Populært innlegg Black Star Skrevet 1. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2011 I går, på nyttårsaften, hadde jeg en av de beste opplevelser jeg har hatt med kunder. Og det i positiv forstand. Jeg har jobbet i butikk i over 8 år, så det sier jo litt. En australsk dame (turist) kom inn i butikken, i et litt rolig og stille øyeblikk. Hun spurte om vi hadde et Olympus E-420. Det er et speilreflekskamera som gikk ut for et par år siden. Jeg kunne ikke huske å ha sett noe slikt på lageret, så jeg viste henne til nyere kamera i samme serie som vi hadde et veldig godt tilbud på. Problemet var at hun nettopp hadde blitt frastjålet sitt E-420, og hun likte ikke det nye kameraet av flere grunner. Så jeg tok en tur inn på lageret, gravde meg litt innover i hyllene, og fant faktisk et E-420 i et kit med et objektiv. Da jeg sa at jeg faktisk hadde funnet et slikt kamera på lageret, ble hun så glad at hun måtte ta frem et lommetørkle og tørke noen tårer. Så glad var hun faktisk blitt i det kameraet som noen hadde rappet fra henne. Hun hadde ikke bruk for objektivet som fulgte med, og ettersom det var et utgått kamera, så tok jeg det ut av pakken og slo av 500 på en allerede meget god pris. Det hadde jeg ikke gjort for en sur og gretten kunde for objektivet står jo da uten eske. Hun ble bare mer og mer fornøyd, og sa at jeg hadde fornyet hennes tillit til selgere. For australske selgere var visstnok så hovne og gretne, og hun hadde vært hos vår argeste konkurrent før hun kom til oss, og der hadde selgerne vært akkurat som i australia. Nektet å holde av et annet kamera i 20 minutter mens hun tenkte seg om og så videre. Så vi sto og pratet en stund, og hun var nok lyspunktet mitt av kunder i 2010. Fikk ikke takket henne for akkurat det, og hun er nok på vei tilbake til Australia snart, men håper jeg får ihvertfall én sånn kunde i 2011 også Godt nytt år alle sammen! 48 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg som trodde 07-15 på første nyttårsdag skulle bli den stilleste vakten noensinne... men folk var jo fortsatt stupfulle og ute på rangel helt til klokka ni! Ååhh... er så LEI av fulle folk som som schkalll haaaa... SJUEFIRE HAMBURRRGESJA ÅÅÅÅ ÅÅÅTHE KOLA ÅÅÅÅ EN SJOKKELAADHE ÅÅH SJUE FRINS Å TI MALBOO ÅÅÅ NNH GNNNERAAHL. ÅÅÅåh ENN HAMMMBUSJSJG. Jajajaja. Det var min SISTE arbeidsdag før jeg flytter, og hadde min siste dag på kjære Ica i går, så nå takker jeg for meg for en stund. Good luck n have fun med kundebehandling i det nye året, kjære artsfrender! I'll be back 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hotel Papa Skrevet 1. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2011 Det er så tragisk å komme hjem til folk, hvor foreldra er synlig drita og barna må hjelpe dem med å betale og ta imot maten. Synd på de barna som skal holde ut med dem =/ 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg A-Jay Skrevet 1. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg ville seriøst vurdert å si fra til barnevernet om jeg kom borti noe sånt. 13 Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg ville seriøst vurdert å si fra til barnevernet om jeg kom borti noe sånt. Been there, done that. Pliktfølelsen er sterk. 3 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Så vi sto og pratet en stund, og hun var nok lyspunktet mitt av kunder i 2010. Fikk ikke takket henne for akkurat det, og hun er nok på vei tilbake til Australia snart, men håper jeg får ihvertfall én sånn kunde i 2011 også Godt nytt år alle sammen! Det er jo trivelig avslutning på året - Deilig disse kundene finnes også. 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jobber i utleiebua (leier ut skøyter og hjelm). Kom en stakar jente på sikkert ikke 13 år engang, aleine. Jeg sitter i et rom, med utsikt over der de selger biletter, med kanskje 3 meter avstand mellom oss - og de satt å overhørte samtalen mellom meg og jenta. Jeg gir hun en hjelm, som passer fint. Hun tar den på, ser dumt på meg og sier mens hun gaper "Den passer ikke." Jeg prøver å ungå å le, mens jeg foreslår å ta av seg lua. Greit nok, men - Så begynner de to som selger billetter å le. Mye! De får faktisk helt latterkrampe, og den stakars jenta blir relativt flau, og tar hjelmen å løper. Stakars. Men litt morsomt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg ville seriøst vurdert å si fra til barnevernet om jeg kom borti noe sånt. Hmm, kan ikke si at det var akkurat det jeg tenkte på da jeg dro. Det er kanskje andre gang jeg har opplevd det, ut av mange hundre leveringer. Hva skal man si a? "Hei, jeg har akkurat vært hjemme hos noen fulle foreldre med små barn"? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 ja! det er uansvarligt 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 For alt man vet kan det være en engangshendelse... fare for overkill? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Men det er vel bedre å si ifra en gang for mye enn en gang for lite? Om det "bare" er en engangshendelse gjør de neppe så mye med det, om det derimot er en familie de har blitt tipset om før kan det tyde på at noe burde gjøres. 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Gruer meg litt til i morgen. Januarsalget starter, vi åpner klokken 07:00 og det kommer til å være kø utenfor. Jeg begynner ikke før to, så jeg får vel alle de som er sure for at de aller beste tilbudene er utsolgt Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg skal stå i kø utenfor butikken her i min by , blir fantastisk Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 er det egentlig noen tilbud som er til og hoppe i taket for? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 25% på mange senger hos Skeidar(ja, eg skal stå utenfor døra kl 07:00) Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 32 tommers, tv, 1999 Tidlig bursdagsgave til mormor Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 32 tommers, tv, 1999 Tidlig bursdagsgave til mormor hvilken kjede? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Expert har en 32" til 1990 såg eg. Vurderte en til soverommet, men den er for tykk. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-fra-32-til-39/TXL32C2EA/panasonic-32-lcd-tv Var visst enda billigere enn jeg trodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå