Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Enda bedre, ha en dispenser med engangshansker ved pantemaskinen! :love:

Du mener det er bedre å tømme ut brusrester i en dispenser for engangshansker?

Nei, du tar en engangshanske, tømmer ut restene i hansken, og knyter igjen den. Så kan du pante som vanlig.

 

Eller en kombinasjon av vask og hansker! ;)

 

Men da skal jeg sove, så drar jeg på jobb igjen. Så får vi se om det skjer noe merverdig! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda bedre, ha en dispenser med engangshansker ved pantemaskinen! :love:

Du mener det er bedre å tømme ut brusrester i en dispenser for engangshansker?

Nei, du tar en engangshanske, tømmer ut restene i hansken, og knyter igjen den. Så kan du pante som vanlig.

Hva gjør jeg med den engangshansken det er rester i?...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

On topic folkens :)

 

Jeg er den heldige vinneren av IT-vakt denne helgen, altså tilgjengelig 24/7.

 

I går innførte vi captcha på en ekstern webside vi administrerer. I dag klokken 0700 ringte noen å var redd for de, and I quote, "kinesiske tegnene" som var kommet på innlogginssiden.

 

Jeg måtte forklare hva det var for noe, å nå klarer jeg ikke å sovne %¤"#¤

 

Han påstod at han aldri hadde sett captcha før... er det mulig??

Lenke til kommentar

On topic folkens :)

 

Jeg er den heldige vinneren av IT-vakt denne helgen, altså tilgjengelig 24/7.

 

I går innførte vi captcha på en ekstern webside vi administrerer. I dag klokken 0700 ringte noen å var redd for de, and I quote, "kinesiske tegnene" som var kommet på innlogginssiden.

 

Jeg måtte forklare hva det var for noe, å nå klarer jeg ikke å sovne %¤"#¤

 

Han påstod at han aldri hadde sett captcha før... er det mulig??

 

Det er noe av det mest urutinerte jeg har hørt. Om du liker fritiden din, aldri innfør noe på en fredag :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, slike ting skal innføres på tirsdag. Mandag skal folk kanskje stresse med noe de egentlig burde gjort før helgen, også har de fortsatt fire dager på å ringe og plage vanlig kundeservice (som ofte ikke er informert om endringen og lurer på hva kunden snakker om, yay!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor må folk pisse overalt? Inne har vi toaletter, som vi fyller på med papir og såpe på, og vasker mange ganger om dagen. Likevel er ikke dette bra nok, og de pisser på veggene bak stasjonen, og ved søppelcontainerne. Jævli hyggelig når du er ute og tømmer søppel, så står det en jævel og pisser der. De fleste skvetter til, og småløper flaue til bilen sin og kjører videre. De får med seg stygge blikk på veien.

 

En dag, skal jeg spørre den som står og pisser hvor han jobber hen, eventuelt hvor han bor. Så skal jeg komme å pisse på kontoret hans også.

Lenke til kommentar

Shell har en kampanje for tiden der de må spørre om du skal ha drikke, hvis ikke får du det gratis. Dette gjelder uansett hva du kjøper. Jeg skulle kjøpe sigaretter til bestemor (røyker ikke selv) og ei Cola til meg selv. Siden jeg i utgangspunktet skulle ha drikke regnet jeg med at de ikke spurte siden jeg nettopp hadde den med. Så sier hun at jeg får to for 37. Og da sier jeg bare på kødd, at nå spurte hun meg ikke om jeg skulle ha drikke. Hun sier at hun jo nettopp gjorde det, og jeg sier at jeg bare kødder. Jeg betaler totalt 88 kr. og tenker ikke over det siden jeg ikke aner hva røyken koster. Så viser det seg at jeg kun betalte for røyken. Nå sitter jeg igjen med en ekkel følelse av at jeg ble oppfattet som en teit kunde. Nesten så jeg drar tilbake i morgen og betaler for Colaen. :hm:

Lenke til kommentar

On topic folkens :)

 

Jeg er den heldige vinneren av IT-vakt denne helgen, altså tilgjengelig 24/7.

 

I går innførte vi captcha på en ekstern webside vi administrerer. I dag klokken 0700 ringte noen å var redd for de, and I quote, "kinesiske tegnene" som var kommet på innlogginssiden.

 

Jeg måtte forklare hva det var for noe, å nå klarer jeg ikke å sovne %¤"#¤

 

Han påstod at han aldri hadde sett captcha før... er det mulig??

du burde virkelig ikke jobbe i serviceyrket når du har en sånn innstilling til kundene.

det er meningen at du skal hjelpe dem, ikke slenge ut dritt om dem på ett nettforum!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

du burde virkelig ikke jobbe i serviceyrket når du har en sånn innstilling til kundene.

det er meningen at du skal hjelpe dem, ikke slenge ut dritt om dem på ett nettforum!

JibbeSander, du burde virkelig ikke ha tilgang til et tastatur. Det kan være lurt å lese de i overkant 3300 andre innleggene i denne tråden før man slenger ut slike kommentarer!

Lenke til kommentar

du burde virkelig ikke jobbe i serviceyrket når du har en sånn innstilling til kundene.

det er meningen at du skal hjelpe dem, ikke slenge ut dritt om dem på ett nettforum!

JibbeSander, du burde virkelig ikke ha tilgang til et tastatur. Det kan være lurt å lese de i overkant 3300 andre innleggene i denne tråden før man slenger ut slike kommentarer!

haha, lang dag på jobb+trøtthet= tullete inlegg ;)

 

Edit: og just for the record, har lest gjennom store deler av tråden, og har lest at mange her latterligjører alle de dumme kundene sine som ikke kan skjønner noen ting.

igjen, tullete inlegg :w00t:

Endret av JibbeSander
Lenke til kommentar

Jeg tror denne tråden er et sted hvor mange kundebehandlere får utløp for all frustrasjonen de opplever gjennom jobben sin. Det er som regel ganske uskyldig, og selv om man kanskje uttaler seg i litt kraftige ordelag, betyr ikke dette at man ikke liker jobben sin eller kundene sine - det blir bare fort litt mye, og da er det greit å få utløp for det på et sted hvor man er relativt anonyme, og kundene likeså. Det er vel neppe så mye snakk om latterliggjøring som et slags stønn. Heldigvis legger de fleste av seg den maska her inne, og jeg går ut fra at de utfører jobben sin ellers med et smil til kunden - sånn er det i hvertfall for min del.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jeg vet du har rett, aldri innfør noe nytt torsdag eller fredag tongue.gif

 

"Hvis det funker, så la det være ifred" er vel også oppe blandt topp 10.

 

 

Og så den regelen en del dataavdelinger glemmer.

 

Service på servere i helgen er ikke en grunn til å sove frempå på mandagen.

 

Temmelig frustrerende for "oss andre" å komme på jobb på mandagen for først å finne ut at de har glemt å restarte en av serverene, for så å finne ut at de har jobbet så hardt i helgen at de ikke er på jobb før 10:00.

 

 

Sam

Lenke til kommentar

Han påstod at han aldri hadde sett captcha før... er det mulig??

 

Hva er captcha?

 

Captcha er når du må bekrefte at du ikke er en spambot på forskjellige nettsider. Du får opp et bilde av forvridde bokstaver og tall som du må tyde og skrive inn.

 

Eks.: passport_captcha.png

Endret av Lemon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...