Gå til innhold

Kunder på jobben din!

RMNZR

Anbefalte innlegg

Solgte noe greier til Rune Rudberg for litt siden, og det måtte registreres på navn. Og det hadde seg sånn at jeg hadde etter all snakkinga glemt litt..

Jeg: Hvilket navn skal jeg sette det på?(i håp om at han skulle nevne det)

Rune: Ja, nei jeg kan vell ikke lure meg unna på det, bare sett det på meg du!

Jeg: Ja okei.. *kremt*... hva var navnet igjen..?

Litt småflaut når man står der med en mann stort sett hele norges befolkning vet hvem er :p

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solgte noe greier til Rune Rudberg for litt siden, og det måtte registreres på navn. Og det hadde seg sånn at jeg hadde etter all snakkinga glemt litt..

Litt småflaut når man står der med en mann stort sett hele norges befolkning vet hvem er :p

Hehe... Det gjør jeg konsekvent. Har fått enkelte kjendiser til å stave navnet sitt. Og det har faktisk vært ganske nyttig til tider.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Okei, er det fortsatt sånn at folk tenker "Næææææh, statsministeren!? I dagligvarebutikken!? Hva i alle dager gjør han her da?? ÅååååÅÅhh så spennende!" når statsministeren handler? Som om ikke han også er et vanlig menneske med behov for å stille sulten. Eller som om de tror at statsministeren bare spiser på fine restauranter og aldri går på Coopen...

Hvis en avis lager en sak av at statsministeren kjøpte dopapir, så må det virkelig være lite å gjøre om dagene. Er jo som Tommy og tigern, som ikke trodde at Frøken gikk på butikken.

Nei, men jeg hadde nå ikke sett for meg han innpå en stappfull brustadbu på en søndag allikevel. :) Ikke bor han i nærheten heller, tror jeg.

Og "avisa" det er snakk om er ei internavis for daglivarehandelen. Det var et eller anna piss. Ikke kun "OMG, SE Statsministeren innpå en Coop-butikk!". Det er jo hovedsaklig bare fyllmasse i den "avisa" allikevel.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg hadde nå ikke sett for meg han innpå en stappfull brustadbu på en søndag allikevel. :) Ikke bor han i nærheten heller, tror jeg.

Og "avisa" det er snakk om er ei internavis for daglivarehandelen. Det var et eller anna piss. Ikke kun "OMG, SE Statsministeren innpå en Coop-butikk!". Det er jo hovedsaklig bare fyllmasse i den "avisa" allikevel.

Vel, som de fleste andre kan han vel ha glemt noe, han også.

Og ja, internavis eller ei; jeg ser ikke poenget.

Nå skal det sies at jeg er ekstremt dårlig til å kjenne igjen kjendiser, da. Kan snakke med noen i en halvtime, og ikke komme lenger enn til "det fjeset der må jeg da ha sett før...". Og så kan det gå opp for meg to dager senere at det var et eller annet TV-fjes. Men sånn går det vel når man ikke bryr seg, regner jeg med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kundebehandling må være norges verste jobber. Er det noen andre enn studenter og skoleelever som orker det? Og da på deltid, selvsagt.

Har jobbet fulltid med kundebehandling i åtte år nå, og trives veldig godt i jobben :) Men så er det ikke bare kassejobb da, det er som kundeveileder i en fagbutikk. Det blir litt mer variert, og man snakker med mange hyggelige mennesker hver dag. 95% av kundene er hyggelige, kun 1% er direkte ufyselige og uhyggelige. De resterende 4% er sånn midt i mellom.

Når man har jobbet så lenge, så får man gjerne litt andre arbeidsoppgaver og mer ansvar også, og selvsagt lønn deretter. Så det er mange som jobber hele sitt aktive arbeidsliv som kundebehandler i denne typen butikker, fordi det er ikke en bedriten jobb med luselønn når man blir en "veteran" i jobben :)

Lenke til kommentar

Var tilbake på jobb i dag etter 3 ukers ferie. Litt utpå dagen kommer en nokså fast kunde bort og spør meg om når jeg skal ha ferie. Lurer bare på hvor mye han har vært innom de siste 3 ukene.

Hehe, noen av stamkundene mine, spør om jeg jobber hele tiden, og om jeg ikke skal ha ferie snart.. :p Sier at de blir kvitt meg om en måned, for da flytter jeg til USA. "Mente ikke så lenge da!" :p

Jaja! Han har vært innom ofte hos oss. Han kjører bilcross, og jeg bor like ved en bilcrossbane, i tillegg var han innom før en gigg en gang, og kjøpte en pølse...

Lenke til kommentar

Var en liten engelsk gutt som kom innom idag når jeg var på jobb og begynte og mase mens jeg ekspederte en kunde.

Lille ungen (5x): Excuse me.

Jeg: Please wait, I will help you shortly

...1 min senere..

Ungen: Are you comming soon?

Jeg ble ferdig circa 5 sekunder etter det så svarte ikke.

Han kjøpte noen lodd også dro han. På vei ut så snubla han i teppet xD Carma is a bitch :yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her var det vel du som var unødvendig frekk. En liten 5åring, som spør pent om hjelp, og du svarer ikke engang når han spør 2. gang?

Mkay, hvor fikk du 5 fra når jeg aldri nevnte alder? Han var nermere 12-14 ville jeg si. Dessuten så holdt jeg akkurat på og gjøre ferdig med og ekspidere en kunde, og dette kunne han lett se, så derfor så jeg ikke noe poeng i og si "vent et par sekunder til" når jeg holdt på og printe ut kvitering til den andre kunden og si hade.

Der jeg jobber så er vi en på avdelinga på kvelden, og er det noe vi misliker så er det kunder som har null tolleranse for kø system.;)

Lenke til kommentar

Han kjører shortcar, alt annet enn bilcross, det kan jeg love deg!

Som kunde må jeg være rimelig ille, da jeg ofte har munndiare og prater som bare fy.

Vet ikke jeg, har aldri sett på, vet bare at vi har BILCROSS bane her :p

Lenke til kommentar

Han kjører shortcar, alt annet enn bilcross, det kan jeg love deg!

Som kunde må jeg være rimelig ille, da jeg ofte har munndiare og prater som bare fy.

Vet ikke jeg, har aldri sett på, vet bare at vi har BILCROSS bane her :p

Hehe :) Shortcars kjører på asfalt og bilcross/rallycross baner :) Shortcar er forresten noe sinnsykt rått. 0-100km/t på 2.6 sek og toppfart på 250. 350kg og over 280HK.

Men nok om det :p back to topic :)

Lenke til kommentar

Jobber på en Joker butikk i bygda, nesten bare gamlinger som handler.

Har jo den klassiske; Kvittering? Og frekke sure gamle damer som sier; Det er vel en selvfølge? Den følger jo alltid med !!

Har også noen som jeg spør om trenger en pose og de sier nei, så når betalingen er ferdig klager de på at de ikke fikk pose.

Lenke til kommentar

Mye bra her. Jobber i dagligvarebutikk selv, og opplever mye spesielt.

Hadde en liten gutt på 5-6år innom for noen uker siden som var og handlet med faren sin.

Gutten: Du, pappa, han der mannen der ligna på onkel.

Faren: Hm, synes du det? Hvem da? Onkel *etellerannet*?

Gutten: Ja

På veien ut sier gutten til meg: Du kan få kjenne på musklene om du vil.

Har også en kar som er innom butikken 3-4 ganger om dagen, som aldri får bestemt seg om hva han vil ha.

Mannen: Jeg skal ha en pakke Rød

Jeg: Er du helt sikker?

Mannen: Jaja, jeg skal ha en sånn.

*Slår inn varen og får penger*

Mannen: Nei, du, jeg tar en pakke lange Marlboro.

Var en merkelig fyr med en hatt som lignet på hatten til snusmumriken, som var innom for en stund siden.

Merkelig mann: Skal ha en pakke Mikkel Rev.

*Jeg skjønner ingenting, og tenker at han muligens lurer på om vi selger hasj*

Etter litt om og men, skjønner jeg tegninga og finner frem en pakke Eventyrtobakk.

Også er det jo alltids moro med de som ber deg om å ta retur på poser, siden de absolutt ikke skal ha pose.

Og de som betaler 150kr i enkroninger.

Kunne fortsatt i evigheter..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Får fnatt av kunder som er helt borte når de skal få igjen penger i hånden. De vet godt at de skal få en del mynt tilbake, men de virker egentlig greit fornøyde når de har fått lappene. Flere ganger er hånden igjenluket før myntene er på plass og de raser på gulvet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...