Populært innlegg Mchansern Skrevet 30. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2010 Jobber med privatfly og det har blitt et par artige historier etterhvert. Som f.eks. Vi fløy en nygift Russer fra Moskva til St.Tropez (Rikingenes lekegrind). Han betaler oss enorme summer for denne flyturen (rundt 370.000,-). Når vi lander og han har sjekket inn på hotellet ringer han og spør om ikke vi kan fly fra St.Tropez til Paris for kona hadde så jævlig lyst på Hvite trøfler (verdens dyreste mat), det er grei sier vi. Han tropper opp på flyplassen med rundt 30.000$ i en gymbag hehe. Når pilotene kommer tilbake så står tjeneren på flyplassen med en ny gymbag og vil ha rødvin og champagne fra Paris. 12 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen har for mye penger! 7 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen har for mye penger! det er da bra at de bruker dem så de kommer andre til gode 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg krikkert Skrevet 30. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2010 Finnes ikke noe som heter 'for mye penger', det kalles misunnelse. 13 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hmm, slik er det ikke her (Sandefjord). Ivertfall ikke på den Shell stasjonen jeg parkerte på. Der har de på alle pumpene sine 95, 98 V Power (?) og Diesel. Shell på Fokserød? Isåfall kan han virkelig bare ta seg en bolle og dra dit peppern gror. Dårlig med kundehistorier selv da jeg kom meg inn av mølja som tenåring uten planer om noengang å returnere, men fortsett med alt fra snåle til latterbringende historier Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ikke akkurat kunder på jobben min, men det var en kunde på en dagligvarebutikk i dag som tydeligvis hadde lagt igjen folkeskikken. Når eller hvor den ble lagt igjen vites ikke. Hun sto fremfor meg i køen og brukte god tid på å legge varene på båndet(type 10-20cm mellomrom mellom varene). Når hun så var ferdig var det frem med lommeboka for å betale, mens vogna sto på tvers bak henne, og fremfor meg slik at eg ikke kom til for å legge varene mine på båndet. "Unnskyld" ytret eg overbevist over at hun hadde glemt seg ut et lite øyeblikk. Ingen respons. "UNNSKYLD MEG" sa eg litt høyere. Ingen reaksjon. Eg gikk så rundt vogna, snudde vogna hennes og kjørte den opp langs siden hennes så hun kunne ta den med seg når hun gikk. Ikke et blikk eller takk. Når hun så var ferdig med å betale så gikk hun bare! Eg tok så og sendte vogna nedover mot der hun pakket varene slik at den stoppet rett ved siden av henne. "Hei, du glemte denne!" sa eg mens eg såg på henne. Hun reiste blikket et kort øyeblikk før hun såg ned igjen, gjorde seg ferdig og gikk. Vogna sto igjen. Hva f**n? Godt mulig hun ikke snakket norsk, men det var vel ikke første møte med handlevogner heller? Ble litt irritert. 7 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 - Hva mener du med at timen er full? Nei, dette går ikke an. Da gidder jeg ikke trene. *Snur og tramper ut.* Ikke vi som taper på det, søta. Haha. Vedder på de blir sure på DEG fordi noen andre var smarte og kom litt tidligere enn dem selv Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva er det med kunder som kommer med gavekort, rabatter osv som ikke gjelder butikken jeg jobber i. Står alltid på dem hvor man kan bruke dem. Forskjellige butikker, forskjellige avtaler og ikke minst forskjellige eiere. Alle kan gjøre feil, men ikke kom da med den kjeftesmellen og klag på dårlig service. Er ikke min feil at du ikke kan lese skikkelig. Lenke til kommentar
Populært innlegg multisync Skrevet 30. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2010 Vi hadde en morsom type på 80 år innom som holdt på å ta datakurs for tiden. Han innså at han måtte prøve å henge med ungdommen om han skulle få gjort noe for tiden På en måte litt synd at det ikke går an å gjøre noe på gamlemåten, vet at det gjør det vanskelig for mange gamle. Men så ut til at han her taklet det veldig fint, selv om han innrømmet at han ikke fikk med seg alt i timene da det var ei ung dame i tettsittende bukser som spradet foran der og skulle lære bort. 15 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Og ingenting er som kunder som krever ny mobil fordi det ikke går an å ringe eller sende sms. Sjekker abonnement, og ganske riktig en tjeneste som kunden selv har lagt på gjør at det ikke går an å bruke simkortet. Jeg fjerner dette umiddelbart og problemet er løst, men kunden blir da kjempeforbanna for slikt går jo ikke an! Jaja, bra vi har logger sier jeg bare, det er nemlig ikke noe vi bare legger på fordi vi synes det er morsomt å irritere våre kunder.. Endret 30. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Virker koselig å ha kunder på jobben... Skulle ønske jeg hadde kunder Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 yvpnne: Nå mp du ikke glemme at det er ustyrtelig morsomt å legge på slikt på andres mobiltelefoner også, så det er ikke sikkert de har gjort det selv. 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) (snip) Eg tok så og sendte vogna nedover mot der hun pakket varene slik at den stoppet rett ved siden av henne. "Hei, du glemte denne!" sa eg mens eg såg på henne. Hun reiste blikket et kort øyeblikk før hun såg ned igjen, gjorde seg ferdig og gikk. Vogna sto igjen. Hva f**n? Vedder på at person bak kassa fortsatt ELSKER deg! Vi bak kassa kan jo ikke påpeke slikt. Men det hender stadig oftere at jeg gjør et poeng ut av å sukke og rydde opp etter kundene mens de fortsatt er der, når de har satt igjen kurver og vogner i veien for andre kunder. Hei, i dag har jeg ETTÅRSJUBILEUM som ansatt ved ICA og dermed som kundebehandler. Hurra Endret 2. november 2010 av Charlotte Q Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Skulle ringe en kunde i dag. Hadde både hustelefon og mobilnummer, og "helgarderte" ved å ringe mobilnummeret. Fikk omtrent kjeft av damen, fordi jeg ringte på mobilen, og hun "ikke likte å prate i mobil". Riktignok skyldtes samtalen noe som jeg kunden hadde grunn til å være irritert over, så jeg var forberedt på litt "kjeft", men ikke allerede før jeg hadde begynt å prate med henne Forsøkte å tilby meg å ringe på nytt, på hustelefonnummeret, men ble bare avbrutt av at hun ba meg fortsette samtalen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Siden dette er en tråd som omhandler kunder, får jeg innta rollen som damen som jobbet på Rema 1000 i går. Det kom en frekk ung herremann og sa "unnskyld" til meg mens jeg var opptatt med å legge fra meg telefonen jeg hadde snakket i. Han hadde en pakke cherrytomater i hånda, og våget å informere om at disse var fulle av mugg! Selvsagt svarte jeg ham ikke, men dro pakken ut av hånda hans og kastet den i en annen grønnsakskurv. Resten av tomatene gadd jeg selvsagt ikke å se på engang. 6 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg foretrekker faktisk at kundene leverer inn varer som ikke er helt friske. Da vet du ihvertfall at det er borte ifra hyllene... 3 Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Er vel heller hvordan kundebehandleren reagerte som fikk cecolon til og reagere. Hvis vi får inn en vare som er dårlig så pleier jeg bare og si "Ah, beklager så mye, sånt skal ikke skje." eller "Tusen takk, jeg skal sjekke over varene med en gang så det ikke er flere dårlige varer der ". Har de allerede betalt så får de enten pengene tilbake eller ny vare, helt opp til dem. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Korrekt, her svarte hun ikke engang, og reagerte bare med å dra tomatene ut av hånda og kaste de fra seg. Elendlig kundebehandling. Andre som jobber der er til gjengjeld svært hjelpsomme Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det jeg ikke skjønner er kunder som, mens de er i ferd med å legge varene på båndet, mumler noe om "dårlig" eller "stygg" og sprinter tilbake til fruktseksjonen før de returnerer med en sitron/ paprika/ agurk/ younameit av perfekt kvalitet. Sa spør jeg beklagende om den forrige var dårlig? Ja, det var den. "Hva... gjorde du med den da? Fikk du gitt den til noen eller har du den her fortsatt eller?" "Nei den la jeg jo tilbake." Flott tankegang. Cecolons Remadame var ikke flink. Du må handle på ica! 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 "Da takker jeg så mye for fe'mmenal sørvis! Og folk klager på Posten... Jeg skal spre ordet!" Det er ord som får en kundebehandlers hjerte til å svulme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå