Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Og jeg skjønner det er surt og alt det der, men altså: akkurat som mennesker kan gjøre feil, så kan feil også skje. Hadde en kunde i dag som var pissforbanna fordi han ikke fikk sitt mobile bredbånd å fungere. OG jeg forstår det. Virkelig. Det er surt. Men problemet var at den avdelingen stengte fem minutter før han ringte (jeg sitter på den generelle kundeavdelingen som f.eks setter over til andre avdelinger som iPhoneavd, mobil bredbåndavd. osv), og det er ikke noe mer jeg kan gjøre med det, jeg beklaget og sa han måtte vente til i morgen når de åpner klokken åtte om morgenen. Mannen gav seg ikke og gav meg den remsa om hvor ræva selskapet er og bla bla bla, og da sa jeg rolig til ham at jeg skal selvsagt refundere dagen han ikke har fått brukt det, helt greit, og at han bør være klar over at i andre selskaper har de som regel ikke åpent overhodet i helgene, eller i svært begrenset tid.

 

Mannen gav seg ikke og kalt meg en jævla f****. Mhm. Sorry at jeg prøvde å hjelpe.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal innrømme at jeg har hørt om folk som har køddet med linjene til folk i ettertid hvis de var spesielt ubehagelige på telefonen. De venter gjerne noen uker, for deretter å koble ut, sette ned hastighet, osv. Selvsagt ikke der jeg jobbet, men andre steder. Det er verdt å ha i bakhodet. ^^

 

Når det gjelder nedetid så er jeg rimelig sikker på at man har en viss tid til å kunne rette feil uten å få erstatning, men jeg vet ikke om det gjelder alle bedrifter da jeg ikke har jobbet for alle. Hvis noen har jobbet for Canal Digital så kan de gjerne utdype dette.

 

ArilC: Jeg ville unngått å flyge i taket. Det er ikke så mye å tjene på det.

Lenke til kommentar

Men som oftest så fungerer våre produkter, men feil kan faktisk skje. En basestasjon kan bli plutselig ute av drift pga værforhold vi ikke har kontroll over. Like mye som at kunde kan få problemer med sin regning. Sånn er det bare, og jeg kan ikke noe for at en avdelingen folk vi ha tak i ikke har åpent klokken 19:00 en søndags kveld. Det er allikevel ikke en unnskyldning for å kalle meg en fitte. Og vi erstatter faktisk alltid pengene for ikke levert tjeneste, vi har da ingen interesse i å ikke levere våre produkter.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Heh :p Om maskinen gjør feil i bowlinghallen kan jeg ikke direkte gjøre noe med det. 5 ulike elektriske motorer, masse hjul og remmer, tannhjul og kjeder, stenger, mest avanserte bowlingmaskin elektronikkmessig. Og flere hundre sensorer overalt.

 

For å si det sånn, koster 1/2 million for en maskin fra 80-tallet. En med mye mer mekanikk. De vi har er fra 96, tenk hva de koster.

 

Og med alle delene, hvor mye feil som kan oppstå

Lenke til kommentar

I dag opplevde noe som jeg føler meg sikker på ALDRI jeg kommer til å se igjen.

 

jeg er på vei inn på pauserommet når tre karer starter å småkrangle før det ender med at en begynner å slå løs på den andre mens siste mann ikke gjør en dritt.

 

slåsskamp i burikken. endte med at han som startet det ble kastet ut mens de to andre ble eskotert ut av vektere da mannen som startet det hele var litt truende.

 

skal sies at det virket som alle tre var litt på kjøret men ihvertfall en ting som du ikke ser ver dag i min bransje.

Lenke til kommentar

Alltid like gøy å nekte en junkie å veksle en tohundrelapp i femtilapper f.eks. De blir alltid like sinna og skriker et eller annet morsomt på vei ut av butikken... ja, de som ikke er så borte at de setter seg ned på gulvet og sovner da :!:

 

Vi har et knippe folk innom hver dag som vil veksle penger (uten å kjøpe noe), men skulle vi sagt ja til det hadde vi gått tom for småsedler hele tiden. Og vi må også betale for å veksle. Hvorfor skal andre få veksle gratis hos oss da? En kar (ikke junkie) ble faktisk skikkelig agressiv og frekk når jeg fortalte på en høflig måte at vi dessverre ikke kunne veksle. Måtte be han dra seg ut av butikken. Enkelte folk har litt vanskelig for å tenke tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...