Balli Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) på den lokale spar butikken i dag var det litt kø iløpet av tiden jeg var der, så selvom det er kø så sier kasseren til den første i køen(når kasseren er ferdig med varene til den kunden) at det er "5 for 3" tilbud på brusen, noe kunden må ha, dette gjør denne kundebehandeler med flere kunder = forever kø! Btw jeg jobber som kundebehandler på den lokale spar butikken Endret 15. januar 2011 av Balli 9 Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Stressende dag på jobben i dag, mitt i alt kundehysteri satt trcuken seg fast ute ( kolega skulle hjelpe en gammel mann med ett eller annentute) etter en time med å prøve å få løs trucken selv, ringte vi viking! vi klarte alike vell ta alle kunder, og faktisk ting vi trengte truck til klarte vi å nå til ( gud hvis flaks vi hadde at de ikke skulle ha ting som lå øvest i reolen) Endret 15. januar 2011 av Heimlish Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Moral: Ikke bruk innendørstruck i snø og is Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Var en litt morsom hendelse på jobben i dag, en organisert gruppe (elite)pensjonister på 3 som klarte å time helt riktig når de skulle betale. Endte med at disse 3 pensjonistene betalte helt likt og lage en fin kø som ble større og større.. Skulle nesten tro det var skjult kamera Helt sikkert avtalt. Vet jeg har planer om det hvis jeg blir gammal. Står på min "Ting å gjøre før jeg dør" liste. Endret 16. januar 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 mje, jeg sa ikke i fra til ansvarlig, jeg bare tok den på svinn Folk knuser ting hele tiden, så hvis alle skulle fått sparken hadde ikke de hatt mange igjen Har jobbet en del somre på et matvarelager, og det knuses og ødelegges noe helt vannvittig. Ofte fordi emballasjen svikter, alltid like morro når en hel eske syltetøy på glass går i gulvet, eller rekesafta spruter deg i trynet. Husker det var en der som hadde mistet en hel palle øl fra øverste reol en liten uke før jeg gikk på for sommeren. Stinka øl i en fin radius rundt ulykkesstedet. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Scampi Skrevet 16. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2011 *snip* eller rekesafta spruter deg i trynet. The images...the koffert! 15 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg knuste en tran på jobben i dag. Det var IKKE koselig å få hele den flasken over meg. Og så var det det første jeg noengang har knust :/ Fikk du sparken da? lol Litt OT, men jeg er litt overrasket over mange kunder og "utenforstående" som tror det skal lite til for å få sparken i butikk-Norge. Ja, det skal faktisk mer til enn en misfornøyd kunde som klager til sjefen, å få sparken. Så dere som tror dere har "fått noen sparka" ved å klage - det var nok ikke dere alene som var skyld i det ;-) Lenke til kommentar
Ms. Mango Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 på den lokale spar butikken i dag var det litt kø iløpet av tiden jeg var der, så selvom det er kø så sier kasseren til den første i køen(når kasseren er ferdig med varene til den kunden) at det er "5 for 3" tilbud på brusen, noe kunden må ha, dette gjør denne kundebehandeler med flere kunder = forever kø! Btw jeg jobber som kundebehandler på den lokale spar butikken Da lurer jeg nesten på om dette er en eller annen gimmick hele Spar-kjeden har. Er ikke så ofte jeg handler der, men har ofte fått slått inn varene med påfølgende beskjed om at "Det er tilbud på påskesnopet", "Nå har vi 50% på alle julevarer" o.l. Forferdelig irriterende, og ikke noe jeg synes hører hjemme i en butikk. Når jeg er på jobb ville jeg følt meg ganske innpåsliten om jeg måtte komme med slikt til hver kunde. Det man i praksis sier er jo mer eller mindre "Ja, forresten, *høytid* er over, nå sitter vi med en ganske stor beholdning av nedtrykte varer vi ikke vil ha slengende rundt på lageret, så du kan jo tre ut av køen ett minutt og grave rundt i en av disse utrolig tacky tilbudsvognene vi har hevet sammen der borte!" Den slags salgstaktikk synes jeg ikke hører hjemme i en matbutikk. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Kan garantere at om en butikkansatt eller tyttebærpolitimann hadde krevd å få sjekke lommene mine, hadde han måttet gi opp. Ikke fordi jeg har stjålet noe, og har noe å skjule. Men fordi jeg nekter å la meg trakassere. En ansatt kan kun spør om å få sjekke lommene osv, hvis han har sett deg stjele og du er forbi det siste betalingspunktet i butikken? Er hvertfall blitt fortalt det av sjefen der jeg jobber. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg knuste en tran på jobben i dag. Det var IKKE koselig å få hele den flasken over meg. Og så var det det første jeg noengang har knust :/ Fikk du sparken da? lol Litt OT, men jeg er litt overrasket over mange kunder og "utenforstående" som tror det skal lite til for å få sparken i butikk-Norge. Ja, det skal faktisk mer til enn en misfornøyd kunde som klager til sjefen, å få sparken. Så dere som tror dere har "fått noen sparka" ved å klage - det var nok ikke dere alene som var skyld i det ;-) LOL, var mer som kødd da jeg selv jobbet i elektrobutikk der jeg har ødlagt diverse ting:P Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) på den lokale spar butikken i dag var det litt kø iløpet av tiden jeg var der, så selvom det er kø så sier kasseren til den første i køen(når kasseren er ferdig med varene til den kunden) at det er "5 for 3" tilbud på brusen, noe kunden må ha, dette gjør denne kundebehandeler med flere kunder = forever kø! Btw jeg jobber som kundebehandler på den lokale spar butikken Da lurer jeg nesten på om dette er en eller annen gimmick hele Spar-kjeden har. Er ikke så ofte jeg handler der, men har ofte fått slått inn varene med påfølgende beskjed om at "Det er tilbud på påskesnopet", "Nå har vi 50% på alle julevarer" o.l. Forferdelig irriterende, og ikke noe jeg synes hører hjemme i en butikk. Når jeg er på jobb ville jeg følt meg ganske innpåsliten om jeg måtte komme med slikt til hver kunde. Det man i praksis sier er jo mer eller mindre "Ja, forresten, *høytid* er over, nå sitter vi med en ganske stor beholdning av nedtrykte varer vi ikke vil ha slengende rundt på lageret, så du kan jo tre ut av køen ett minutt og grave rundt i en av disse utrolig tacky tilbudsvognene vi har hevet sammen der borte!" Den slags salgstaktikk synes jeg ikke hører hjemme i en matbutikk. fem for tre brustilbudet har vart siden 2009. Endret 16. januar 2011 av Balli Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 mje, jeg sa ikke i fra til ansvarlig, jeg bare tok den på svinn Folk knuser ting hele tiden, så hvis alle skulle fått sparken hadde ikke de hatt mange igjen Husker det var en der som hadde mistet en hel palle øl fra øverste reol en liten uke før jeg gikk på for sommeren. Stinka øl i en fin radius rundt ulykkesstedet. Høyner med en medarbeider som skulle skifte øltank men greide åpne ventilen før slangen var festa på for så å tømme en hel tank (1000 liter) Hun freaka litt ut og løp ut av tankrommet og lukket døra, litt mye svinn på øl den kvelden men uhell skjer :-p Lenke til kommentar
Populært innlegg el_cash Skrevet 16. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2011 Stygt redd for at jeg har tidenes drøyeste historie om "kunder på jobben din". For endel år siden jobbet jeg på en sentralt plassert cafè/restaurant, og da denne episoden utspant seg var oppgavene mine å være servitør/rydde bord/stå i kassa. Stedet var relativt stort, med hundrevis av gjester hver dag. Alle slags type mennesker kom innom, og dessverre også endel narkomane som var ute etter å rappe spiseskjeer og sette seg skudd på dassen. Pga mange overdoser var det pengelås for å komme seg inn til toalettene. Hoveddøren til toalettene var godt synlig i spiseområdet, så vi ansatte hadde god oversikt over hvem som kom og gikk. Så ganske mange overdoser, men det er en annen historie... Denne vakre høstkvelden var spiseområdet omtrent 1/4 fullt, hvilket var ganske vanlig på akkurat det tidspunktet. Folk kom innom, bestilte middag, smørbrød og lignende, og koste seg som regel med maten. Blandt gjestene var et helt gjennomsnittelig, godt kledd par i 50-årsalderen. De kjøpte smørbrød og kaffe, og satte seg pent ned. Så langt så vel. De begynner såvidt å spise, og brått reiser den middelaldrene mannen seg og lokaliserer døren inn til toalettene. Han skynder seg bort, begynner å grave i lommene etter småpenger (var vel en femmer eller noe som måtte til), og har tydeligvis ikke noen femmer... Han ser seg fortvilet rundt, drar ned buksa og driter utenfor døra til toalettet, mens alle gjester (og ansatte - inklusive meg) ser måpende på. Så snart han var ferdig med sitt drar han opp buksa igjen, og går fort ut av lokalet - fortsatt mens alle vi andre ser måpende etter ham. Fruen hans ser noe beklemt ut der hun sitter på sin plass, og vet tydeligvis ikke helt hva hun skal gjøre av seg. Etter et par minutter reiser hun seg, tar med seg mannens jakke (som var på stolen hans) og går bort til kassa på vei ut. Hun gir meg en tier og sier noe sånt som "- Beklager bryderiet!" før hun forlater stedet. En tier. Tok vel en halvtime eller så før vi fant noen vaskefolk som var villige til å fjerne dritten, i mellomtiden satte vi opp stoler for å sperre gjester fra å gå mot toalettet... Kjør konkurranse: - Gjett hva samtaleemnet var på jobben de neste dagene, ukene og månedene! 38 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 MMMMMMMMMMMMM.. Tror pinadø jeg hadde holdt ham igjen og ringt politiet! Mannen er jo forstyrra! Lenke til kommentar
Populært innlegg Alt-Ctrl Skrevet 16. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2011 Herlig, til pass når man må betale for seg for å låne toalettet når man er på resturant. 15 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Alt-Ctril, du kunne jo også lest det med overdoser før du kommenterte? Det er det samme på det gamle kjøpesenteret her, på en restaurant her, osv. Og blå lys i taket har de også. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hvorfor ikke bare ha nøkkelen til toalettet bak kassen så kan dere gi den ut til de kundene som trenger den? 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det er uhygienisk om de ansatte som lager eller serverer mat, skal måtte håndtere en donøkkel. 9 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 btw, som kunde er jeg skuffet over en pizza resturant i drammen. når du kommer inn så KREVER de å ta jakka mi. ikke lov å gå inn med jakke. og btw de tar 5 kr for denne "tjenesten". Syns det er helt idiotiskt å tvinge oss til å henge av oss jakkene. vi var en gruppe på 8 stk og vi sa vi går videre om de tar betalt. slapp men liker ikke dette! 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det er uhygienisk om de ansatte som lager eller serverer mat, skal måtte håndtere en donøkkel. Gjør som statoil, ha en knapp bak kassa som låser opp døra, problem solved. Å betale for å gå på do på en restaurant, dummeste jeg har hørt. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå