Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et ganske morsomt øyeblikk på jobben i dag :!:

Det er nesten stengetid og jeg og en kvinnelig kollega har en intern gjettekonkurranse om hvor mange 200g Bergene Nøtt/Melk-plater som passer i en viss bag. Jeg prøver meg på øyemål for å regne ut volumet til bagen og sjokoladen, så jeg kan finne ut hvor mange som passer.

I det neste øyeblikket kommer en eldre herre, så jeg sier i fra til min kollega om at hun kan fortsette øyemålingen og jeg sitter meg ned i kassen for å ekspedere han. Jeg ser i øyekroken at kollegaen min sliter litt, og til slutt kommer hun bort for å få hjelp.

Hun: "En sånn rute i sjokoladen er vel 5-6 cm er den ikke?"

Eldre herre: "Da hadde i alle fall jeg sluttet å klage til Gud..."

Både jeg og kunden lo godt, mens min kjære kollega bare så dumt ut i luften... :!:

• Liker 9
Lenke til kommentar
*morsom historie*
Du har ganske mange bra historier på lur! Hvilken butikk/ -kjede jobber du på/for?

Kjede/butikk er ikke så relevant, men det er en fotobutikk. Har jobbet i butikk (tre forskjellige) i 8,5 år, og i et sterkt befolket område slik at det er mye folk innom i løpet av en dag. Har blitt en god del tusen kunder etterhvert, så da blir det lett noen historier :)

Lenke til kommentar

Takk til kunden som for 30 sekunder siden rev ned hele bagutstillingen her og bare sparket det pent fra seg og latet som ingenting. DØ.

For ikke å snakke om at alle kunder må åpne alle vesker og bag'er for å se nedi. Det er greit nok, men det er ingen som klarer å lukke de.

Merkelig hvor mye mer IQ det kreves for å lukke igjen en glidelås, enn å lukke den opp :ermm:

Lenke til kommentar

Det som ofte også er typsik er at kunder av en eller annen grunn alltid skal ta utstillingen.

Det står ti bokser med samme varen, det er en mutter å montere, men fortsatt må de ta utstillingen. (somregel sier de at de ikke så dem)

Dermed må jeg gå ned å hente en i boks :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja, det er noe trakasering av verste sort. Jeg er veldig glad for at han ikke fikk det med seg.

Mulig de to mannfolka var 30-35 år fysisk, men psykisk var de på småungestadiet.

Fint gjort av deg å tenke såpass på han som du gjorde. Jeg har kjent et par med downs syndrom, og det er de blideste og snilleste menneskene jeg noen gang har vært borte i :)

Endret av Marekatten
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...