Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde faktisk den beste service-opplevelsen jeg har hatt med NSB i dag.

 

Toget var litt over ti minutter forsinket da det ankom stasjonen jeg sto på. Da jeg gikk ombord, satte jeg fra meg tingene mine, også gikk konduktøren bort til meg og sa "velkommen". Jeg sto allerede klar med lommeboka og sa hvor jeg skulle, og at jeg hadde bedriftsavtale med NSB. "Det er greit." svarte han. "På grunn av forsinkelsen skal du få turen av meg i dag."

 

Jeg ble helt paff jeg :p

Må ærlig innrømme at jeg aldri har hatt noen gode opplevelser på NSB. Har holdt service-kurs, og da har jeg faktisk brukt egne, dårlige serviceopplevelser med NSB som eksempler. For jeg har alltid syntes de har vært kjempe flinke på det.

 

Men takket være en kjempehyggelig konduktør fra Gudbrandsdalen fikk jeg et helt annet syn på NSB :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk inn en illsint kunde idag fordi PC'en var ødelagt. Det var under 3 uker siden den ble kjøpt, og han forlangte ny.

 

Meg: Okeiokei, har du PCen med deg?

Han: Ja, her er den!!

*Tar PC'en opp, og ser at skjermen er knust, og PCen generelt ser maltraktert ut. HULL på siden av tastaturet*

Meg: Ehhm, PCen er jo misbrukt, til de grader.

Han: IKKE FAEN!

Meg: Hosthost.. Er du seriøs nå?

Han: Ja, en PC til flere tusen kroner må da tåle litt!!

Meg: Tja, men altså, hva har du gjort?

Han: Jeg skrev litt hardt på tastaturet.

Meg: Ehm, okei. Jeg kan sende den inn til deg, men du må belage deg på å betale noen kroner for å få den reparert.

Han: Det kommer ikke på tale, jeg skal ha ny NÅ!

Meg: Det kommer nok ikke til å skje..

Han: Fyfaen, hade bra! Hit kommer jeg aldri mer.

Meg: OK, bra :)

 

Okei, jeg sa ikke "bra" islutten, burde vel kanskje det. Makan til noen kunder altså, helt utrolig! Made my day!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Fikk inn en illsint kunde idag fordi PC'en var ødelagt. Det var under 3 uker siden den ble kjøpt, og han forlangte ny.

 

Meg: Okeiokei, har du PCen med deg?

Han: Ja, her er den!!

*Tar PC'en opp, og ser at skjermen er knust, og PCen generelt ser maltraktert ut. HULL på siden av tastaturet*

Meg: Ehhm, PCen er jo misbrukt, til de grader.

Han: IKKE FAEN!

Meg: Hosthost.. Er du seriøs nå?

Han: Ja, en PC til flere tusen kroner må da tåle litt!!

Meg: Tja, men altså, hva har du gjort?

Han: Jeg skrev litt hardt på tastaturet.

Meg: Ehm, okei. Jeg kan sende den inn til deg, men du må belage deg på å betale noen kroner for å få den reparert.

Han: Det kommer ikke på tale, jeg skal ha ny NÅ!

Meg: Det kommer nok ikke til å skje..

Han: Fyfaen, hade bra! Hit kommer jeg aldri mer.

Meg: OK, bra :)

 

Okei, jeg sa ikke "bra" islutten, burde vel kanskje det. Makan til noen kunder altså, helt utrolig! Made my day!

 

Kanskje personen tok en

på PCen og satset på at den skulle overleve det? :p
Lenke til kommentar

Fikk inn en illsint kunde idag fordi PC'en var ødelagt. Det var under 3 uker siden den ble kjøpt, og han forlangte ny.

(...)

 

 

Kjenner meg igjen der altså.. Utrolig dritt når kundene prøver å "skylde på" den som står bak kassa.

 

Jeg jobba i en gullsmed som også solgte klokker og byttet batterier for noen år siden, og da var det en som kom inn og var forbanna på meg fordi at batteriet på klokka jeg solgte han tre år tidligere hadde gått tom for batteri..

 

Litt verre tilfelle med deg, men skjønner deg veldig godt :p

Opplevd slikt mange ganger :p

Lenke til kommentar

Fikk en morsom historie fra de ansatte på jobb. Dagen etter at jeg hadde sittet i kassa hadde det kommet en fyr og klaget på at jeg hadde lagt til en vare.

 

Det var en pose

 

Den kostet 1 kr.

 

De fortalte han at han måtte ha med kvitteringen får å få tilbake pengen(e) så ha kjørte x kilometer fram og tilbake og hentet kvitteringen. Så han byttet inn posen han hadde brukt og fikk en krone tilbake.

 

Akkurat...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk en morsom historie fra de ansatte på jobb. Dagen etter at jeg hadde sittet i kassa hadde det kommet en fyr og klaget på at jeg hadde lagt til en vare.

 

Det var en pose

 

Den kostet 1 kr.

 

De fortalte han at han måtte ha med kvitteringen får å få tilbake pengen(e) så ha kjørte x kilometer fram og tilbake og hentet kvitteringen. Så han byttet inn posen han hadde brukt og fikk en krone tilbake.

 

Akkurat...

 

Hvis han gikk, og var arbeidsledig, og skyldte dealeren sin 1 kr så skjønner jeg det.

Endret av xibriz
Lenke til kommentar

Fikk en morsom historie fra de ansatte på jobb. Dagen etter at jeg hadde sittet i kassa hadde det kommet en fyr og klaget på at jeg hadde lagt til en vare.

 

Det var en pose

 

Den kostet 1 kr.

 

De fortalte han at han måtte ha med kvitteringen får å få tilbake pengen(e) så ha kjørte x kilometer fram og tilbake og hentet kvitteringen. Så han byttet inn posen han hadde brukt og fikk en krone tilbake.

 

Akkurat...

 

Hvis han gikk, og var arbeidsledig, og skyldte dealeren sin 1 kr så skjønner jeg det.

 

Hvis du leser litt bedre står det at han kjørte, og du skal kjøre VELDIG kort for at det lønner seg å hente ei kvitering for å få 1 krone igjen.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde Lefdal-selgeren oppmerksom på at jeg skulle bruke TVen til Riks-TV.

CAM-modulen han solgte meg, + Riks-TV kortet jeg allerede hadde virket fint i et apparat som Expert hadde utstilt, men ikke i mitt Philips-TV.

Hvorfor er alle overbevist om at jeg tar feil?

Og der er hvorfor den ikke virket i tven. Kortet er registrert inn på en annen tv. Om jeg husker rett så skal selger taste inn i riks tv registreringen hvilken tv model som de skal stå i

 

Kan være jeg tar feil nå. Er tross alt 9 mnd siden sist jeg solgte rikstv

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Man kan virkelig lure på hvor slik misoppfatninger kommer fra innimellom. Men den har "alltid" vært der, og vi har sannsynligvis importert den derifra, ettersom de sliter med det samme. Er heldigvis lenge siden jeg støtte på noen som trodde dette nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...