Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvete!

Hvorfor tror folk at jeg er tankeleser og sitter her på jobb og bare VENTER på at akkurat de stikker trynet innom så jeg får oppfylt deres ønsker?

Når jeg spør pent om å få registreringsnummeret på bilen din, ANER JEG IKKE hva de to bokstavene først er, så "54978" holder ikke, din kremrull.

Og "jeg skal bare" holder ikke for å omgå reglene. Din SKROTING!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Expert har en 32" til 1990 såg eg. Vurderte en til soverommet, men den er for tykk.

Den skal jeg få av mor og far i innflyttingspresang :D Sikkert ikke den aller beste, men vi har 37" til 14k nå og jeg ser overhodet ikke forskjell på bluray og dvd... så jeg bryr meg egentlig ikke. Akkurat passe stor også :fun:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi unnagjorde salget etter jul allerede i romjulen vi ;) Ble ikke så heftig annonsert, men det var ganske bra trøkk hele uka.

Regner med det blir rolig og stille i morgen, for da drar vel alle til en av elektrokjedene for å benytte seg av januarsalget der fremfor å tusle innom oss. Personlig styrer jeg langt unna slike salg, for jeg hater å stå i kø, selv om tilbudene er vannvittig gode. Men hver sin smak :)

Lenke til kommentar

Etter en lang dag på skole + jobb

Jeg begynner å skanne varene hans

Jeg: Heisann :)

Han: Kan vi ta 5 minutter sammen??

Jeg? Beklager, hva mener du?

Han: Jeg vil ha 5 minutter sammen.

Jeg blir helt satt ut og begynner å tenke om det er låseansvarlig osv

......

Og DER gikk det opp for meg at han faktisk sa Jeg skal ha 500 hundre til sammen. :blush:

Lenge siden jeg har rødmet så mye, hehe, og kundene bak meg lo. Kunden det skjedde med ble overraskende snurt faktisk. Sa ikke ha det engang :ermm:

JAJA. Aldri en kjedelig jobb på ica.

Endret av The Barnacle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan virkelig ikke fordra kunder som ikke sier hei, når jeg smiler og sier hei til dem. Slår alltid inn posene på en slik måte at de legger merke til det, for så å fortelle kunden bak når han betaler at posene skal han få gratis. Blir min lille hevn.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Kan virkelig ikke fordra kunder som ikke sier hei, når jeg smiler og sier hei til dem. Slår alltid inn posene på en slik måte at de legger merke til det, for så å fortelle kunden bak når han betaler at posene skal han få gratis. Blir min lille hevn.

Har du tenkt på at det finnes mennesker med sosial angst?

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er fullt klar over det, mer enn du aner. Det blir likevel for dumt å hele tiden ta utgangspunktet i at den person man forholder seg til i en gitt situasjon har en eller annen form for psykisk sykdom, og man må derfor opptre varsomt eller på en måte som ikke vil påvirke motparten og hans mulige psykiske problemer på en negativ måte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men å være en total drittsek er ikke dumt?

Jeg vil ikke gå så lang som å kalle det å være "drittsek", men jeg har ingen intensjoner om å være hyggelig mot personer som oppfører seg som jeg skulle vært dritt. Med det sagt smiler jeg og sier ha det bra til alle kundene, selv om de overså meg totalt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi alle servicefolk har vel vært borti utlandske folk som norsken er litt på skrå, da har jo den berømte " do der bortee" ( Du der borte) og do ( som i du) :blush:

men i dag ble jeg veldig forfjamset, tok inn noe på service, da han skal til å gå ut døren snur han seg å sier "do" snur meg å spør om jeg kan hjelpe han med noe annen, da gjentok han "do".

jeg ble jo veldig forvirret at fyren som hadde dårlig norsk ( var ikke lett å få den pcèn hans inn på service med riktige symtomer) men i værtfall sa jeg at jeg ikke skjønte helt hva han mente. joda, neste ord som spratt ut av munnen på han var toalett!

gjett om jeg følte meg dum da! :whistle:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...