Scampi Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Min ansettelse gikk enda smoothere. Enda smoothere her Telefonen ringer, og jeg tar den...som man jo gjør. "Halla, Henning her. Lyst på jobb?" "Uh...ja?" "Kult! Snakkes!" Oh yes. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hadde et ganske morsomt øyeblikk på jobben i dag :!: Det er nesten stengetid og jeg og en kvinnelig kollega har en intern gjettekonkurranse om hvor mange 200g Bergene Nøtt/Melk-plater som passer i en viss bag. Jeg prøver meg på øyemål for å regne ut volumet til bagen og sjokoladen, så jeg kan finne ut hvor mange som passer. I det neste øyeblikket kommer en eldre herre, så jeg sier i fra til min kollega om at hun kan fortsette øyemålingen og jeg sitter meg ned i kassen for å ekspedere han. Jeg ser i øyekroken at kollegaen min sliter litt, og til slutt kommer hun bort for å få hjelp. Hun: "En sånn rute i sjokoladen er vel 5-6 cm er den ikke?" Eldre herre: "Da hadde i alle fall jeg sluttet å klage til Gud..." Både jeg og kunden lo godt, mens min kjære kollega bare så dumt ut i luften... :!: 9 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hun virker jo helt fjern. 3 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg elsket at hun ikke skjønte penisreferansen til den eldre kunden. Og det var egentlig bare enda et eksempel på at kvinner ikke eier øyemål. 2 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 *morsom historie*Du har ganske mange bra historier på lur! Hvilken butikk/ -kjede jobber du på/for? Kjede/butikk er ikke så relevant, men det er en fotobutikk. Har jobbet i butikk (tre forskjellige) i 8,5 år, og i et sterkt befolket område slik at det er mye folk innom i løpet av en dag. Har blitt en god del tusen kunder etterhvert, så da blir det lett noen historier Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Takk til kunden som for 30 sekunder siden rev ned hele bagutstillingen her og bare sparket det pent fra seg og latet som ingenting. DØ. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Takk til kunden som for 30 sekunder siden rev ned hele bagutstillingen her og bare sparket det pent fra seg og latet som ingenting. DØ. For ikke å snakke om at alle kunder må åpne alle vesker og bag'er for å se nedi. Det er greit nok, men det er ingen som klarer å lukke de. Merkelig hvor mye mer IQ det kreves for å lukke igjen en glidelås, enn å lukke den opp Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 ofte når jeg er med venner og handler, så henger jeg det alltid på plass sånn det var, og de bare "La det være, de ansatte fikser det" - å svare at de ansatte neppe vil rydda opp hele benken, fordi vi "måtte" kaste vekk alt annet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det som ofte også er typsik er at kunder av en eller annen grunn alltid skal ta utstillingen. Det står ti bokser med samme varen, det er en mutter å montere, men fortsatt må de ta utstillingen. (somregel sier de at de ikke så dem) Dermed må jeg gå ned å hente en i boks Lenke til kommentar
Populært innlegg Winydancer Skrevet 20. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2011 Ay ay ay. Irritasjon når ingen grenser merker jeg idag. En uskyldig jente med brukket arm kommer med en småfeit handlevogn, og legger en og en vare litt sakte på bandet siden hun bare kan bruke en arm.. Bak henne kommer det en halvfeit alkoholiker som kjøper 14 enkle Seidel flasker. Han hiver nedpå en "Neste Kunde" pinne og begynner å tømme flaskene sine utover bandet - hyggelig som jeg er sier jeg; "tror du må vente litt, hun har flere varer." Den uskyldige jenten forsetter å legge oppå varer, og etterhvert som jeg slår inn en ny vare går bandet litt frem, og alkoholikeren må trekker "neste kunde" pinnen litt tilbake.. Dette skjer vell en 5-6 ganger før han sier noe som: "Få opp farta da!!" Så går han bort for og lese på forsiden av VG og Dagbladet... Hva faen skal den lille uskyldige piken gjøre? "heisann, tror du at du gidder å legge varene tilbake i korgen eller noe slikt, til hun er ferdig?" "Nei faen, det ekke mitt problem!!" sier han sint, arrogant og støgg mens han står og leser om Krekar i en VG. Faen så tankeløse enkelte folk er. 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Black Star Skrevet 20. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2011 "heisann, tror du at du gidder å legge varene tilbake i korgen eller noe slikt, til hun er ferdig?" "Nei faen, det ekke mitt problem!!" sier han sint, arrogant og støgg mens han står og leser om Krekar i en VG. Faen så tankeløse enkelte folk er. Hadde bedt han gå, om han ikke gjorde som du ba han om. Det er ikke alle kunder man ønsker å beholde. Har faktisk ved et par anledninger bare bedt kunder gå ut av butikken, til de kommer på bedre tanker. Til en sa jeg faktisk "til du har lært deg litt folkeskikk". Har ikke sett han siden, så han har vel aldri lært seg folkeskikk da :!: 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hanske Skrevet 20. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Jeg observerte en hendelse på den lokale Rema-butikken i dag. Den er en vernet bedrift, og når jeg er der i lunsjen driver de alltid og rydder i hyller og setter inn nye varer. En av de jeg ser hver dag har down syndrom. Han er veldig høflig, hilser pent og er behjelpelig hvis vi ikke finner noe. (det er en gammel Lidl, så med remas rotete opplegg er det ikke lett å finne frem). Etter at jeg og de to jeg pleier å gå på Rema med hadde hilst på han, kommer det to menn inn. Jeg tipper de var 30-35 år. De passerer han med down syndrom uten å hilse, og når de passerer sier den ene halvhøyt "faen, visste ikke atte dem lot retards jobbe på rema". Jeg hørte dette, men ettersom jeg ikke så noen reaksjon hos den ansatte tror jeg enten han ikke fikk det med seg, eller at han ikke vet hva retard betyr. Bare for å sjekke om han hadde det bra, tok jeg en Cola og spurte om prisen. Heldigvis fikk han det ikke med seg, og var like blid og hyggelig som alltid. Han er den hyggeligste butikkansatte jeg har vært borti noen gang. Endret 20. januar 2011 av Hanske 44 Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg observerte en hendelse på den lokale Rema-butikken i dag. *snip* Du skulle tatt nevnte Cola-flaske og skadet personen litt. Og litt mer etter det. 7 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Ja, det er jo trakasering av verste sort. Jeg er veldig glad for at han ikke fikk det med seg. Endret 21. januar 2011 av Hanske 3 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Ja, det er noe trakasering av verste sort. Jeg er veldig glad for at han ikke fikk det med seg. Mulig de to mannfolka var 30-35 år fysisk, men psykisk var de på småungestadiet. Fint gjort av deg å tenke såpass på han som du gjorde. Jeg har kjent et par med downs syndrom, og det er de blideste og snilleste menneskene jeg noen gang har vært borte i Endret 20. januar 2011 av Marekatten 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheWankership Skrevet 20. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg elsker å blande meg når noen er frekke mot de svakere i samfunnet, noe som ofte skjer i butikk. Ble skikkleig sur når jeg leste Hanske sitt innlegg. Her om dagen var jeg i butikken, det var gammel dame i kassa. Kunden foran meg skulle betale med kort, ok, etterpå ville han betale noen varer kontant og masse sånt rart. Det ble til slutt bare rot og kassadama sa at "nå må du nesten bestemme deg" på en litt sånn tullete måte. Fyren rogna helt og skrek " Det er ikke min feil at du faen ikke klarer den fuckings enklte retard jobben din egnagng!" Hun dama ble helt satt ut. Jeg tok tak i armen hans og dro han rundt og sa høyt " Hold kjeft å betal din jævla tard! Det er faen ikke hennes feil at du ikke greier å bestemme deg! Du burde skamme deg!" Han bare så surt på meg, trodde et øyeblikk han skulle slå. Men så betalte han med kort å gikk. Slikt skjer ofte. Folk blir helt ville på ansatte pga.ting de selv er skyld i. OFF! 45 Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Trodde aldri at jeg skulle si det, men The Wankership is the hero Endret 20. januar 2011 av Fox 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå