Ercles Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hahaha, fantastisk OML. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg hadde faktisk den beste service-opplevelsen jeg har hatt med NSB i dag. Toget var litt over ti minutter forsinket da det ankom stasjonen jeg sto på. Da jeg gikk ombord, satte jeg fra meg tingene mine, også gikk konduktøren bort til meg og sa "velkommen". Jeg sto allerede klar med lommeboka og sa hvor jeg skulle, og at jeg hadde bedriftsavtale med NSB. "Det er greit." svarte han. "På grunn av forsinkelsen skal du få turen av meg i dag." Jeg ble helt paff jeg Må ærlig innrømme at jeg aldri har hatt noen gode opplevelser på NSB. Har holdt service-kurs, og da har jeg faktisk brukt egne, dårlige serviceopplevelser med NSB som eksempler. For jeg har alltid syntes de har vært kjempe flinke på det. Men takket være en kjempehyggelig konduktør fra Gudbrandsdalen fikk jeg et helt annet syn på NSB 2 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk inn en illsint kunde idag fordi PC'en var ødelagt. Det var under 3 uker siden den ble kjøpt, og han forlangte ny. Meg: Okeiokei, har du PCen med deg? Han: Ja, her er den!! *Tar PC'en opp, og ser at skjermen er knust, og PCen generelt ser maltraktert ut. HULL på siden av tastaturet* Meg: Ehhm, PCen er jo misbrukt, til de grader. Han: IKKE FAEN! Meg: Hosthost.. Er du seriøs nå? Han: Ja, en PC til flere tusen kroner må da tåle litt!! Meg: Tja, men altså, hva har du gjort? Han: Jeg skrev litt hardt på tastaturet. Meg: Ehm, okei. Jeg kan sende den inn til deg, men du må belage deg på å betale noen kroner for å få den reparert. Han: Det kommer ikke på tale, jeg skal ha ny NÅ! Meg: Det kommer nok ikke til å skje.. Han: Fyfaen, hade bra! Hit kommer jeg aldri mer. Meg: OK, bra Okei, jeg sa ikke "bra" islutten, burde vel kanskje det. Makan til noen kunder altså, helt utrolig! Made my day! 7 Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk inn en illsint kunde idag fordi PC'en var ødelagt. Det var under 3 uker siden den ble kjøpt, og han forlangte ny. Meg: Okeiokei, har du PCen med deg? Han: Ja, her er den!! *Tar PC'en opp, og ser at skjermen er knust, og PCen generelt ser maltraktert ut. HULL på siden av tastaturet* Meg: Ehhm, PCen er jo misbrukt, til de grader. Han: IKKE FAEN! Meg: Hosthost.. Er du seriøs nå? Han: Ja, en PC til flere tusen kroner må da tåle litt!! Meg: Tja, men altså, hva har du gjort? Han: Jeg skrev litt hardt på tastaturet. Meg: Ehm, okei. Jeg kan sende den inn til deg, men du må belage deg på å betale noen kroner for å få den reparert. Han: Det kommer ikke på tale, jeg skal ha ny NÅ! Meg: Det kommer nok ikke til å skje.. Han: Fyfaen, hade bra! Hit kommer jeg aldri mer. Meg: OK, bra Okei, jeg sa ikke "bra" islutten, burde vel kanskje det. Makan til noen kunder altså, helt utrolig! Made my day! Kanskje personen tok en på PCen og satset på at den skulle overleve det? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fikk inn en illsint kunde idag fordi PC'en var ødelagt. Det var under 3 uker siden den ble kjøpt, og han forlangte ny. (...) Kjenner meg igjen der altså.. Utrolig dritt når kundene prøver å "skylde på" den som står bak kassa. Jeg jobba i en gullsmed som også solgte klokker og byttet batterier for noen år siden, og da var det en som kom inn og var forbanna på meg fordi at batteriet på klokka jeg solgte han tre år tidligere hadde gått tom for batteri.. Litt verre tilfelle med deg, men skjønner deg veldig godt Opplevd slikt mange ganger Lenke til kommentar
Populært innlegg Alpakasso Skrevet 13. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) "Beklager, men jeg har ikke nok penger på meg for øyeblikket. Går det bra om jeg betaler med salat?" Ja, seriøst. Endret 13. oktober 2010 av Pingas 10 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 På butikken jeg jobbet i kom det inn en fyr med pressskader på skjermen på en mobil. svart rund greie på skjermen. helt klart press. at det går ann Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fikk en morsom historie fra de ansatte på jobb. Dagen etter at jeg hadde sittet i kassa hadde det kommet en fyr og klaget på at jeg hadde lagt til en vare. Det var en pose Den kostet 1 kr. De fortalte han at han måtte ha med kvitteringen får å få tilbake pengen(e) så ha kjørte x kilometer fram og tilbake og hentet kvitteringen. Så han byttet inn posen han hadde brukt og fikk en krone tilbake. Akkurat... 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Fikk en morsom historie fra de ansatte på jobb. Dagen etter at jeg hadde sittet i kassa hadde det kommet en fyr og klaget på at jeg hadde lagt til en vare. Det var en pose Den kostet 1 kr. De fortalte han at han måtte ha med kvitteringen får å få tilbake pengen(e) så ha kjørte x kilometer fram og tilbake og hentet kvitteringen. Så han byttet inn posen han hadde brukt og fikk en krone tilbake. Akkurat... Hvis han gikk, og var arbeidsledig, og skyldte dealeren sin 1 kr så skjønner jeg det. Endret 14. oktober 2010 av xibriz Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fikk en morsom historie fra de ansatte på jobb. Dagen etter at jeg hadde sittet i kassa hadde det kommet en fyr og klaget på at jeg hadde lagt til en vare. Det var en pose Den kostet 1 kr. De fortalte han at han måtte ha med kvitteringen får å få tilbake pengen(e) så ha kjørte x kilometer fram og tilbake og hentet kvitteringen. Så han byttet inn posen han hadde brukt og fikk en krone tilbake. Akkurat... Hvis han gikk, og var arbeidsledig, og skyldte dealeren sin 1 kr så skjønner jeg det. Hvis du leser litt bedre står det at han kjørte, og du skal kjøre VELDIG kort for at det lønner seg å hente ei kvitering for å få 1 krone igjen. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så han dro til fyren, smelte igjen døra, og løp for livet x D Vandrehistorie Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvorfor er alle overbevist om at jeg tar feil? Du er blant selgere ...... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Jeg gjorde Lefdal-selgeren oppmerksom på at jeg skulle bruke TVen til Riks-TV. CAM-modulen han solgte meg, + Riks-TV kortet jeg allerede hadde virket fint i et apparat som Expert hadde utstilt, men ikke i mitt Philips-TV. Hvorfor er alle overbevist om at jeg tar feil? Og der er hvorfor den ikke virket i tven. Kortet er registrert inn på en annen tv. Om jeg husker rett så skal selger taste inn i riks tv registreringen hvilken tv model som de skal stå i Kan være jeg tar feil nå. Er tross alt 9 mnd siden sist jeg solgte rikstv Endret 14. oktober 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 "harddisken" menneskene Det er noen som kaller kabinettet med innmat for "harddisken". Jeg fikk fnatt men bare smilte. Hvem er det som har fortalt dem om "harddisken" Samme gjelder for minne, som de mener er harddisken. IKEA, de solgte i årevis harddiskholdere. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Man kan virkelig lure på hvor slik misoppfatninger kommer fra innimellom. Men den har "alltid" vært der, og vi har sannsynligvis importert den derifra, ettersom de sliter med det samme. Er heldigvis lenge siden jeg støtte på noen som trodde dette nå. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) "Hei, jeg skal ha lyspære til en Peugeot 4007!" "Ok, skal bare slå opp hvilken pære du trenger så skal vi finne " "VET du ikke det? " "Vet du?" "... eh.." Endret 14. oktober 2010 av Charlotte Q 8 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 åhh sån jeg hater kunder som forventer du kan alt utnatt Lenke til kommentar
Populært innlegg OscarMike1 Skrevet 14. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Blir litt feil vinkling, men hadde en fin episode for noen år siden. Kjørte e-18 nordover mot Oslo og var nesten tom for bensin. Jeg hadde kun Shell-kort, men var så tom at jeg stoppet på esso før Drammen for å fylle for en hundrings så jeg hadde nok til å komme meg til shell før Lier. Når jeg skulle betale merket jeg at kortholderen var borte, og forklarte situasjonen til betjeningen. Jaggu sier ikke karen bak kassa at han kan legge ut (med sine egne penger) så kunne jeg bare overføre til han når jeg kom hjem. Når jeg prøvde å gi ham telefonnummer og personalia lo han det bort med "jeg stoler da på deg". Overførte for bensin + litt til så fort jeg kom hjem. Sjeldent man møter sånne folk. Endret 14. oktober 2010 av Eircag 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Javisst Skrevet 14. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. oktober 2010 Hadde en kunde i butikken idag... Et eldre ektepar av den typen der mannen dilter etter med krykker mens kona drar han med overalt og kjefter fordi de har så dårlig tid... Hva de har dårlig tid for vet jeg i grunn ikke... Hun skulle altså ha et vaskemiddel med en spesiell kork ( Mannen hennes hadde careface i hele vaskemiddelet og holdt seg derfor i bakgrunnen fornuftig som han var ). Vi hadde vaskemiddelet hun var ute etter, men ikke med akkurat den type kork... Hun skulle med andre ord ha AKKURAT den flasken med den spesielle korken... Og ikke den vanlige. Så kom vi til pointet. Hun spurte en ansatt om å sjekke om vi hadde på lager... Han sprang av gårde, og hun grep tak i neste ansatt og spurte om det samme. Han og sprang også avgårde for å sjekke, og imens grep hun tak i meg og spurte om jeg kunne finne det vaskemiddelet til henne... Med andre ord var omtrent hele butikken på jakt etter det eksakte vaskemiddelet med den spesielle korken, siden hun grep tak i alle de ansatte hun kom over... eeehh... WTF? De fleste spør en gang og venter til jeg kommer tilbake med svar. De engasjerer ikke hele butikken i en varejakt som overgår CSI... 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå