Christoffero89 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 nei, det kalles tips:) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 *snip* skjer jevnlig hos meg også. for ikke så lenge siden ble jeg spurt om jeg kunen hacke meg inn på datteren til ei på jobben sin maskin siden hun hadde glemt passordet sitt. plutselig dukket det opp en vinflaske på skrivebordet mitt. 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg sa til hun læreren at jeg ikke trengte pengene for jobben, men hun insisterte. Da kan man vel ikke si nei? 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Min far har muligens ordnet meg deltidsjobb på nærbutikken, så da kommer jeg nok med noen historier jeg og Lenke til kommentar
xaco Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Svart arbeid. Fydda Man kan da tjene opp til 1000 kroner fra sånne småjobber per "arbeidsgiver" per år. Så lovlig sett er det vel ikke svart arbeid 4 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har nettopp startet å jobbe deltid på Torshov bilrekvisita ved siden av der jeg er lærling. Forrige gang jeg var på jobb kom det en 18-19åring av utenlandsk opprinnelse for å kjøpe en CD-spiller. Det siste han spurte om før han gikk var om han kunne bytte den hvis den ikke ble godkjent av broren og fetteren hans. :!: 2 Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg fikk både se og ta på Il Tempo Gigante på jobb i går Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Første dag på jobb etter ca. 5 måneders fravær pga. førstegangstjeneste. Gikk for så vidt greit, men jeg merker hvor irriterende det er med kunder som ikke forstår hva du prøver å si, når man selv vet at feilen ikke ligger hos meg (selgeren). Eksempelet i dag var en kvinne som skulle kjøpe sentralstøvsuger, som ikke forstod at hun ikke kunne bore hull i motorenheten uten å miste garantien, fordi hun mente dette var nødvendig for å få uttakene på riktig side... 1 Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 *snip* skjer jevnlig hos meg også. for ikke så lenge siden ble jeg spurt om jeg kunen hacke meg inn på datteren til ei på jobben sin maskin siden hun hadde glemt passordet sitt. plutselig dukket det opp en vinflaske på skrivebordet mitt. Hehe. Jeg hadde en kunde som hadde glemt passordet på pc'n for en stud tilbake sjøl. Kunden var av en person som du sier fint er litt på skjøret. etter å ha kontaktet service avd der alt av feil på produkt er så kom hun til meg. da den som var på jobb kun kunne foreslå en recovery. Heldigvis for kunden så var det en liten mini pc med XP. Vips inn på admin kontoen og fjerne passordet. Kunden kjempe fornøyd og noen timer etterpå når jeg skal gå på lunch før helgen så kommer ei jeg jobber med med et takkekort da det var det eneste hun hadde råd til. Det ble en god dag og godt helg , med masse skryt fra fra alle sjefene Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jobber på Ica, og vi har også en stamkunde som kan være fra Rogaland eller rundt der. Fin dialekt. Han kommer alltid i militær jakke og har en militær sekk oppi handlevogna som en annen tapper liten soldat og babler i vei om alle slags møter og erfaringer han har hatt i livet. Feks i dag sa han at han møtt kronprins Håken som var 2.70 høy, og han hadde gitt meg tillatelse til å ta all brusen i butikken. Ellers er det jo de som klikker hvis jeg spør om de skal ha pose før jeg er ferdig med alle varene dems i frykt om at jeg har glemt de små varene som fortsatt er rett ved siden av meg på rullebåndet. Digger dem <3 haha jeg jobber også på ICA og han mannen kommer også inn her! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Svart arbeid. Fydda Man kan da tjene opp til 1000 kroner fra sånne småjobber per "arbeidsgiver" per år. Så lovlig sett er det vel ikke svart arbeid Strengt tatt regnes denne inntekten som en del av ditt tjenesteforhold til din hovedarbeidsgiver. Så lovlig sett er det svart arbeid. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 *snip* skjer jevnlig hos meg også. for ikke så lenge siden ble jeg spurt om jeg kunen hacke meg inn på datteren til ei på jobben sin maskin siden hun hadde glemt passordet sitt. plutselig dukket det opp en vinflaske på skrivebordet mitt. Selv jobber jeg ikke for mindre enn Congac! 1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg sluttet å være hyggelig den dagen ca 100 mennesker fra nabolaget spurte om jeg kunne sette opp "Kanal Digitals tv ting tang" (Legg merke til K og ikke c). Jeg var jo også dum nok til å si ja til hele gjengen... Til ettertankeså satt jeg X antall timer i telefonen for ting som har med alt annet å gjøre... Jeg angrer den dag i dag... 5 Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Kanskje OT, men lo meg ihjel når en annen skulle hente reker for en kunde Det er frysa, den er helt stappa med pizzaer, var morsomt der og da Endret 19. august 2010 av Cola911 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kanskje OT, men lo meg ihjel når en annen skulle hente reker for en kunde Jaha? Du føler ikke for å forklare meningen med bildet, eller hvorfor du lo deg ihjel? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Julepynten til høyre? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg jobber ikke i en butikk selv, men var vitne til en litt rar kunde på en ferje som går til Hirtshals. Skulle shoppe på Tax-Free, og det var relativt få kunder i butikken siden de fleste sikkert hadde handlet det de skulle, så bare en av kassene ble betjent, og det sto vel bare 3 personer i køen, deriblant meg. Akkurat da var det ikke den hektiske stemningen det så ofte er på taxfree'er. En dame i 60årene bestemmer seg for å gå til kassen på motsatt side, og lesser på noen få varer på rullebåndet i en ubemannet kasse. Hun står der og venter, mens 3-4 blikk retter seg mot hun, som nå speider rundt, og tydeligvis forventer at noen skal komme. Hun forsto tydeligvis at hun hadde gjort noe litt rart, og lesset varene oppi kurven igjen, og stilte seg i køen våres, mens det var min tur til å betale. Hva får folk til å tro at akkurat de har rett på å betale akkurat når det passer dem, mens andre må stå i kø? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jaha? Du føler ikke for å forklare meningen med bildet, eller hvorfor du lo deg ihjel? Tipper det var fordi det er umulig å gå inn i fryserommet :] Lenke til kommentar
Populært innlegg Opptatt Skrevet 19. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 19. august 2010 Hadde en litt utrivelig episode... :/ Det er en time etter stengetid, og jeg holder på å fylle inn varer, siden jeg ikke har hatt tid til det før, og det måtte gjøres akkurat da. Jeg ser det stopper to biler utenfor, og jeg går ut og forteller de at jeg har stengt, og spør hva de hadde tenkt å kjøpe. De hadde tenkt seg mat, og siden jeg har slått av alt av ovner, forteller jeg at jeg desverre ikke kan hjelpe dem, men at det ligger en døgnåpen stasjon ca 2 mil sør. De takker for hjelpen, og kjører videre. Mens de kjører av gårde, stopper det en trailer, og en passasjer hopper ut. Passasjeren går rett mot døra, og jeg stopper henne der, og forteller henne at vi har stengt. Da sier passasjeren "Er dere ikke døgnåpne da?" (vi har døgnåpent om sommeren, og vi har sett oss ferdig med sommersesongen, og på skilt og flere lapper står det at vi stenger 24). Jeg forteller at vi stengte for en time siden, og forteller at vi ikke har noe mat å servere så lenge etter stengetid, men forteller at det er en stasjon 2 mil sør, som har åpent døgnet rundt. Så spør passasjeren om hun kan få kjøpe sigaretter og noe drikke. Det er greit det sier jeg, men jeg kan ikke ta imot kontanter, ettersom jeg har telt opp kassene, og ikke har kontanter tilgjengelig. Før jeg rekker å si at hvis hun har kort, kan hun få kjøpe, småløper hun surt mot lastebilen igjen. Og sjåføren rekker meg en finger og sier "FØKK JU". Jeg står der, ganske så forskrekket. Lastebilen kjører videre. Jeg står der i ett minutt, og prøver å forstå hva som har skjedd. Går det an å bli så sint når man kommer EN TIME etter stengetid, og jeg prøver å hjelpe så godt jeg kan? 11 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) FØKK DE Endret 19. august 2010 av Skrujernet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå