mare, siden den blokkerer tilgangen til bremsepedalen! Playseat kommer i forskjellige utgaver, men denne som liksom skal være perfekt for G27 (men som ikke er mulig å bruke skruer på fordi hullene ikke matcher) må vel kunne oppsummeres på følgende måte: + Perfekt kjørefølelse + Komfortabel - Design gjennomført av en dranker gjennom 25år! Vanesak er det nok, har faktisk ikke fått prøvd det så mye siden den eneste muligheten er etter stenging, og da vil jeg hjem! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hehe, ser den. Er gira på å kjøpe meg sete, men den stolpen ødelegger, gidder ikke bruke flere tusen på det. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 hhaha det er så deilig å lese sånne historier fordi jeg skjønner akkurat hvordan du følre, og jeg blir sååå forbanna sjøl! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Han SPYTTET på gulvet, sa noe ikke egnet for forum, og gikk! JOOO!! Fortell! Lenke til kommentar
Populært innlegg Leo_Khenir Skrevet 21. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg sier bare to ting, så regner jeg med de fleste skjønner tegninga: - Pensjonister er lite tekniske av seg. - Jeg jobber med teknisk support. 11 Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Da jeg som 15-åring jobbet med telefonsalg i lokalavisen ringte jeg til en fyr klokken 17.30, hvorpå jeg ble spurt hvorfor jeg måtte ringe midt i Dagsrevyen??? Så slengte han på røret. 1 Lenke til kommentar
MarieIngebrigtsen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er egentlig ikke en historie om dårlig service da, men jeg synes det var litt morsomt der og da fordi det virket som om han var ute etter å ta meg med falskt leg liksom. Var på polet for å kjøpe noe vin og skulle betale i kassen. Han: Kan jeg få se legitimasjon? Jeg: Ja, selvfølgelig Han: (Ser på kortet) ser greit ut dette Jeg: Ja, det regner jeg med Han: (Han var ute etter meg, og skuler med øynene) Hva mener du med at du regner med det? (Skuler mer) Meg: Ehh, det er mitt bankkort? Haha, lo ler litt enda, men man burde kanskje vært der for å skjønne det da :-) 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Da jeg som 15-åring jobbet med telefonsalg i lokalavisen ringte jeg til en fyr klokken 17.30, hvorpå jeg ble spurt hvorfor jeg måtte ringe midt i Dagsrevyen??? Så slengte han på røret. Så bra 3 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Da jeg som 15-åring jobbet med telefonsalg i lokalavisen ringte jeg til en fyr klokken 17.30, hvorpå jeg ble spurt hvorfor jeg måtte ringe midt i Dagsrevyen??? Så slengte han på røret. Så bra Han mente nok "middagsluren" tenker jeg Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Apropo Vinmonopol, var på tur til Sverige her om dagen. To av oss er bare 19, mens jeg er 20, derfor lemper vi alt på og jeg drar opp legg og bankkort for å betale alt. Så roper hu hora i kassa "HEY! JAG SKAL HA LEGG AV DEG(ene kompisen min), NU!". Jeg sier til henne at dette er til meg, og at disse hjelper meg å bære (dårlig unnskyldning, men hun kan tross alt ikke bevise noe annet). Men da skrek hun ut at hun ringer etter hjelp hvis han ikke viser, så han viser og vi blir sendt ut av butikken. Nå sier jeg ikke at det er riktig å åpenbart selge alkohol til mindreårige(selvom alle butikker jeg har vært i Norge har sålangt gitt faen) Men poenget er her: 1. Alt vi kjøpte er i lovlig besittelse for alle 3 med engang vi kommer over grensa 2. Ikke minst: Hva i HELVETE er vitsen å skrike ut som en hore så HELE jævla butikken snur seg og ser? Skulle tro hun hadde fått stokk opp i ræva Hva blir egentlig konklusjonen? Jo, vi kjørte 500m til neste pol og jeg kjøpte akkurat det samme der isdenfor, jeg alene, og svensken hadde laget så mye ubrukelig oppstyr for noe vi får fiksa uannsett. Endret 21. januar 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Slik er reglene i Sverige. De er pliktige til å sjekke leg på alle i samme gruppe. Godta det. 3 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Apropo Vinmonopol, var på tur til Sverige her om dagen. To av oss er bare 19, mens jeg er 20, derfor lemper vi alt på og jeg drar opp legg og bankkort for å betale alt. Så roper hu hora i kassa "HEY! JAG SKAL HA LEGG AV DEG(ene kompisen min), NU!". Jeg sier til henne at dette er til meg, og at disse hjelper meg å bære (dårlig unnskyldning, men hun kan tross alt ikke bevise noe annet). Men da skrek hun ut at hun ringer etter hjelp hvis han ikke viser, så han viser og vi blir sendt ut av butikken. Nå sier jeg ikke at det er riktig å åpenbart selge alkohol til mindreårige(selvom alle butikker jeg har vært i Norge har sålangt gitt faen) Men poenget er her: 1. Alt vi kjøpte er i lovlig bestillelse for alle 3 med engang vi kommer over grensa 2. Ikke minst: Hva i HELVETE er vitsen å skrike ut som en hore så HELE jævla butikken snur seg og ser? Skulle tro hun hadde fått stokk opp i ræva Hva blir egentlig konklusjonen? Jo, vi kjørte 500m til neste pol og jeg kjøpte akkurat det samme der isdenfor, jeg alene, og svensken hadde laget så mye ubrukelig oppstyr for noe vi får fiksa uannsett. Du kan drikke og kjøpe alkohol på restauranter som 18-åring, men systemet nekter. Det dummeste regelverket i verden... Endret 21. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Faktisk et av få regelverk Sverige har som er dummere en Norges tilsvarende. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Apropo Vinmonopol, var på tur til Sverige her om dagen. To av oss er bare 19, mens jeg er 20, derfor lemper vi alt på og jeg drar opp legg og bankkort for å betale alt. Så roper hu hora i kassa "HEY! JAG SKAL HA LEGG AV DEG(ene kompisen min), NU!". Jeg sier til henne at dette er til meg, og at disse hjelper meg å bære (dårlig unnskyldning, men hun kan tross alt ikke bevise noe annet). Men da skrek hun ut at hun ringer etter hjelp hvis han ikke viser, så han viser og vi blir sendt ut av butikken. Nå sier jeg ikke at det er riktig å åpenbart selge alkohol til mindreårige(selvom alle butikker jeg har vært i Norge har sålangt gitt faen) Men poenget er her: 1. Alt vi kjøpte er i lovlig bestillelse for alle 3 med engang vi kommer over grensa 2. Ikke minst: Hva i HELVETE er vitsen å skrike ut som en hore så HELE jævla butikken snur seg og ser? Skulle tro hun hadde fått stokk opp i ræva Hva blir egentlig konklusjonen? Jo, vi kjørte 500m til neste pol og jeg kjøpte akkurat det samme der isdenfor, jeg alene, og svensken hadde laget så mye ubrukelig oppstyr for noe vi får fiksa uannsett. Fått høre den der noen ganger her i Norge også. Jeg skulle kjøpe, kompisene min var ikke gamle nok til å kjøpe selv. Ved begge tilfellene skulle damen i kassen se legg på de andre, jeg sa nei. Fikk til slutt kjøpe. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Slik er reglene i Sverige. De er pliktige til å sjekke leg på alle i samme gruppe. Godta det. Som de over her påpeker er det et idiotisk regelverk. Men det som gjør det idiotiske enda mer idiotisk er når hun i kassa skriker ut i hele butikken, surere enn surest, gad.. Endret 21. januar 2011 av MrLG 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå