Bonna86 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Og jeg skjønner det er surt og alt det der, men altså: akkurat som mennesker kan gjøre feil, så kan feil også skje. Hadde en kunde i dag som var pissforbanna fordi han ikke fikk sitt mobile bredbånd å fungere. OG jeg forstår det. Virkelig. Det er surt. Men problemet var at den avdelingen stengte fem minutter før han ringte (jeg sitter på den generelle kundeavdelingen som f.eks setter over til andre avdelinger som iPhoneavd, mobil bredbåndavd. osv), og det er ikke noe mer jeg kan gjøre med det, jeg beklaget og sa han måtte vente til i morgen når de åpner klokken åtte om morgenen. Mannen gav seg ikke og gav meg den remsa om hvor ræva selskapet er og bla bla bla, og da sa jeg rolig til ham at jeg skal selvsagt refundere dagen han ikke har fått brukt det, helt greit, og at han bør være klar over at i andre selskaper har de som regel ikke åpent overhodet i helgene, eller i svært begrenset tid. Mannen gav seg ikke og kalt meg en jævla f****. Mhm. Sorry at jeg prøvde å hjelpe. Endret 19. april 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg skal innrømme at jeg har hørt om folk som har køddet med linjene til folk i ettertid hvis de var spesielt ubehagelige på telefonen. De venter gjerne noen uker, for deretter å koble ut, sette ned hastighet, osv. Selvsagt ikke der jeg jobbet, men andre steder. Det er verdt å ha i bakhodet. ^^ Når det gjelder nedetid så er jeg rimelig sikker på at man har en viss tid til å kunne rette feil uten å få erstatning, men jeg vet ikke om det gjelder alle bedrifter da jeg ikke har jobbet for alle. Hvis noen har jobbet for Canal Digital så kan de gjerne utdype dette. ArilC: Jeg ville unngått å flyge i taket. Det er ikke så mye å tjene på det. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Godt mulig det har skjedd andre steder, men ikke noe vi har overhodet mulighet å gjøre uansett. Vi har nemlig ikke tilgang til f.eks linjene til folk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis dere selger produkter som fungerer ville ikke slike problemer oppstå, vet du. Det kalles service, det. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Men som oftest så fungerer våre produkter, men feil kan faktisk skje. En basestasjon kan bli plutselig ute av drift pga værforhold vi ikke har kontroll over. Like mye som at kunde kan få problemer med sin regning. Sånn er det bare, og jeg kan ikke noe for at en avdelingen folk vi ha tak i ikke har åpent klokken 19:00 en søndags kveld. Det er allikevel ikke en unnskyldning for å kalle meg en fitte. Og vi erstatter faktisk alltid pengene for ikke levert tjeneste, vi har da ingen interesse i å ikke levere våre produkter. Endret 19. april 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvis dere selger produkter som fungerer ville ikke slike problemer oppstå, vet du. Det kalles service, det. Jeg tror du hadde hatt godt av et halvt år med kundeservice, da du minner meg litt om de som klager på SAS når flyet blir innstilt grunnet vulkanutbrudd. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Heh Om maskinen gjør feil i bowlinghallen kan jeg ikke direkte gjøre noe med det. 5 ulike elektriske motorer, masse hjul og remmer, tannhjul og kjeder, stenger, mest avanserte bowlingmaskin elektronikkmessig. Og flere hundre sensorer overalt. For å si det sånn, koster 1/2 million for en maskin fra 80-tallet. En med mye mer mekanikk. De vi har er fra 96, tenk hva de koster. Og med alle delene, hvor mye feil som kan oppstå Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg tror du hadde hatt godt av et halvt år med kundeservice, da du minner meg litt om de som klager på SAS når flyet blir innstilt grunnet vulkanutbrudd. "Du må stille på flyplassen og se hva de sier der" er verdt en klage i disse dager. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det er allikevel ikke en unnskyldning for å kalle meg en fitte. Etter min mening finnes det ikke en jævla unnskyldning i verden for å oppføre seg sånn mot kundebehandlere som prøver å hjelpe. 1 Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 I dag opplevde noe som jeg føler meg sikker på ALDRI jeg kommer til å se igjen. jeg er på vei inn på pauserommet når tre karer starter å småkrangle før det ender med at en begynner å slå løs på den andre mens siste mann ikke gjør en dritt. slåsskamp i burikken. endte med at han som startet det ble kastet ut mens de to andre ble eskotert ut av vektere da mannen som startet det hele var litt truende. skal sies at det virket som alle tre var litt på kjøret men ihvertfall en ting som du ikke ser ver dag i min bransje. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva er din bransje? Det første jeg så for meg var tre karer midt inne i en elektrovarebutikk, imo elkjøp. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva er din bransje? Det første jeg så for meg var tre karer midt inne i en elektrovarebutikk, imo elkjøp. Haha, jeg og! :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Alltid like gøy å nekte en junkie å veksle en tohundrelapp i femtilapper f.eks. De blir alltid like sinna og skriker et eller annet morsomt på vei ut av butikken... ja, de som ikke er så borte at de setter seg ned på gulvet og sovner da :!: Vi har et knippe folk innom hver dag som vil veksle penger (uten å kjøpe noe), men skulle vi sagt ja til det hadde vi gått tom for småsedler hele tiden. Og vi må også betale for å veksle. Hvorfor skal andre få veksle gratis hos oss da? En kar (ikke junkie) ble faktisk skikkelig agressiv og frekk når jeg fortalte på en høflig måte at vi dessverre ikke kunne veksle. Måtte be han dra seg ut av butikken. Enkelte folk har litt vanskelig for å tenke tror jeg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Like ille er det med de som betaler noe til 29 kr med en 500-lapp. Slike folk kan rett og slett ikke være særlig oppegående. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 hva om det er det eneste man har? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Eller så kan det hende de rett og slett ikke har mindre? 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 En butikk som ikke klarer å gi igjen på en 500-lapp er i hvert fall ikke særlig oppegående. 5 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Alle har mindre enn en 500-lapp. Selvsagt kan man gi igjen, men det tar en stor del av kassa på noe så lite. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Alle har mindre enn en 500-lapp. bare for du er så fattig så betyr ikke det att alle er det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå