Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Jeg ble lurt på Rema i dag... Var der i lunsjen med to kompiser, og så kom det en ansatt og sa "Hei, gutter har dere stjålet noe, eller?" Alle svarte nei, og vi tok av oss jakkene og skoene for at han skulle sjekke i lommene og sånn. Etter en liten stund sa han bare "Kødda". Det viste seg at han var naboen til en av de jeg gikk dit med, og at de hadde planlagt det...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis vedkommede kunde faktisk ikke har vært i nærheten av å stjele noe, vil han sterkt mislike å måtte brette opp lommene sine for å bevise det.

Hva ekspeditøren mistenker får være hans problem, sålenge han tar feil.

Den lokale dagligvaren har en nesevis trettenåring som jobber sommerjobb.

Sønn av innehaveren, tror jeg.

Han presterte å rope etter en bekjent av meg:

Har du stjåle någe!!?? Få sjekka lommå di!!!

Jeg ville aldri latt meg ransake av spirrevippen.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jobber i en bowlinghall nå. Hadde en kunde (en gjeng på fire mannfolk) som kom for å spille i dag. Det skjedde mye, men det som irriterte mest var når han ene gikk ut på banen for å kaste den ene kjegla tilbake i maskinen, da den spratt fremover når han kastet...

Ble så sykt forbanna, da ingen kunder har noe der oppe å gjøre. Fikk lyst til å spørre om han setter pris på at andre gjør jobben du er satt til å gjøre, men holdt meg for god til det.

Lenke til kommentar

Jeg ble dradd inn i hui og hast på kontoret til en sleip gammel gris når jeg var 13, mistenkt for å ha stjålet en halvliter Cola.

Tingen var det at jeg hadde gått med to brus i hendene, og når jeg kom til kassen hadde jeg bare en brus i hånden grunnet at jeg hadde lagt den andre brusen tilbake i kjølehyllene, men denne frøken detektiv tenkte jo at "Aha, han her må ha stjålet en brus siden han bare har en i håndene nå og ikke de to jeg så han med isted!"

Ut går jeg av butikken glad og fornøyd med min Coca-Cola, så kommer hun her etter meg, drar meg i armen og ber meg komme inn på kontoret.

Der står da sjefen og kommanderer meg til å ta av meg buksene, tømte sekken min, kledde meg helt ned til t-skjorten med buksen nede. Han sto fast på sitt og mente jeg hadde stjålet en brus, og at dette kom til å bli en politisak og at jeg aldri fikk sette fot i butikken hans igjen.

Like greit at sjefen er pensjonist og Nancy Drew er over alle hauger, forhåpentligvis.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Idag var jeg innom et postkontor og bestilte ny kodebrikke, siden min gamle funket ikke lenger. Men fikk til svar at han hadde ikke mulighet og bad meg å ringe til 03800. Jeg så på ham og tenkte «jeg kom hit fordi jeg hadde ikke mulighet å ringe, ellers ville jeg ha gjort det i senga mi slik at jeg ville ha sluppet å stå opp, kle på meg og dra helt til et postkontor for en ny kodebrikke», der da så det ut som at han leste hva jeg tenkte og det gikk opp for ham at det kanskje var derfor jeg kom dit. Så gikk han i bakrommet og ringte dit for meg. Herlig service fra ham og postkontoret.

Da jeg skulle gå, sa jeg «takk for hjelpen» og det fikk jeg selvfølgelig et anspent klapp på skulderen min fra ham :p Litt søt når han ikke visste hva han skulle svare og ga meg et klapp istedenfor.

endring: må legge til at jeg er døv, for å gjøre historien mer forståelig ;)

Endret av Fox
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...