Kovalevskaja Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Fyr som kjører motorsykkel og alltid skal ha Diplom Trippel: - pleier å anbefale meg vers fra bibelen som jeg burde lese - holder i blant monolog om kristne(?) historier. sist var det noe om en regjering i himmelen som skal komme å ta over for den på jorda ("det synes jeg er litt fint å tenke på") Har dog ikke sett han på en stund. En random fyr: "synes det er veldig dumt at dere har begynt å selge kjøtt fra Afrika" Noe jeg ikke skjønner er folk som skal ha pose rundt bananene sine?? man spiser da ikke skallet? forøvrig samme med avokado Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Noe jeg ikke skjønner er folk som skal ha pose rundt bananene sine?? man spiser da ikke skallet? forøvrig samme med avokado Dette gjør vell de fleste, er vell bare vanesak tenker jeg, og avokado er det jo for å evnt. samle flere av dem? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Det handler litt om gris hvis man er uheldig og knæsjer de når man frakter de hjem....... Man ønsker ikke banan og avocado mæsj på ting. 4 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg tar ikke pose rundt eple eller tomat osv en gang hvis jeg bare tar en. Og vasker den heller ikke før jeg spiser den... Til dags dato aldri blitt syk. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Jeg tar ikke pose rundt eple eller tomat osv en gang hvis jeg bare tar en. Og vasker den heller ikke før jeg spiser den... Til dags dato aldri blitt syk I dagens samfunn er nesten problemet motsatt, grunnen til at folk blir syke av det er jo fordi mange lever for rent. 6 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 Hovedpoenget med å vaske frukt er ikke først og fremst å fjerne naturlig forekommende skitt og bakterier (der manglende tilførsel på dette kan bidra til å svekke immunforsvaret i befolkningen ettersom de aldri blir eksponert for disse), men å fjerne potensielt sprøytemiddel. Sprøytemiddel er ikke noe du regelmessig ønsker å trykke i ansiktet, selv i små doser om gangen. Men nå er vi på vei til å avspore her 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. juli 2018 Del Skrevet 13. juli 2018 (endret) Jeg har en kompis som konstant signerer pakker han mottar på jobb med "Batman". Er det stuerent? Nei , det hadde bare Adam West lov til å gjøre Endret 13. juli 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Dere som ankommer butikken 1 minutt før stengetid... SLUTT MED DET! 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Dere som ankommer butikken 1 minutt før stengetid... SLUTT MED DET! Hvis dere ikke ønsker det, gjør som mange andre og steng inngangsdørene 15-30 min før stengetid? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Hvis dere ikke ønsker det, gjør som mange andre og steng inngangsdørene 15-30 min før stengetid? Holder du til på et kjøpesenter vanker det bøter og refs fra senterledelsen om dette blir gjort. Men et par minutter før er det sikkert ingen som klager på. (Bortsett i fra disse kundene som kommer inn hoveddøra på senteret 20:57). Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Holder du til på et kjøpesenter vanker det bøter og refs fra senterledelsen om dette blir gjort. Men et par minutter før er det sikkert ingen som klager på. (Bortsett i fra disse kundene som kommer inn hoveddøra på senteret 20:57). Men å stenge hele butikken før de andre er greit? Merkelige greier Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Står det at det stenger 21:00, så stenger der 21:00. Ikke 20:30-45. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Står det at det stenger 21:00, så stenger der 21:00. Ikke 20:30-45. Prøv den på systembolaget du, tror ikke de to nokas vaktene kommer til å diskutere det så veldig lenge med deg Får meg iaf som regel en god latter hver gang jeg går forbi. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Når jeg jobba i butikk stengte jeg døra for de som kom utenifra 20:50 ca. Åpna jo opp dersom det kom folk innen for de 10 minuttene, men da fikk man stilt litt spørsmål om de var ute etter noe eller bare "for å se". 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Dårlig reklame i å ikke følge sine egne åpningstider. 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Dårlig reklame i å ikke følge sine egne åpningstider. Er vell enda dårligere reklame å kaste ut kunder fra butikken Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 De aller fleste butikker er fleksible så lenge man er rimelig og betaler med kort siden kontanter som regel er telt opp og det går kjapt å avstemme kortautomat. En kommer ikke inn 5 minutter før stengetid for å storhandle og betale med sparegrisen, men om man trenger en agurk eller noen tomater på super'n eller et par spesifikke joggesko på sportssjappa hvor man allerede vet skonummer som passer går det som regel greit. 5 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Er det mye overtid i butikkbransjen? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 I dagens samfunn er nesten problemet motsatt, grunnen til at folk blir syke av det er jo fordi mange lever for rent. Nei, dette stemmer ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 (endret) Nei, dette stemmer ikke i det hele tatt. Kult at du tydeligvis vet mer om emnet enn verdens fremste forskere, som mer eller mindre er enige om at denne hypotesen i det minste er delvis sann. Du mener ikke tilfeldigvis at jorda er flat også? Endret 15. juli 2018 av MariusJS 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå