Christoffero89 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) mhm, pedofile går etter de under puberteten. of 14-16 år gamle jenter bare bare så pene da^^ men kunne aldri tenkt meg å holdt på med noen under 16. for mange humørsvingninger! Endret 11. juni 2010 av Cosmo Kramer 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har også hatt noen kunder som påstår de kan alt om PCer, og at instalering går så bra så, for å deretter komme tilbake å levert inn PCen fordi de faen meg klarte å instalere den på Engelsk! Du er faen meg et komplett evneveik hvis du faen ikke klarer å velge Norsk som språk første gang PCen starter! "kan alt" du liksom. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Målgruppa mi er tydeligvis over 40, feit og stygg. For det var helt mongo å stå på kassa i natt. Don Juan Kunde 1: Kunne vært faren min, og spør om nr mitt. Helt latterlig, men en god kunde pga ekstra mersalg. Kunde 2: Henger over disken og er så full at han faktisk må myse for å se. Med briller. Sier på skikkelig sutrete bergensk: "Er det muuulig å få bestille noe her, stått i TI minuttarrr og væntet." Nei. Det har du ikke. Men han får bestille før nestemann fordi han lager så mye styr. Prøver seg på en kjekk én han og. "Ska eg vænte på maten her, eller skal eg vente på deg?" Haha. Soveren Det som og er så merkelig er at folk, gjerne over 40, kommer inn hit for å sove! De setter seg ned og sovner, enten i maten sin eller på bordet. En gang var det en kunde som ramla ned fra sofaen og rett i bakken. Våkna ikke da heller. De som ser for mye på TV Hva er greia med at en stor del av befolkningen gir meg kortet sitt når de skal betale? I Norge er det jo strengt talt vanlig å bruke en kortterminal, som tydelig er plassert frem på kassa. Hvorfor gir de meg kortet da? Så må jeg liksom alltid si at de kan bruke terminalen der selv. Er da bare i USA dette skjer, eller? Merkelig Lenke til kommentar
xaco Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 De som ser for mye på TV Hva er greia med at en stor del av befolkningen gir meg kortet sitt når de skal betale? I Norge er det jo strengt talt vanlig å bruke en kortterminal, som tydelig er plassert frem på kassa. Hvorfor gir de meg kortet da? Så må jeg liksom alltid si at de kan bruke terminalen der selv. Er da bare i USA dette skjer, eller? Merkelig Er da flere steder man må gi kortet til ekspeditøren selv i Norge, var vanlig på bensinstasjoner før. Er også vanlig på serveringsteder. Og når man er litt full så blir man ofte lat.(Blir i alle fall jeg.) 1 Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) De som ser for mye på TV Hva er greia med at en stor del av befolkningen gir meg kortet sitt når de skal betale? I Norge er det jo strengt talt vanlig å bruke en kortterminal, som tydelig er plassert frem på kassa. Hvorfor gir de meg kortet da? Så må jeg liksom alltid si at de kan bruke terminalen der selv. Er da bare i USA dette skjer, eller? Merkelig Haha har sånne selv . De fleste føler seg litt dum når jeg tar i mot kortet, lener meg frem og strekker meg frem 1 meter og trekke kortet gjennom kortterminalen som er 10 cm fra navlen deres. Men hey, alt for servicen Her skal vi gjøre alt for kundene, og å trekke kortet for dem er fort gjort og smertefritt Endret 11. juni 2010 av Ceburger Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 På de fleste Shell stasjoner må du levere kortet til betjeningen for å betale med kort. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 På de fleste Shell stasjoner må du levere kortet til betjeningen for å betale med kort. Da kan jeg ikke ungå å spørre, har du vært på så mange shell stasjoner at du hvet hvor du må levere kortet ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg vet ikke med deg, men jeg legger lett merke til at ting ikke er som vanlig. Som f.eks at en må levere kortet i steden for å dra det selv. Da er det ikke så vanskelig å koble en kjede til det, egentlig. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Eg har vært på himla mange ja, men eg sa "de fleste", ikke alle. Men om det er feil kan eg gjerne korrigere det til "på mange", som vil være vesentlig færre en "de fleste". Eg kan og gjerne korrigere det til "de fleste på vestlandet", men eg vet også at de har praktisert det samme utenfor den geografiske avgrensningen, så det kan bli litt feil igjen. 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Må si det var voldsomt med egenros fra elkjøp over her, når elkjøp samtidig er kjent for å ha den mest elendige kundeservicen i elektrobransjen. *Giggle* 3 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Må si det var voldsomt med egenros fra elkjøp over her, når elkjøp samtidig er kjent for å ha den mest elendige kundeservicen i elektrobransjen. *Giggle* Vet ikke hvor du har det fra. Elkjøp er den største forhandleren av elektronikk i Norge, har flest kunder, og da er det også naturlig at man kanskje har flest misfornøyde kunder. Men prosentmessig tror jeg de ligger bra ann i forhold til mange av de mindre elektrokjedene. Sjekk erfaringer på forhandlere som f.eks Pixmania på Prisguide, så kan jeg gi deg et eksempel på sviktende kundeservice. Men uansett hvilke regler et firma vil ha når det gjelder å gjøre kunden fornøyd, så varierer det også veldig etter akkurat hvem du treffer. Uansett hvor du handler noe, så vil en "gave" eller lignende fra selgeren for å gjøre kunden fornøyd, trekke den selgerens fortjeneste ned. Enkelte kjeder fokuserer ekstremt mye på hvor mye omsetning og fortjeneste selgerne har, mens service og fornøyde kunder vanskelig lar seg måle. En annen forhandler har en ganske smart løsning, hvor man har ferdig trykte gavekort på et gitt produkt som mange kunder i forhandlerens målgruppe ikke kan få nok av. Disse kan selgeren gi ut, uten at man behøver å slå det inn på kassa eller sin egen selger, og det er derfor en vannvittig mye større sjanse for at en kunde som er litt misfornøyd til slutt går ut av butikken med en god følelse. For ordens skyld, jeg jobber i den kjeden med gavekortene. Men heldigvis er det sjelden det minste behov for å dele ut slike gavekort. Det er stort sett hvis en gjenstand har vært litt lenge inne til reparasjon eller lignende. Endret 11. juni 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Lei av folk som ikke kan forstå at det er kø, uansett hvor "travelt" de har det. 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Må si det var voldsomt med egenros fra elkjøp over her, når elkjøp samtidig er kjent for å ha den mest elendige kundeservicen i elektrobransjen. *Giggle* Vet ikke hvor du har det fra. Elkjøp er den største forhandleren av elektronikk i Norge, har flest kunder, og da er det også naturlig at man kanskje har flest misfornøyde kunder. Men prosentmessig tror jeg de ligger bra ann i forhold til mange av de mindre elektrokjedene. Sjekk erfaringer på forhandlere som f.eks Pixmania på Prisguide, så kan jeg gi deg et eksempel på sviktende kundeservice. Men uansett hvilke regler et firma vil ha når det gjelder å gjøre kunden fornøyd, så varierer det også veldig etter akkurat hvem du treffer. Uansett hvor du handler noe, så vil en "gave" eller lignende fra selgeren for å gjøre kunden fornøyd, trekke den selgerens fortjeneste ned. Enkelte kjeder fokuserer ekstremt mye på hvor mye omsetning og fortjeneste selgerne har, mens service og fornøyde kunder vanskelig lar seg måle. En annen forhandler har en ganske smart løsning, hvor man har ferdig trykte gavekort på et gitt produkt som mange kunder i forhandlerens målgruppe ikke kan få nok av. Disse kan selgeren gi ut, uten at man behøver å slå det inn på kassa eller sin egen selger, og det er derfor en vannvittig mye større sjanse for at en kunde som er litt misfornøyd til slutt går ut av butikken med en god følelse. For ordens skyld, jeg jobber i den kjeden med gavekortene. Men heldigvis er det sjelden det minste behov for å dele ut slike gavekort. Det er stort sett hvis en gjenstand har vært litt lenge inne til reparasjon eller lignende. Ja desverre er dårlig service ofte ikke bedriften sin feil, men heller den du treffer. Men man kan jo også si at det er indirekte bedriften sin feil som ikke lærer opp de ansatte godt nok da men Endret 11. juni 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Lei av folk som ikke kan forstå at det er kø, uansett hvor "travelt" de har det. Ja, i går var det en som "holde på å dø av sult", hvis han ikke fikk mat med én gang. Bare så på han i 3 sek og så tok jeg kunden som var i kø. Lol 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Var ei dame innom i sta og det forløp seg omtrent slik: Det var kø i butikken, og jeg sto med en kunde når en dame i sykkeklær kommer inn. Hun: "Hei, ja, jeg var å kjøpte et kamera her i går, men glemte kvitteringa, kan jeg få den nå, jeg har så dårlig tid!" Jeg: "Jeg må først gjøre meg ferdig med denne kunden jeg holder på med nå" Hun: "Ok, greit, men etterpå er det meg"(mens det fortsatt sto et eldre par i kø bak kunden jeg ekspederte Når det ble tur for neste kunde så prøvde hun å komme seg fremst i køen. Jeg: "Du må vente på tur" Hun: "Ja, men jeg var her i går og kjøpte kamera og har så dårlig tid nå" Jeg: "Ja, men nå har disse stått i kø lenge, så du må vente, eller spørre de om det er greit at du går foran dem" Det eldre paret ga henne lov til å gå først. Jeg skrev ut i kvitteringa til henne, først fikk hun den fra bongmaskinen og det var ikke bra nok, hun måtte ha den på A4. Det tar litt lengre tid og hele tiden skulle hun stresse meg med at hun hadde så dårlig tid. Når hun til slutt fikk kvitteringa si så var hun så frekk at hun prøvde å okkupere meg videre ved å spørre om jeg kunne finne en kameraveske til kameraet hennes... Noen kunder... Lenke til kommentar
PerPerson Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jobber på ekspert ved siden av et buss-stopp. Der kommer det nesten hver dag 2-3 ungdommer inn og setter seg i sofaen ved demo TV'ene når de venter på bussen. (Vi har sofa der for at folk skal kunne teste et hjemmekinoanlegg) De er svært hyggelige, og vi som jobber der har ikke noe imot det. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Eg er litt lei av kundar som meiner at dårleg service er når kunden ikkje får det som kunden vil. Alt som er dårlegare enn det kunden ber om (men som er innanfor vilkåra kunden har godtatt) er dårleg service. Nokon seier eg er lite kundevennleg, men det er som regel lite vennlege kundar som seier det. Kundar som klagar på lang køtid for så å bruke fleire minuttar på å klage på dette er òg eit interessant fenomen. Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kan dessverre ikke tilby noen gode historier om kunder som har blitt rasende på meg, da jeg ikke jobber i det hele tatt, men jeg kan si at jeg har sannelig sett mange av de forskjellige type kunder som folk her har fortalt om Skjønnet i blant ikke hvordan dere kassadamer/menn holder ut D: Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Haha! Jobber ikke i butikk selv, men må bare fortelle denne historien. Jeg og en kompis satt inne på den lokale meny`en og drakk cola, i hjørnet står det noen sånne folk som pusher krill piller. Etter en liten stund kommer prøver de å pushe noen piller på en dame som var rundt 50, og hun begynner å skrike noe jævli om at hun ikke trenger noen jævla fiskepiller når hun spiser fisk 3 ganger i uken. Og best av alt var at da svarte han ene fyren bare "det er for lite, du må spise fisk 4 ganger i uken" og da bare gikk hun derre kjerringen... :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 I dag var det en kunde på jobb som var sur fordi hun ikke fikk printet ut en kvittering fordi hun ikke aaaante hvordan printeren hennes fungerte. Det hjalp ikke at vi tilbød å sende den heller, for hun måtte ha den *nå* - så dette var alt for dårlig kundeservice! Vi lo godt etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå