Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

på den lokale spar butikken i dag var det litt kø iløpet av tiden jeg var der, så selvom det er kø så sier kasseren til den første i køen(når kasseren er ferdig med varene til den kunden) at det er "5 for 3" tilbud på brusen, noe kunden må ha, dette gjør denne kundebehandeler med flere kunder = forever kø!:realmad:

Btw jeg jobber som kundebehandler på den lokale spar butikken

trollface.jpg

Endret av Balli
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stressende dag på jobben i dag, mitt i alt kundehysteri satt trcuken seg fast ute ( kolega skulle hjelpe en gammel mann med ett eller annentute) etter en time med å prøve å få løs trucken selv, ringte vi viking! :thumbdown:

vi klarte alike vell ta alle kunder, og faktisk ting vi trengte truck til klarte vi å nå til ( gud hvis flaks vi hadde at de ikke skulle ha ting som lå øvest i reolen)

Endret av Heimlish
Lenke til kommentar

Var en litt morsom hendelse på jobben i dag, en organisert gruppe (elite)pensjonister på 3 som klarte å time helt riktig når de skulle betale. Endte med at disse 3 pensjonistene betalte helt likt og lage en fin kø som ble større og større.. Skulle nesten tro det var skjult kamera

Helt sikkert avtalt. Vet jeg har planer om det hvis jeg blir gammal. Står på min "Ting å gjøre før jeg dør" liste.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

mje, jeg sa ikke i fra til ansvarlig, jeg bare tok den på svinn :whistle:

Folk knuser ting hele tiden, så hvis alle skulle fått sparken hadde ikke de hatt mange igjen :thumbup:

Har jobbet en del somre på et matvarelager, og det knuses og ødelegges noe helt vannvittig. Ofte fordi emballasjen svikter, alltid like morro når en hel eske syltetøy på glass går i gulvet, eller rekesafta spruter deg i trynet. Husker det var en der som hadde mistet en hel palle øl fra øverste reol en liten uke før jeg gikk på for sommeren. Stinka øl i en fin radius rundt ulykkesstedet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg knuste en tran på jobben i dag. Det var IKKE koselig å få hele den flasken over meg. :)

Og så var det det første jeg noengang har knust :/

Fikk du sparken da? lol

Litt OT, men jeg er litt overrasket over mange kunder og "utenforstående" som tror det skal lite til for å få sparken i butikk-Norge. Ja, det skal faktisk mer til enn en misfornøyd kunde som klager til sjefen, å få sparken. Så dere som tror dere har "fått noen sparka" ved å klage - det var nok ikke dere alene som var skyld i det ;-)

Lenke til kommentar

på den lokale spar butikken i dag var det litt kø iløpet av tiden jeg var der, så selvom det er kø så sier kasseren til den første i køen(når kasseren er ferdig med varene til den kunden) at det er "5 for 3" tilbud på brusen, noe kunden må ha, dette gjør denne kundebehandeler med flere kunder = forever kø!:realmad:

trollface.jpg

Da lurer jeg nesten på om dette er en eller annen gimmick hele Spar-kjeden har. Er ikke så ofte jeg handler der, men har ofte fått slått inn varene med påfølgende beskjed om at "Det er tilbud på påskesnopet", "Nå har vi 50% på alle julevarer" o.l. Forferdelig irriterende, og ikke noe jeg synes hører hjemme i en butikk.

Når jeg er på jobb ville jeg følt meg ganske innpåsliten om jeg måtte komme med slikt til hver kunde. Det man i praksis sier er jo mer eller mindre "Ja, forresten, *høytid* er over, nå sitter vi med en ganske stor beholdning av nedtrykte varer vi ikke vil ha slengende rundt på lageret, så du kan jo tre ut av køen ett minutt og grave rundt i en av disse utrolig tacky tilbudsvognene vi har hevet sammen der borte!"

Den slags salgstaktikk synes jeg ikke hører hjemme i en matbutikk. :nei:

Lenke til kommentar

Kan garantere at om en butikkansatt eller tyttebærpolitimann hadde krevd å få sjekke lommene mine, hadde han måttet gi opp.

Ikke fordi jeg har stjålet noe, og har noe å skjule.

Men fordi jeg nekter å la meg trakassere.

En ansatt kan kun spør om å få sjekke lommene osv, hvis han har sett deg stjele og du er forbi det siste betalingspunktet i butikken? Er hvertfall blitt fortalt det av sjefen der jeg jobber.

Lenke til kommentar

Jeg knuste en tran på jobben i dag. Det var IKKE koselig å få hele den flasken over meg. :)

Og så var det det første jeg noengang har knust :/

Fikk du sparken da? lol

Litt OT, men jeg er litt overrasket over mange kunder og "utenforstående" som tror det skal lite til for å få sparken i butikk-Norge. Ja, det skal faktisk mer til enn en misfornøyd kunde som klager til sjefen, å få sparken. Så dere som tror dere har "fått noen sparka" ved å klage - det var nok ikke dere alene som var skyld i det ;-)

LOL, var mer som kødd da jeg selv jobbet i elektrobutikk der jeg har ødlagt diverse ting:P

Lenke til kommentar

trollface.jpg

Da lurer jeg nesten på om dette er en eller annen gimmick hele Spar-kjeden har. Er ikke så ofte jeg handler der, men har ofte fått slått inn varene med påfølgende beskjed om at "Det er tilbud på påskesnopet", "Nå har vi 50% på alle julevarer" o.l. Forferdelig irriterende, og ikke noe jeg synes hører hjemme i en butikk.

Når jeg er på jobb ville jeg følt meg ganske innpåsliten om jeg måtte komme med slikt til hver kunde. Det man i praksis sier er jo mer eller mindre "Ja, forresten, *høytid* er over, nå sitter vi med en ganske stor beholdning av nedtrykte varer vi ikke vil ha slengende rundt på lageret, så du kan jo tre ut av køen ett minutt og grave rundt i en av disse utrolig tacky tilbudsvognene vi har hevet sammen der borte!"

Den slags salgstaktikk synes jeg ikke hører hjemme i en matbutikk. :nei:

fem for tre brustilbudet har vart siden 2009.

Endret av Balli
Lenke til kommentar

mje, jeg sa ikke i fra til ansvarlig, jeg bare tok den på svinn :whistle:

Folk knuser ting hele tiden, så hvis alle skulle fått sparken hadde ikke de hatt mange igjen :thumbup:

Husker det var en der som hadde mistet en hel palle øl fra øverste reol en liten uke før jeg gikk på for sommeren. Stinka øl i en fin radius rundt ulykkesstedet.

Høyner med en medarbeider som skulle skifte øltank men greide åpne ventilen før slangen var festa på for så å tømme en hel tank (1000 liter)

Hun freaka litt ut og løp ut av tankrommet og lukket døra, litt mye svinn på øl den kvelden men uhell skjer :-p

Lenke til kommentar

btw, som kunde er jeg skuffet over en pizza resturant i drammen. når du kommer inn så KREVER de å ta jakka mi. ikke lov å gå inn med jakke. og btw de tar 5 kr for denne "tjenesten". Syns det er helt idiotiskt å tvinge oss til å henge av oss jakkene. vi var en gruppe på 8 stk og vi sa vi går videre om de tar betalt. slapp men liker ikke dette!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...